Forum

LBP lag?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

LBP lag?

Indlægaf Krisp » tirs 03 nov 2009 22:51

Jeg har netop fået fat i LBP og spillede lige en omgang online med min bror. I starten fungerede det nogenlunde, men efter et stykke tid begyndte det at lagge overdrevet meget. Det var fuldstændigt umuligt at spille det til sidst.

Er der andre der oplever det samme? Eller online delen er måske bare elendig i LBP?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: LBP lag?

Indlægaf iiDKLoGiiKz » tirs 03 nov 2009 22:53

Krisp skrev:Jeg har netop fået fat i LBP og spillede lige en omgang online med min bror. I starten fungerede det nogenlunde, men efter et stykke tid begyndte det at lagge overdrevet meget. Det var fuldstændigt umuligt at spille det til sidst.

Er der andre der oplever det samme? Eller online delen er måske bare elendig i LBP?

det samme her, det lagger sygt!
normalt plejer det at være super så de har nok gang i et eller andet :D
[img:16ec2d2bfd]http://i663.photobucket.com/albums/uu353/ithing300/JackMW3.gif[/img:16ec2d2bfd]
[i:16ec2d2bfd][size=9:16ec2d2bfd][color=brown:16ec2d2bfd]"Bad players complain about juggernaut, Good players adjust" [/color:16ec2d2bfd][/size:16ec2d2bfd][/i:16ec2d2bfd]
iiDKLoGiiKz
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf SnoobyFly » ons 04 nov 2009 08:34

Jeg har da aldrig oplevet dette i LBP? Måske var serverne bare overbelastede :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Krisp » ons 04 nov 2009 09:33

SnoobyFly skrev:Jeg har da aldrig oplevet dette i LBP? Måske var serverne bare overbelastede :P


Det underlige er, at jeg har læst at LBP kører peer to peer, når man joiner/inviter en anden person. Dvs at den hoster på vedkommendes forbindelse.

Derfor burde serverne ikke have noget at sige. :?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Krisgebis » ons 04 nov 2009 14:02

Jeg har kun haft oplevelser, der har varieret fra elendig til okayish med det spil online. Deres netkode er sandsynligvis en omgang slam. Aergeligt naar nu online delen burde vaere saa central i LBP. Saetter den dog stadig som online naar jeg skal spille banerne for det meste.
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf Rytteren » ons 04 nov 2009 14:05

Krisgebis skrev:Jeg har kun haft oplevelser, der har varieret fra elendig til okayish med det spil online. Deres netkode er sandsynligvis en omgang slam. Aergeligt naar nu online delen burde vaere saa central i LBP. Saetter den dog stadig som online naar jeg skal spille banerne for det meste.


lyder mystisk. har aldrig oplevet lag. udover når jeg joiner et 4 player game. lige når jeg "enter" en bane, så kan der lige være lidt lag i et par sekunder, og herefter intet.

og når man nu tænker på hvor meget jeg har spillet det spil online, (platin) så kan jeg ikke forstå det pludselig skal begynde at havde lag..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 179 gæster