Forum

Dragon age hvad syntes du?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf SoulDecapitate » ons 09 dec 2009 22:11

Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:
dummiz skrev:
SoulDecapitate skrev:jeg indrømmer historien er ok , men jeg kedede mig ihjel efter få timer i spillet.


Hvad var det der kedede dig ihjel? :) var det for enformigt eller?
jeg keder mig generalt i spil hvor jeg skal snakke med 700 i en by. i sådan nogle spil vil jeg bare ha lov til og slå ihjel og ikke have en dialog boks i hovedet 24/7 :-) Det er sikkert sjovt nok , men jeg mistede motivationen fordi jeg fik for meget historie hele tiden , hvis jeg vil ha en god historie kan jeg læse en bog :lol: ej spøg til side jeg mister hurtig lysten til spil når der kommer så meget ligyldig historie i et spil


vil anbefale diablo serien til dig. det er et spil med en god historie (ikke for lang og forvirrende) og man for lov til at slå alt ihjel. eller fallout 1 og 2, hvor man også kan nakke de gode (ikke bare bevidstløs ligesom i 3eren). men er sikker på du har hygget dig med diablo :).
yep venter med glæde på 3eren :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » ons 09 dec 2009 22:16

SoulDecapitate skrev:
Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:
dummiz skrev:
SoulDecapitate skrev:jeg indrømmer historien er ok , men jeg kedede mig ihjel efter få timer i spillet.


Hvad var det der kedede dig ihjel? :) var det for enformigt eller?
jeg keder mig generalt i spil hvor jeg skal snakke med 700 i en by. i sådan nogle spil vil jeg bare ha lov til og slå ihjel og ikke have en dialog boks i hovedet 24/7 :-) Det er sikkert sjovt nok , men jeg mistede motivationen fordi jeg fik for meget historie hele tiden , hvis jeg vil ha en god historie kan jeg læse en bog :lol: ej spøg til side jeg mister hurtig lysten til spil når der kommer så meget ligyldig historie i et spil


vil anbefale diablo serien til dig. det er et spil med en god historie (ikke for lang og forvirrende) og man for lov til at slå alt ihjel. eller fallout 1 og 2, hvor man også kan nakke de gode (ikke bare bevidstløs ligesom i 3eren). men er sikker på du har hygget dig med diablo :).
yep venter med glæde på 3eren :-)


glæde? heldige dig. hos mig står den på hedeture, klamt sved, grøn urin, og dårlig ånde! skal bruge det spil til at blive rask!! :lol:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » ons 09 dec 2009 22:19

ha ha som du kan sige det, nå vi må heller holde os til topic før GESTAPO kommer ind og læser sin tråd og bander os for life time :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » ons 09 dec 2009 22:21

SoulDecapitate skrev:ha ha som du kan sige det, nå vi må heller holde os til topic før GESTAPO kommer ind og læser sin tråd og bander os for life time :-)


Nu er det GESTAPO sidder og følger med på side linjen. Har ingen grund til at banne nogen af jer når i selv hopper tilbage til tråden ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 110 gæster