Forum

Demon Souls eller Dragon Age

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Demon Souls eller Dragon Age

Indlægaf Lynggaard CR » man 16 nov 2009 01:13

Jeg set og læst en del om disse to spil, men vil egentlig kun anskaffe mig den ene af dem. Er der nogle som eventuelt spiller dem begge, som kan give mig lidt input jeg kan bruge til at træffe et valg?
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf gnazz » man 16 nov 2009 02:59

jeg kan helt klart godt anbefalde dragon age til pc, har ik prøvet til nogen af konsol versionerne endnu.. Det er et meget dybt spil som tager den tid det tager at spille en rpg spil.. Har ikke rigtig prøvet demons soul, men efter hva jeg har set, hørt og læst, så er det svært at sammenligne de to spil.

hvad er du normal til? hvilke spil ka du li at spille?
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf Rytteren » man 16 nov 2009 08:33

dragon age er et dejlig typisk vestlig rpg. her er masser af timer (50-100). og meget lig hvad man har set før. (diablo, sacred og baldurs gate)

demons souls har ikke lige noget spil det kan samlignes med. det er noget helt nyt, også dog ikke da det til tider minder om et godt dungen crawler spil.

dragon age er klart nemmest at tage og spille med det samme (man bliver roligt introduceret til spillets finesser), det for man ikke mulighed for i demons souls, her er det lige på og hårdt. ingen kære mor.



Dragon age, hvis du vil havde et typisk vestlig rpg, som forsøger at perfekte hvad vi har set før (og slipper godt afsted med det<9

demons souls: hvis du vil havde et svært spil, og en anderledes spiloplevelse end de mange samlebånds producerede rpgs.

dog må jeg sige, at du faktisk bør købe begge spil. det er virkelig to fantastiske spil.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Lynggaard CR » man 16 nov 2009 13:41

Hvordan kan det være at Demon Souls er SÅ anderledes? Det ser da ud til at være nemmere at gå til, da man bare styrer én person, fremfor en lille bande som det er tilfældet med Dragon Age?!
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf c-storm » man 16 nov 2009 13:46

Begge fortjener en plads i stuen før eller siden.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Lynggaard CR » man 16 nov 2009 13:49

c-storm skrev:Begge fortjener en plads i stuen før eller siden.


Ja, ud med damen, og ind med flere spil... 8)
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf Erroneus » man 16 nov 2009 14:21

Lynggaard CR skrev:Hvordan kan det være at Demon Souls er SÅ anderledes? Det ser da ud til at være nemmere at gå til, da man bare styrer én person, fremfor en lille bande som det er tilfældet med Dragon Age?!


Fordi at fjenderne i spillet er svære og hvis man dør, så starter man helt forfra på den verden, PLUS man så har halvt så meget liv, indtil man finder sig lig igen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Lynggaard CR » man 16 nov 2009 16:26

Det lyder ikke så tosset med et spil hvor man rigtigt bliver straffet for at dø.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf Rytteren » man 16 nov 2009 16:38

Lynggaard CR skrev:Det lyder ikke så tosset med et spil hvor man rigtigt bliver straffet for at dø.


nej det er også rigtig godt. men igen, det er dragon age også.
hvis jeg stod i dit sted, med det valg (kun at vælge et af de 2) ville jeg blive fuldstændig tosset (ikke at jeg ikke er det i forvejen).

og det skal lige siges, man for ikke sin krop(fuld liv) igen bare fordi man finder sit lig. man for kun sine souls tilbage.

men ligegyldigt hvad, så for du en super spiloplevelse.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Enyeez » fre 27 nov 2009 22:21

demon's souls er så godt, dao er så godt...
Enyeez
Niveau 0
 
Indlæg: 11


Indlægaf Rytteren » fre 27 nov 2009 23:32

Enyeez skrev:demon's souls er så godt, dao er så godt...


haha super skrevet.
dog efter at havde brugt en del timer på dragon age, så er det KLART demons souls. men der er meget mere replay value i dragon age. demons souls er det samme bare meget sværer i new game + (+++)

så køb demons souls først. spar sammen og køb dragon age herefter.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 136 gæster

cron