Forum

Tilbage til FIFA 10

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf SoulDecapitate » søn 15 nov 2009 07:35

præcis det med lob chaui havde jeg helt glemt totalt latterligt man kan lobbe den over målmanden 9/10 gange fra alle vinkler. Nu snakker Hanzen om dårlig målmands spil i pes, dette er næsten umuligt og score på denne måde i Pes.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf hanZen » søn 15 nov 2009 11:17

Hehe, det kan du have ret i, men det gør altså ikke op for de utilgivelige fejl, som målmændene laver i Pes 2010. Og det står jeg fast på. Desuden kan du i Pes 2010 hver gang løbe ned til målmanden, spille den bagud og score :)

Men hvis de i en patch kunne rette dommere, målmænd og online lag, så ville jeg da kraftigt overveje at købe det igen. Men hvis jeg kender Konami ret, så skal man ikke have for høje forhåbninger om en patch der retter gameplay bugs.
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf SoulDecapitate » søn 15 nov 2009 12:22

hanZen skrev:Hehe, det kan du have ret i, men det gør altså ikke op for de utilgivelige fejl, som målmændene laver i Pes 2010. Og det står jeg fast på. Desuden kan du i Pes 2010 hver gang løbe ned til målmanden, spille den bagud og score :)

Men hvis de i en patch kunne rette dommere, målmænd og online lag, så ville jeg da kraftigt overveje at købe det igen. Men hvis jeg kender Konami ret, så skal man ikke have for høje forhåbninger om en patch der retter gameplay bugs.
Ja MEN igen du kan ikke lave de mål mod en god online spiller kun mod computeren , fuck de er nemme og stoppe de mål . Alle noob forsøger og lave den slags mål , synd du ikke kan spille online det lyder som nemme rank point lad mig gætte spiller du også med c.ronaldo så lyder præcis som de forsøger og gør online. So easy to take care of. Det lyder som du tror du ved alt om pes , men så alligevel ved du ikke så meget. Forstår godt du ikke gider og spille hvis det lagger. Men Alt kan stoppes hvis du selv er dygtig nok. Jeg har også set sjove ting med målmændene ofline men online virker det sådan at de spiller på højeste niveau og ikke som på regulær eller profesionel som du sikkert spiller på. Men det kender du jo ikke noget til du kan jo ikke spille online :lol:
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf hanZen » søn 15 nov 2009 12:47

SoulDecapitate skrev:
hanZen skrev:Hehe, det kan du have ret i, men det gør altså ikke op for de utilgivelige fejl, som målmændene laver i Pes 2010. Og det står jeg fast på. Desuden kan du i Pes 2010 hver gang løbe ned til målmanden, spille den bagud og score :)

Men hvis de i en patch kunne rette dommere, målmænd og online lag, så ville jeg da kraftigt overveje at købe det igen. Men hvis jeg kender Konami ret, så skal man ikke have for høje forhåbninger om en patch der retter gameplay bugs.
Ja MEN igen du kan ikke lave de mål mod en god online spiller kun mod computeren , fuck de er nemme og stoppe de mål . Alle noob forsøger og lave den slags mål , synd du ikke kan spille online det lyder som nemme rank point lad mig gætte spiller du også med c.ronaldo så lyder præcis som de forsøger og gør online. So easy to take care of. Det lyder som du tror du ved alt om pes , men så alligevel ved du ikke så meget. Forstår godt du ikke gider og spille hvis det lagger. Men Alt kan stoppes hvis du selv er dygtig nok. Jeg har også set sjove ting med målmændene ofline men online virker det sådan er de spiller på højeste niveau og ikke som på regulær eller profesionel som du sikkert spiller på. Men det kender du jo ikke noget til du kan jo ikke spille online :lol:


Rolig nu mester.

Jeg er skam en ganske habil Pes spiller - og startede på Top Player, da jeg først købte Pes 2010. Så svært er det heller ikke. Og nej, jeg kan ganske rigtigt ikke kommentere på online-delen, da den for mit vedkommende har været uspillelig. Har spillet det lige siden ISS dagene - og synes stadig, at PES 5/6 er det bedste fodboldspil til dato - så jo jeg ved skam hvad jeg taler om.

Jeg vælger aldrig Real, Barca og de mange andre hold, som er overdrevent gode, og nok også for gode, hvis du spørger mig. Du kan godt dække op for den lille finesse, som jeg snakker om, men det var mere for at sætte tingene i relief, at jeg nævnte det. Der vil altid være en måde eller to, som du næsten altid kan score på.

På den anden side, så er det lige nøjagtig den måde du nemt kan score på, hvis du spiller imod en noob, da vedkommende ikke ved hvordan han/hun skal stoppe dette...

Synes bare det er synd, at Konami ikke har fået testet det rigtigt igennem, og sørget for at så simple ting virker, inden de smider det på gaden, for så havde de haft et super spil. Køber jeg spillet igen, så skal du da være velkommen til at forsøge at få de 'nemme' rank point imod mig. Men vil ikke spille et fodboldspil, som jeg ikke kan nyde online - det tror jeg også godt du kan forstå? :roll:
hanZen
Niveau 4
 
Indlæg: 302


Indlægaf SoulDecapitate » søn 15 nov 2009 12:55

det forstår jeg godt, og jeg vil altid have respekt for en derkender de gode ISS dage. Men pes bliver aldrig som vi vil have det, derfor flygtede jeg også selv i 09 Nu mest fordi pes08 og 09 var så piv ringe. . Dog blev fifa for meget fifa igen , synd du ikke kan spille det online. synes pes 2010 har slået pes 5 og 6 og også fifa09 som jeg synes var ret godt. For mig er pes2010 det bedste fodbold spil jeg har prøvet, dog er det latterligt der mangler den tyske liga og en million andre ting.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Scoring » ons 25 nov 2009 19:15

Syntes lige denne tråd skulle hive op..

Nu er jeg begyndt lidt på online igen, siden 09.. og det lider stadig af samme "problem" som altid.. ALT for mange quiters.. Det er så langt ude, tror endnu ikke jeg har spillet mod en der ikke er gået ud? - og det er ikke engang fordi at jeg fører vildt meget? 1-0 eller 2-0 ca..

Syntes FIFA burde lave et KÆMPE pop-up på ens PS3 hvis du går ud af en FIFA kamp og du er bagud.. Det POP-UP skal stå der i 1 minuter mindst.. og så skulle der stå: "Winners never quit, quitters never win"

GENIALT CITAT!
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Maurozarate7 » ons 25 nov 2009 19:32

Det kunne være nice :)

Men jeg syntes det er dejligt når de quitter. så kan jeg starte en ny kamp, og jeg får jo de gode point stadig.

(quitterne får da også lige en besked i sin indbakke) ;)
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster