Forum

ACII Årets singleplayer-spil.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

ACII Årets singleplayer-spil.

Indlægaf dr_gonzo » søn 29 nov 2009 16:37

Danm jeg er godt nok overrasket over, hvor godt Assassin's Creed II er. Det første spil var ok, men slet ikke noget specielt, så jeg havde ikke de store forventninger til toeren.

Der er kommet en del gode singleplayer spil i år. Jeg ved at rigtig mange synes at Uncharged 2 er det bedste spil, der har set dagens lys, måske nogensinde. Men lad os være ærlige, Uncharted 2, er rigtig godt og helt sikkert det flotteste spil, jeg nogensinde har set, på en konsol. Men gameplayet halter efter. Jeg føler lidt at hele spillet køre på skinner og at udviklerne slet har turde stole på spillerens evner, til selv at løse nogen opgaver overhovedet. Så den eneste udfordring vi ender op med er en masse action som bliver gradvist mere og mere svært. Kedeligt for et spil, der ikke sælger sig selv som en shooter.

Et andet rigtig godt spil i år, er Batman Arkham Asylum, men i min bog, overgår ACII også det. Hvis Da Vinci Mysteriet var et spil, vil det være ACII, og det vil jeg lade være op til den enkelte spiller, at finde ud af hvorfor jeg mener. Historien er vildt god, og der er massere af puzzles man kan lege med. Hoppe-rundt-delen er bedre og mere udfordrende en Uncharted 2. Alt-i-alt er spillet en ren fornøjelse, som jeg har svært ved at ligge fra mig.

Jeg Kan på det varmeste anbefale det, til alle der er pjattet med de to andre spil jeg har nævnt her. God fornøjelse.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf laksemand » søn 29 nov 2009 17:15

Jeg er fuldstændig enig. Uncharted 2 får 10/10 af mig, men det samme er tilfældet for ACII. Forskellen er dog, at jeg slet ikke er i stand til at lægge controlleren fra mig, når jeg spiller ACII. Nogle gange fanger jeg endda mig selv i at tænke på spillet i min hverdag. Det har jeg ikke oplevet siden Half-Life 2.
Jeg har endvidere heller aldrig været så opsat på at samle fjer og løse ekstra-missioner siden GTA: Vice City.
Jeg stemter på Uncharted 2 som årets spil til Spike VGA's, men det var inden, jeg havde spillet ACII. Nu ville stemmen falde på Ezio :)
laksemand
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Maurozarate7 » søn 29 nov 2009 17:17

Laksemand, er fuldstændig enig! Det er så fedt, man har bare lyst til at spille hele tiden. ÅRETS SPIL!
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Scoring » søn 29 nov 2009 17:20

Nu har jeg ikke spillet assasins endnu.. men personligt syntes jeg at der er intet der kan overgå Uncharted.. :) - det har alt mit yndlingsspil skal have! selvfølgelig kan assains være godt.. men af hvad jeg har set, ligner kostumet en for stor forandring fra 1'ern? - man får jo lov at se hans ansigt.. syntes jeg ikk er særlig fedt :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Maurozarate7 » søn 29 nov 2009 17:31

Der er selfølgelig noget dårligt ved spillet, jeg mener kun det er det med the animus, meget lamt. dårligt lavet, syntes det ødelægger lidt af det sjove.
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf dr_gonzo » søn 29 nov 2009 17:32

Scoring skrev:Nu har jeg ikke spillet assasins endnu.. men personligt syntes jeg at der er intet der kan overgå Uncharted..


Det må da være surt at ha' det sådan. Du har simpelthen spillet det bedste spil og er sikker på at det aldrig bliver bedre end det? Hold op hvor er det dumt sagt! Det er det jeg vil kalde fanboy-snak!

Laksemande du har helt ret, ikke siden HF2, har et spil fyldt så meget af min tid. Og hold op hvor det fedt med alt den mystik der er i spillet, jeg får det hele tiden sådan at jeg lige skal spille lidt mere, for at få den næste bid af den wierde video om æblet, eller hvad det nu er, har kun fundet 8 sekvenser, so far, så jeg aner ikke hvad der sker ;)
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf dr_gonzo » søn 29 nov 2009 17:34

Maurozarate7 skrev:Der er selfølgelig noget dårligt ved spillet, jeg mener kun det er det med the animus, meget lamt. dårligt lavet, syntes det ødelægger lidt af det sjove.


