Forum

Connect problem i COD MW2?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Connect problem i COD MW2?

Indlægaf Dummiz » ons 25 nov 2009 16:34

Hejsa alle :)

Min bette bror har problemer med at komme online i COD MW2 den skriver bare "Connecting to matchmaking servers" og så sker der ikke mere...hvad kan det være? er der stadigvæk problemer med at komme på? han har aldrig kunne komme på siden han købte spillet og det har stået på over en uge nu. Og vi har hentet de sidste pacthés til det og NAT portene står helt som de skal men jeg kan ikke hitte ud af hvor problemer ligger. det er KUN COD MW2 han ikke kan spille online i.

Har i nogle fif eller ved i hvorfor den brokekr sig? han vil helt vildt gerne spille med os andre så håber det kan fiiixes på en måde.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Pixelsvin » ons 25 nov 2009 16:48

Det lyder meget mærkeligt da problemet som regel plejer at ligge i NAT typen og så vidt jeg ved er serverne ikke nede på nuværende tidspunkt.
Billede
Pixelsvin
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf andeo1707 » ons 25 nov 2009 18:08

Hvis I har en anden bruger fra en anden region på den samme maskine altså fra USA eller Japan så prøv at logge ind på den, gå ind i spillet og prøv at spille online.
Gå derefter til den normale konto og prøv igen. Jeg ved ikke hvorfor, men det virkede for mig. Ellers prøv at sætte din PS3's IP i DMZ (udenfor firewall på routeren)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 116 gæster