Forum

MW2 Fejl! Spoiler alert..

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf baunevej » ons 11 nov 2009 02:04

Thropies fungerede perfekt 1. halvdel af spillet, men fik ikke de sidste, og heller ikke det for og gennemføre på regular eller noget. Syntes virkelig det er en rigtig slem fejl. De er garanteret ikke bagudkompatible, så eneste måde og få dem på er starte igen.....
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf gnazz » ons 11 nov 2009 02:32

Mendori skrev:Jeg og en ven kan ikke kommer ind online sammen :(


( Link Fjernet )
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Rytteren » ons 11 nov 2009 06:29

gnazz skrev:
Mendori skrev:Jeg og en ven kan ikke kommer ind online sammen :(


( Link Fjernet )

wait for it... wait... wait for..
om ikke længe kommer der en og siger. fyfy du må ikke linke til danske ps3sider, vi er nemlig bange for dem.. argh fy! udlanske GOOD danske BAD.

lorteregl som ofte gør at man skal vidergive MEGET vigtig nyt/tips som pslife ikke selv har opsnappet, på krypteret måde.

deres side, deres regler, men fuck jeg håber der kommer en censur regl. som gør at "konkurrence frihed, og anden ytringsfrihed" ikke kan blive straffet, fordi ejeren er en fisk.

mmm lækkert indlæg her mens man har nattevagt.. man bliver så underlig tvær uden kaffe ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf andeo1707 » ons 11 nov 2009 17:52

Hvor underligt. I går havde jeg ingen problemer med at få trofæer, men i dag gik det op for mig efter jeg slå 50 kyllinger ihjel at den ikke gav mig trophies og hellere ikke da jeg gennemførte en bane. Jeg har slettet game data og prøver igen senere

dårligt at det står så skidt tl med de trofæer

godt at spillet er så godt man bare kan spille igen og igen :D
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Mendori » ons 11 nov 2009 17:54

Fruer-gaard skrev:
Mendori skrev:
jesperclausen skrev:
Mendori skrev:Jeg og en ven kan ikke kommer ind online sammen :(

tjek jeres nat.


Vi har ikke haft problemer i andre spil og COD 4. Kun MW2


Det er bestemt en landkendt fejl. kender flere som heller ikke kan, og vi kan heller ikke, dog kunne vi i formiddags men her til aften var det umuligt, så mon ikke der kommer en rettelse ganske hurtigt :)


har lige læst der kommer en patch her på fredag.
Mendori
 


Indlægaf Erroneus » ons 11 nov 2009 17:58

1.02 patch er ude som fixer trophy problemer, desværre laver den så problemer med online delen i spillet...

Så vi ser nok en 1.03 snart og måske Infinity Ward skulle overveje at teste deres spil og patches lidt bedre, i stedet for at bruge tiden på hype.

Suk og http://modernwarfare2game.eu/ virker heller ikke nu, jesus crist nogle aber.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Fruer-gaard » tors 12 nov 2009 00:34

Mendori skrev:
Fruer-gaard skrev:
Mendori skrev:
jesperclausen skrev:
Mendori skrev:Jeg og en ven kan ikke kommer ind online sammen :(

tjek jeres nat.


Vi har ikke haft problemer i andre spil og COD 4. Kun MW2


Det er bestemt en landkendt fejl. kender flere som heller ikke kan, og vi kan heller ikke, dog kunne vi i formiddags men her til aften var det umuligt, så mon ikke der kommer en rettelse ganske hurtigt :)


har lige læst der kommer en patch her på fredag.


Lad os for gudskyld håbe det, er jo mp delen som gør cod mw2 noget værd. Men forstår bare ikke hvordan sådan en fejl kan lade sig gøre og overse i deres tests.? ved du om denne patch indeholder andre facts?
Det kan aldrig blive vildt nok.? Se der kommer en gris............
Fruer-gaard
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Indlægaf Scubaghost » tors 12 nov 2009 01:03

Det er sgu lidt amatøragtigt, må jeg sige???
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf gnazz » tors 12 nov 2009 03:42

Rytteren skrev:
gnazz skrev:
Mendori skrev:Jeg og en ven kan ikke kommer ind online sammen :(


( Link Fjernet )

wait for it... wait... wait for..
om ikke længe kommer der en og siger. fyfy du må ikke linke til danske ps3sider, vi er nemlig bange for dem.. argh fy! udlanske GOOD danske BAD.

lorteregl som ofte gør at man skal vidergive MEGET vigtig nyt/tips som pslife ikke selv har opsnappet, på krypteret måde.

deres side, deres regler, men fuck jeg håber der kommer en censur regl. som gør at "konkurrence frihed, og anden ytringsfrihed" ikke kan blive straffet, fordi ejeren er en fisk.

mmm lækkert indlæg her mens man har nattevagt.. man bliver så underlig tvær uden kaffe ;)


hov ups det vidste jeg ikke! beklager! ville blot bidrage med information om hvorfor online ik virkede optimalt..

men rygterne siger at det er serverne der skal opdateres, fordi der er så mange der er inde og spille mw2 online xD
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 180 gæster