Forum

Assassins Creed 2 - Tråden !

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf JollyBuu » ons 18 nov 2009 23:31

Jeg håber bare jeg kan gå for en 18 årig xD
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf gnazz » tors 19 nov 2009 01:15

Ponduus skrev:
gnazz skrev:ja 1'eren var ensformigt.. fik aldrig gennemført spillet, men må ha 2'eren for spillet som sådan var udmærket at spille, håber bare virkelig de har strammet op omkring missionerne.. ku være man skulle pause lidt med mw2 og dragon age, og gå lidt amok med ac2 imorgen :D


Imorgen? Er det ikke først den 20. altså på fredag det får release?


de ringede idag hehe blev også overrasket :D
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Ponduus » tors 19 nov 2009 09:33

gnazz skrev:
Ponduus skrev:
gnazz skrev:ja 1'eren var ensformigt.. fik aldrig gennemført spillet, men må ha 2'eren for spillet som sådan var udmærket at spille, håber bare virkelig de har strammet op omkring missionerne.. ku være man skulle pause lidt med mw2 og dragon age, og gå lidt amok med ac2 imorgen :D


Imorgen? Er det ikke først den 20. altså på fredag det får release?


de ringede idag hehe blev også overrasket :D


De ringer aldrig til mig :(

Jamen så må jeg hellere bevæge mig ud i Gamestop her i dag - heldigvis har jeg fri.
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Bateman » tors 19 nov 2009 10:50

Fik det i går fra Coolshop (TAKKER!) og jeg synes det er rigtig fedt. Er gået i gang med treasure hunting :)
Billede
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf Ponduus » tors 19 nov 2009 12:27

Har lige hentet spillet i Gamestop og fik tilbudt en Black Edition til 50,- ekstra. Kunne selvfølgelig ikke afslå :lol:

Så alt i alt har jeg giver 150,- for Assassins Creed 2 Black Edition. Tak Gamestop :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf MarkAall » tors 19 nov 2009 12:46

yea man :) har også lige hentet mit AC2 BE, for lækkert! :) nu skal der bare games hele weekenden(eller hvad konen nu tillader)
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Indlægaf Abcent » tors 19 nov 2009 12:58

Ponduus skrev:Har lige hentet spillet i Gamestop og fik tilbudt en Black Edition til 50,- ekstra. Kunne selvfølgelig ikke afslå :lol:

Så alt i alt har jeg giver 150,- for Assassins Creed 2 Black Edition. Tak Gamestop :)


Snyd! Fik kun White Edition for 50 kr. ekstra. :)
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Erroneus » tors 19 nov 2009 17:21

Fik også en Black, de havde heldigvis et par stykker bag ved, da der var en gut før mig som snuppede den black der stod på disken, så blev helt bange da han snuppede den :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf WayneKerr » fre 20 nov 2009 14:28

Har ikke fået mit spil endnu, så nu må I lige fortællte, hvordan AC2 er? :D
19!
WayneKerr
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Indlægaf gnazz » lør 21 nov 2009 15:15

er jeg den eneste der synes, at free running har fået en underlig styring? hold r1 nede og hold x nede? wtf og så hopper han mange gange WAY OFF og dør haha
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Ponduus » lør 21 nov 2009 17:16

gnazz skrev:er jeg den eneste der synes, at free running har fået en underlig styring? hold r1 nede og hold x nede? wtf og så hopper han mange gange WAY OFF og dør haha


Nemlig. Det problem har jeg også :lol: Pludselig "rammer" han ikke kanten og falder hele vejen ned.
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Allanb » lør 21 nov 2009 17:49

Har ledt lidt på nettet men kunne ikke rigtig finde et svar. Så vi prøver lige her :-)

Er der nogen der ved om efter at have gennemført spillet så er mulighed for at free roame og finde fjer osv. Eller skal de findes inden man gennemføre spillet?
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf MarkAall » søn 22 nov 2009 10:07

har lige gennemført det igår aftes :) fuck en mærkelig slutning, men det finder i jo ud af. for at svare på dit spørgsmål
Du kan sagtens free roam bagefter.
Billede
MarkAall
Niveau 4
 
Indlæg: 350


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster