Forum

RaC : ACiT

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

RaC : ACiT

Indlægaf Dummiz » man 09 nov 2009 21:59

Hejsa alle gæve gamere ;)

TIl jer der har fået fat i dette skønne spil hvad syntes i om det i forhold til ToD?

Personligt så syntes jeg at humoren er blevet federe i ACiT..MEN..Syntes våbnene er lidt kedelige i forhold til dem man får i ToD. ACiT Fangede mig ikke så meget som jeg troede det ville dog syntes jeg det er et udemærket spil og hvis man er til sådanne form for spil så må man da ikke snyde sig selv for denne titel :) Noget jeg syntes der var fedt det var slut bossen havde ikke regnet det ud (Siger ikke hvem det er såfrem der er nogen der ikke er gået igennem det endnu)

Men hvad syntes du om efterfølgeren til ToD :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Ponduus » man 09 nov 2009 22:06

Jeg var virkelig positivt overrasket. Har altid været vild med serien, så skulle uden tvivl eje dette spil.

Spillet er da også blevet gennemført hvilket fører til min største anke ved dette spil: sværhedsgraden. Gennemførte spillet på hard uden problemer, hvilket var lidt skuffende. Døde uden tvivl flest gange på grund af mine Hooverboots :lol: end af fjender..

Som Dummiz også er inde på, så er humoren blevet bedre. Dr. Nefarious er en fantastisk skurk :D
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Dummiz » man 09 nov 2009 22:18

Ja jeg må indrømme at jeg også havde lidt svært ved at styre de boots i starten :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Rytteren » man 09 nov 2009 22:24

tja.. kan ikke rigtig blive fanget af dette spil. historien virker... som episoder, små bider, og virker til at være for mange trivielle ting som bare "er".

tror jeg har haft pause menuen mere fremme end jeg har spillet dette spil (så man lige kunne se noget tv).
er simpelthen ikke et spil jeg vil anbefale, hvis man har mulighed for at købe andre gems. for sukkersødt. lige før det slå hallo kitty af pinden.

men man bør dog stadig købe/leje dette spil da det stadig er bedre end et hav af FPS spil. nu skal jeg dog til at finde de gamle til ps2, da jeg har fået at vide historien i de spil er laaaangt bedre end de "dele" der er til ps3. nu må vi se.

dog skal det siges at humoren er GENIAL.
computeren der nok skal krydse fingre og andre skøre påfund :D
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Michael Jensen » man 09 nov 2009 22:31

IMO er det seriens bedste. Det var en hel fantastisk oplevelse og jeg er godt i gang med andet playthrough. Spillets bossfights er virkelig også sjove og udfordrende. I modsætning til den noget negative Rytteren (:P), så kan det klart anbefales herfra.
Michael Jensen
Niveau 3
 
Indlæg: 210
By: Kolding


Indlægaf Dummiz » man 09 nov 2009 22:40

Ahh seriens bedste.. nu har jeg ikke prøvet PS2 udgaverne men for mit vedkomne så er ToD bedre :) det syntes jeg hang mere "Sammen" end ACiT gør :) Men det er da bare fedt vi har hver vores meninger :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Ponduus » man 09 nov 2009 23:12

Man skal ikke købe dette spil, hvis man søger noget specielt eller regner med et nyskabende gameplay. Spillet er i god traditionelt RaC-stil, som vi fans bedst kan lide det.

Men for pokker, hvem griner ikke når Dr. Nefarious går i stå og spiller en gammel kærlighedssang? :lol:
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Dummiz » man 09 nov 2009 23:19

Haha det gør jeg :P og ISÆR da det skete lige inden han skulle trykke på den affyrings knap så man røg af pommerens til :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Ponduus » man 09 nov 2009 23:59

dummiz skrev:Haha det gør jeg :P og ISÆR da det skete lige inden han skulle trykke på den affyrings knap så man røg af pommerens til :P

Nemlig! Det var virkelig sjovt :lol:
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 141 gæster