Det er selvfølgelig ikke et perfekt spil, men et sådan er der heller ikke produceret endnu.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Joko » søn 29 nov 2009 17:35

Jeg er også mega overrasket over AC II ! På den gode måde. Syntes stemning i spillet er rigtig fed, og dialogen med alt det italienske er super nice. Syntes dog selve hovedhistorien er lidt langt ude, og det ødelægger lidt charmen ved spillet. Men kan da kun sige at dette spil er Bene Bene Bene!
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Maurozarate7 » søn 29 nov 2009 17:39

Enig Joko, syntes det der animus er lort! Syntes bare man skulle starte som Ezio og køre videre derfra, men fedt spil! :)
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf andeo1707 » søn 29 nov 2009 17:51

Har ikke spillet AC2, men glæder mig mere og mere til det når alle anbefaler det så meget.

Vil dog lige sige at årets spil jo heldigvis er forskelligt fra person til person. Eksempelvis er Rytteren meget glad for Valkyria Chronicles, hvorimod det er et spil der ligger langt nede på min ønskeliste (hvis overhovedet).

Du siger at du tænker på spillet i hverdagen når du ikke spiller, men det samme gør jeg mht CODMW2 og gjorde med Uncharted 2, kunne ikke slippe min controller, så på den måde er Uncharted vel årets spil for mig, indtil jeg har prøvet AC2. Uncharted 2 bliver dog svær at overgå
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Allanb » søn 29 nov 2009 17:51

Hmm, hvad med at nævne den ringe styrring, dårlig AI, ensformige missioner og total lamme afslutning på spillet. ( ødelægger så meget for et ok spil). Men at sige det er bedre eller på højde med Batman AA og uncharted 2, er vist en overdrivelse af dimensioner.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Maurozarate7 » søn 29 nov 2009 17:57

ensformige missioner!!?
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf kofoed » søn 29 nov 2009 18:06

Det er da en fed afslutning på spillet, mener sgu på ingen måde det er dårlig styrning, heller ej vil jeg give dig så meget ret i dårlig AI, og sige ensformige missioner at vist en overdrivelse af dimensioner. ;)

Jeg mener ACII er det bedste spil udgivet i mange år.
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Indlægaf Allanb » søn 29 nov 2009 18:15

Ja, for eksempel at finde de 20 glyphs, 66 bird views og de 30 codex pages hvor 24 er gemt i rum med 4 vagter. (hold op en opfindsomhed de har haft).

Skygge forskellige mennesker, rydde forskellige punkter osv.
Men det er måske bare længden af spillet der får det til at føles som om det er gentagelse på gentagelse.

Ikke dårlige AI, jammen hvordan kan det så være at i 9 ud af 10 tilfælde kan man med sine blades, bare gå direkte hen i en gruppe vagter og dræbe 3-4 stykker i rap uden nogen reaktion fra de resterende vagter.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Rytteren » søn 29 nov 2009 19:05

Allanb skrev:Hmm, hvad med at nævne den ringe styrring, dårlig AI, ensformige missioner og total lamme afslutning på spillet. ( ødelægger så meget for et ok spil). Men at sige det er bedre eller på højde med Batman AA og uncharted 2, er vist en overdrivelse af dimensioner.


kunne ikke være mere enig. AC2 er godt.. men laaaaaaaangt fra det bedste singleplayer spil dette år. 428 er et af de spil som ligger højt på min liste (ikke udkommet i eu/us på ps3 endnu. men man kan jo bare importere det :) ).

borderlands (selvom det bare er bedre når man er flere) er skam også et bedre singleplayer spil.
uncharted 2 og Batman:AA banker også AC2

men på en top 10 over de bedste singleplayer spil i år. der bør AC2 være.
og det er et mustbuy. ligesom infamous og demons souls

cross edge er (hvis vi kun kigger på gameplay og story) et virkelig godt singleplayer.

og det er for mig tosset at folk ikke nævner Yakuza 3!!!


Valkyria Chronicles er stadig 2008s bedste spil
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 112 gæster