Forum

MW2 Fejl! Spoiler alert..

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

MW2 Fejl! Spoiler alert..

Indlægaf jimmidlx » tirs 10 nov 2009 17:11

Nej hvor er jeg pissed off og skuffet...

Jeg kan af uransagelige årsager ikke få trofæer i mit spritnye MW2 spil. Har prøvet at opdatere trofæ listen, men den går i stå ved 93% med en fejl (80022A7)
Skulle have fået et trofæ med Træning af den lokale milits, Dræb 3 fjender med en granat, Ghost trofæet i "Cliffhanger" banen. Og optagelse i Specialenheden. Nogen som har fået samme problem? :twisted:

Da jeg installerede det kunne jeg ikke se trofælisten før et godt stykke efter.
Jeg har slettet alt, og prøvet forfra. Der kommer stadig ingen trofæer.


Ligeledes, er der nogen som kan invitere venner online? Hver gang jeg har sendt en invite eller prøver at joine så siger den "not valid" eller "no longer exists"
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Senest rettet af jimmidlx tirs 10 nov 2009 17:18, rettet i alt 1 gang.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf andeo1707 » tirs 10 nov 2009 17:14

Nogle andre har sagt at det for dem hjalp da de slettede GAME data og kørte spillet igen, fik hentet det seneste patch og så virkede det.

Endvidere. Er din PS3 på netværket, online, for mit spil gad ikke køre før jeg installerede den nye Firmware 3.01 selvom der er mange der siger den ikke burde installeres da den fucker et par ting op
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf jimmidlx » tirs 10 nov 2009 17:16

andeo1707 skrev:Nogle andre har sagt at det for dem hjalp da de slettede GAME data og kørte spillet igen, fik hentet det seneste patch og så virkede det.

Endvidere. Er din PS3 på netværket, online, for mit spil gad ikke køre før jeg installerede den nye Firmware 3.01 selvom der er mange der siger den ikke burde installeres da den fucker et par ting op



Har netop prøvet at slette alt og geninstallere, men der kommer stadig ingen trophies, selvom jeg starter spillet forfra.

Min ps er opdateret med 3,01..
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Hypochondriac Jack » tirs 10 nov 2009 18:22

Jeg skulle installere update 3.01 til PS3 og derefter 1.01 til spillet før jeg kunne spille. Får trophies... :)
Hypochondriac Jack
Niveau 1
 
Indlæg: 77

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » tirs 10 nov 2009 18:27

Det er en general fejl. Jeg får samme fejl, når jeg forsøge at opdatere mine trophies i Borderlands..

Noget der pisser mig af, er at man skal opdatere et helt nyt spil, inden man kan spille det. Tør slet ikke tænke på hvor mange opdateringer man skal igennem med COD MW2, hvis der er behov for at opdatere inden spillet er nået til forbrugeren.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf jimmidlx » tirs 10 nov 2009 18:49

Allanb skrev:Det er en general fejl. Jeg får samme fejl, når jeg forsøge at opdatere mine trophies i Borderlands..

Noget der pisser mig af, er at man skal opdatere et helt nyt spil, inden man kan spille det. Tør slet ikke tænke på hvor mange opdateringer man skal igennem med COD MW2, hvis der er behov for at opdatere inden spillet er nået til forbrugeren.


Og du kan få dine trophies nu?? Jeg har geninstalleret 3 gange, startet forfra på campaign, men uden held.
Jeg har endda startet spillet op, og senere prøvet at opdatere det. Intet får trofæer frem.. Det er jordens største bunke pis, lavet af infantile spader! Møgspil hele vejen.. Utroligt de kan sende det skrammel ud, med så store problemer. Lidt a´la SHIFT.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Erroneus » tirs 10 nov 2009 19:50

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Re: MW2 Fejl! Spoiler alert..

Indlægaf Fruer-gaard » tirs 10 nov 2009 20:17

jimmidlx skrev:Nej hvor er jeg pissed off og skuffet...

Jeg kan af uransagelige årsager ikke få trofæer i mit spritnye MW2 spil. Har prøvet at opdatere trofæ listen, men den går i stå ved 93% med en fejl (80022A7)
Skulle have fået et trofæ med Træning af den lokale milits, Dræb 3 fjender med en granat, Ghost trofæet i "Cliffhanger" banen. Og optagelse i Specialenheden. Nogen som har fået samme problem? :twisted:

Da jeg installerede det kunne jeg ikke se trofælisten før et godt stykke efter.
Jeg har slettet alt, og prøvet forfra. Der kommer stadig ingen trofæer.


Ligeledes, er der nogen som kan invitere venner online? Hver gang jeg har sendt en invite eller prøver at joine så siger den "not valid" eller "no longer exists"
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Det med og invite har vi samme problem vi sidder 8 mennesker som overhovedet ikke kan joine hianden, vi kører alle nat2 så der burde problemet ikke være. Satser virkelig på de snart sender en patch med det ellers må vi tilbage til mw
Det kan aldrig blive vildt nok.? Se der kommer en gris............
Fruer-gaard
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Indlægaf jimmidlx » tirs 10 nov 2009 20:51

tak for hjælpen
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Abildtrup » tirs 10 nov 2009 21:04

Har ingen problemer med at få Trophies.
Jeg har dog problemer med at opdatere Trophy listen og sammenligne med andre.

Så mon ikke der rodes med et og andet i Systemet ?
Håber det kører for alle hurtigst muligt
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf Erroneus » tirs 10 nov 2009 21:12

En patch er lavet som løser problemet, den er forhåbenligt der i morgen eller torsdag.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Mendori » tirs 10 nov 2009 22:07

Jeg og en ven kan ikke kommer ind online sammen :(
Mendori
 


Indlægaf JHCREATiON » tirs 10 nov 2009 22:30

Mendori skrev:Jeg og en ven kan ikke kommer ind online sammen :(

tjek jeres nat.
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Mendori » tirs 10 nov 2009 22:35

jesperclausen skrev:
Mendori skrev:Jeg og en ven kan ikke kommer ind online sammen :(

tjek jeres nat.


Vi har ikke haft problemer i andre spil og COD 4. Kun MW2
Mendori
 


Indlægaf Fruer-gaard » tirs 10 nov 2009 22:46

Mendori skrev:
jesperclausen skrev:
Mendori skrev:Jeg og en ven kan ikke kommer ind online sammen :(

tjek jeres nat.


Vi har ikke haft problemer i andre spil og COD 4. Kun MW2


Det er bestemt en landkendt fejl. kender flere som heller ikke kan, og vi kan heller ikke, dog kunne vi i formiddags men her til aften var det umuligt, så mon ikke der kommer en rettelse ganske hurtigt :)
Det kan aldrig blive vildt nok.? Se der kommer en gris............
Fruer-gaard
Niveau 2
 
Indlæg: 104


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 159 gæster