Forum

Dante's Inferno

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Dante's Inferno

Indlægaf Mendori » tors 10 dec 2009 21:34

Skulle der ikke komme en demo af Dante's Inferno på US Store her i dag?

Mvh
Mendori
 


Indlægaf spinnersonic » tors 10 dec 2009 22:11

forvent omkring 01:00 dansk tid.
Billede
spinnersonic
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Mendori » tors 10 dec 2009 22:14

spinnersonic skrev:forvent omkring 01:00 dansk tid.


ok. Neder :(
Mendori
 


Indlægaf Haugboelle » tors 10 dec 2009 23:53

Uh glæder mig godtnok til det spil, håber det lever op til forventningerne!
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf SoulDecapitate » tors 10 dec 2009 23:54

glæder mig også til og se hvad det er for noget.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Mendori » fre 11 dec 2009 00:03

SoulDecapitate skrev:glæder mig også til og se hvad det er for noget.


Har prøvet til en show med firmaet hvor jeg arbejder Men fik ikke prøvet så meget igen. Men det er lidt ligesom God of War. Bare bedre syntes jeg. Men ville gerne prøve den igen. Så jeg kan få mere blod på tanden :D
Mendori
 


Indlægaf Slimjay DK » fre 11 dec 2009 00:10

Dante's Inferno er Online nu på US Storen (1011MB) :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf Slimjay DK » fre 11 dec 2009 01:13

Det er faktisk slet ikke så tosset ... Flot Grafisk, fede cutscenes og fuld fart frem .. helt sikkert en titel jeg ikke har fortrudt jeg har bestilt :)

Udemærket opvarming til GOD 3 :arrow: :D
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf Rytteren » fre 11 dec 2009 01:26

Slimjay DK skrev:Det er faktisk slet ikke så tosset ... Flot Grafisk, fede cutscenes og fuld fart frem .. helt sikkert en titel jeg ikke har fortrudt jeg har bestilt :)

Udemærket opvarming til GOD 3 :arrow: :D


ja den er ikke slem.. men som du selv siger så ender det kun med at være en "opvarmning" til GoW3.
og det er sku lidt synd, har haft meget med Dante at gøre i mine studier, så har glædet mig meget til at se hvad det kunne blive til. nu er det selvfølgelig kun en demo. og spillet er (så hut jeg hvisker) forudbestilt.
tror bare ikke det kommer til at sælge særlig godt... ps3ejere vælger devil may cry 5 (bayonetta ;) ) eller GoW3. xbox ejer uden ps3, napper nok Bayonetta.. det er hvad jeg kan se i min krystalkugle (kan tage fejl, der er nemlig riser og støv til at forstyre "signalet")

lidt synd, var nemlig spændt på at se hvordan fanden EA ville lave en 2'er. (umberto eco enyone??)

skuffet over demoen, men glæder mig dog alligevel til at prøve det fulde spil!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf hazzwar » fre 11 dec 2009 02:15

Synes demoen var fin nok, da jeg ikke vil have selve spiloplevelsen fra Helvede ødelagt. Jeg satser på jeg skal have spillet, når det udkommer.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf dr_gonzo » fre 11 dec 2009 03:14

Jeg synes demo'en er bedre end demoen til GoW3. Og Bayonetta siger ikke mig det vilde - lidt for japansk, så jeg glæder mig bestemt max til dette spil. Hold kæft hvor jeg synes den visuelle stil holder, det er bare lige en tandt mere mørkt og dystert i forhold til GoW-serien.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf SoulDecapitate » fre 11 dec 2009 08:50

hmm det virker sku rimelig fedt, nu er det sku svært om jeg skal vælge bayonetta eller dette spil. Tror sku der er lidt mere i Dantes Inferno frem for bayonetta. Men begge spil er fede




EDIT har valgt og købe dem begge 2 :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Slimjay DK » fre 11 dec 2009 15:26

Rytteren skrev:
Slimjay DK skrev:Det er faktisk slet ikke så tosset ... Flot Grafisk, fede cutscenes og fuld fart frem .. helt sikkert en titel jeg ikke har fortrudt jeg har bestilt :)

Udemærket opvarming til GOD 3 :arrow: :D


ja den er ikke slem.. men som du selv siger så ender det kun med at være en "opvarmning" til GoW3.
og det er sku lidt synd, har haft meget med Dante at gøre i mine studier, så har glædet mig meget til at se hvad det kunne blive til. nu er det selvfølgelig kun en demo. og spillet er (så hut jeg hvisker) forudbestilt.
tror bare ikke det kommer til at sælge særlig godt... ps3ejere vælger devil may cry 5 (bayonetta ;) ) eller GoW3. xbox ejer uden ps3, napper nok Bayonetta.. det er hvad jeg kan se i min krystalkugle (kan tage fejl, der er nemlig riser og støv til at forstyre "signalet")

lidt synd, var nemlig spændt på at se hvordan fanden EA ville lave en 2'er. (umberto eco enyone??)

skuffet over demoen, men glæder mig dog alligevel til at prøve det fulde spil!


Enig .. Har dog pre-ordered det hele :) med det tilbud gamestop køre (2 spil + 1 kr) så napper jeg dem sku .. Håber der kommer et godt tilbud på GOW 3 :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf laksemand » lør 12 dec 2009 00:04

Stadig intet på EU Store? Jeg kan i hvert fald ikke se den :(
laksemand
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf heroes » lør 12 dec 2009 00:15

laksemand skrev:Stadig intet på EU Store? Jeg kan i hvert fald ikke se den :(


Det er jo på US Store den er :wink:
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 120 gæster