Forum

Official - Gran Turismo 5

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf PetMo » man 13 dec 2010 19:47

Jeg kørte også mod en H. Ford i Gran Turismo World Championship, som kørte i en Ford GT :-D
PetMo
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf tokxz » man 13 dec 2010 23:05

jeg er 99% sikker på jeg har fundet ud af hvad den blå/grønne/røde pil ved ens b-spec driver er :)... efter at ha haft en teori i et stykke tid, har jeg testet det adskillige gange :) min konklusion: man kan sige det er en slags forhold mellem dig og din b-spec driver.. hvis du giver ham rigtig mange ordre/beskeder i et løb vil pilen falde uanset om han vinder vært eneste løb eller ej. hvis du derimod kun giver ham få ordre og han vinder vil pilen stige:)..

håber i forstår hvad jeg mener? :b. jeg kan helt udelukke det har noget som helst med form/træthed at gøre :)
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf Bab » man 13 dec 2010 23:55

Så er det sku underligt, at mine pile går nedad efter et 9 timers løb, hvor jeg ikke har givet dem en eneste kommando. Så jeg tror ikke på din teori, uanset hvad du kan udelukke.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf Rico » tirs 14 dec 2010 00:13

Jeg tror pilen viser hans udvikling og udfordringer på banen.

Som bab skriver, hvis man har sin B-spec til at køre i 9 timer, og har lagt foran en god del af tiden, så har han jo ingen modstand fået fra de andre kørere. Derimod hvis man kører lige op mod modstanderne og der hele tiden lægges pres på sin b-spec, vil pilen stige.

Sådan tror Jeg det fungere. :)
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf tokxz » tirs 14 dec 2010 01:46

Bab skrev:Så er det sku underligt, at mine pile går nedad efter et 9 timers løb, hvor jeg ikke har givet dem en eneste kommando. Så jeg tror ikke på din teori, uanset hvad du kan udelukke.

Bab



præsis så har du jo ikke givet ham nok...?
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf Bab » tirs 14 dec 2010 09:40

Ok du har ret, og resten af verden tager fejl. Igen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf NielChill » tirs 14 dec 2010 20:09

Bab skrev:Ok du har ret, og resten af verden tager fejl. Igen.

Bab


Hahaha, tak for dagens grin :D
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf Portuz » tirs 14 dec 2010 22:51

"indicates whether the driver is in good or bad form," says the in-game manual.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf tokxz » tirs 14 dec 2010 23:07

Bab skrev:Ok du har ret, og resten af verden tager fejl. Igen.

Bab



sidst var det da dig der havde ret og alle tog fejl selv ham der stod bag spillet.

bare kom med dine nedladende bemærkninger du får ikke noget ud af st
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf Bab » tirs 14 dec 2010 23:43

Sidst var du også forkert på den. Red Bull X1 åbner ved level 30. Det kan alle som er nået til level 30 bekræfte, uanset om ham der har lavet spillet har sagt noget andet.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf tokxz » ons 15 dec 2010 00:00

ja det godt gider ikke diskutere med dig og ville ønske du lod vær med at opsøge diskussioner!.

(DEJFDN)
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf Rico » ons 15 dec 2010 00:17

Bliver lige nød til at kommentere det her, for der er noget i det du skriver, som ikke passer Tokxz.
tokxz skrev:jeg er 99% sikker på jeg har fundet ud af hvad den blå/grønne/røde pil ved ens b-spec driver er :)... efter at ha haft en teori i et stykke tid, har jeg testet det adskillige gange :) min konklusion: man kan sige det er en slags forhold mellem dig og din b-spec driver.. hvis du giver ham rigtig mange ordre/beskeder i et løb vil pilen falde uanset om han vinder vært eneste løb eller ej. hvis du derimod kun giver ham få ordre og han vinder vil pilen stige:)..

håber i forstår hvad jeg mener? :b. jeg kan helt udelukke det har noget som helst med form/træthed at gøre :)

Her skriver du at pilen vil falde hvis der gives mange odre.
tokxz skrev:
Bab skrev:Så er det sku underligt, at mine pile går nedad efter et 9 timers løb, hvor jeg ikke har givet dem en eneste kommando. Så jeg tror ikke på din teori, uanset hvad du kan udelukke.

Bab



præsis så har du jo ikke givet ham nok...?

Bab skriver at han ingen odre har givet, mens pilene er faldet, og det passer med det du skrev først.
Og pludselig vender du skuden og mener det modsatte!?
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf koopi » ons 15 dec 2010 00:25

Jeg gennemførte lige 3-4 B-spec løb uden at give ordre, og så gik pilen fra at være orange, til at være grøn. Så jeg tror det hjælper. Men hvad betyder det egentlig? Går ens kørers "Career" hurtigere op, hvis pilen er grøn?
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf tokxz » ons 15 dec 2010 00:32

koopi skrev:Jeg gennemførte lige 3-4 B-spec løb uden at give ordre, og så gik pilen fra at være orange, til at være grøn. Så jeg tror det hjælper. Men hvad betyder det egentlig? Går ens kørers "Career" hurtigere op, hvis pilen er grøn?



jeg har testet det så mange gange :) altid noget nogen tror på det... prøv at giv din køre ordre konstant så vil pilen falde :)
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: Official - Gran Turismo 5

Indlægaf tokxz » ons 15 dec 2010 00:34

Rico skrev:Bliver lige nød til at kommentere det her, for der er noget i det du skriver, som ikke passer Tokxz.
tokxz skrev:jeg er 99% sikker på jeg har fundet ud af hvad den blå/grønne/røde pil ved ens b-spec driver er :)... efter at ha haft en teori i et stykke tid, har jeg testet det adskillige gange :) min konklusion: man kan sige det er en slags forhold mellem dig og din b-spec driver.. hvis du giver ham rigtig mange ordre/beskeder i et løb vil pilen falde uanset om han vinder vært eneste løb eller ej. hvis du derimod kun giver ham få ordre og han vinder vil pilen stige:)..

håber i forstår hvad jeg mener? :b. jeg kan helt udelukke det har noget som helst med form/træthed at gøre :)

Her skriver du at pilen vil falde hvis der gives mange odre.
tokxz skrev:
Bab skrev:Så er det sku underligt, at mine pile går nedad efter et 9 timers løb, hvor jeg ikke har givet dem en eneste kommando. Så jeg tror ikke på din teori, uanset hvad du kan udelukke.

Bab



præsis så har du jo ikke givet ham nok...?

Bab skriver at han ingen odre har givet, mens pilene er faldet, og det passer med det du skrev først.
Og pludselig vender du skuden og mener det modsatte!?



jeg mener man skal give tilpads med ordre undskyld jeg ikke har kunne forklarer det så du forstod det.. ved godt det er virkelig dårligt skrevet
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google Adsense [Bot] og 154 gæster