Forum

EA: vi har udgivet flest gode spil iår

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

EA: vi har udgivet flest gode spil iår

Indlægaf Rytteren » lør 12 dec 2009 20:20

nu ved vi alle at 2009 er ved at være slut, og ea har så ved et fint lille "get together" for små mænd i gråt tøj(folk med aktier).
her havde de en meget sjov liste over udgivere (thq, sony, ms osv).
her lå de øverst på listen med flest udgivet spil.
hvordan har de regnet den ud?, jo nappet metacritic scores. og det skulle så være 80+.

de gode drenge og piger på kotaku har kigget lidt på det hele, hvilke spil det er, og om EA faktisk har ret?

http://kotaku.com/5424354/who-put-out-t ... s-in-2009-[update]

syntes det var godt at se hvilke spil der fik de høje scores.
lækkert at se at ham/hende der skriver, ligesom mig, mener at scores kan være hip som hap, hvis ikke vi er oppe på 90.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » lør 12 dec 2009 20:50

Ea har lavet mange gode spil i år, men desvære lige så meget lort. Men det virker som om EA er på vej tilbage
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Re: EA: vi har udgivet flest gode spil iår

Indlægaf NielChill » lør 12 dec 2009 21:08

Rytteren skrev:syntes det var godt at se hvilke spil der fik de høje scores.
lækkert at se at ham/hende der skriver, ligesom mig, mener at scores kan være hip som hap, hvis ikke vi er oppe på 90.


Nu kan der nævnes flere titler på denne liste, som jeg personligt godt kan lide, selvom vi er nede på 80+, bl.a. Borderlands, R&C: ACiT, DJ Hero, Madden 10, inFamous bare for at nævne et par stykker.

Man skal passe på med at sætte ting i bokse, især når det omhandler film/spil/musik, for spilsmagen hos folk er utrolig forskellig og individuel, derfor giver jeg ikke meget for en liste med tal. Derimod vil jeg hellere læse flere lange anmeldelser, gode gameplay-videoer samt spilbare demoer.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: EA: vi har udgivet flest gode spil iår

Indlægaf Rytteren » lør 12 dec 2009 21:15

NielChill skrev:
Rytteren skrev:syntes det var godt at se hvilke spil der fik de høje scores.
lækkert at se at ham/hende der skriver, ligesom mig, mener at scores kan være hip som hap, hvis ikke vi er oppe på 90.


Nu kan der nævnes flere titler på denne liste, som jeg personligt godt kan lide, selvom vi er nede på 80+, bl.a. Borderlands, R&C: ACiT, DJ Hero, Madden 10, inFamous bare for at nævne et par stykker.

Man skal passe på med at sætte ting i bokse, især når det omhandler film/spil/musik, for spilsmagen hos folk er utrolig forskellig og individuel, derfor giver jeg ikke meget for en liste med tal. Derimod vil jeg hellere læse flere lange anmeldelser, gode gameplay-videoer samt spilbare demoer.


hov hov HOV, har på intet tidspunkt sagt at spil høj score = godt spil.( en af mine favoriter Cross edge fik ikke gode anmeldelser i vesten - metacritic tager jo ikke så mange kinesiske og arbiske anmeldelser med, hvor spillet blev mere positivt mødt). mener bare, ligesom han også sekv er inde på, at hvis vi skal snakke metacritic, så skal vi snakke om de høje tal (90+). det andet er for "nemt" at opnå. hvilket også er derfor jeg ikke heeeeelt syntes EA har udgivet de fleste "gode" spil iår.

dog giver jeg soul ret i, at de er "på vej tilbage". de er begyndt at hive det ene nye ip op efter det andet (dead space, mirrors edge osv) og kvaliteten på deres sportspil, bliver bedre og bedre. specielt NHL
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf NielChill » lør 12 dec 2009 21:41

Jeg tror generelt vi er enige hvis jeg forstår dig ret :)

Vi skal bare passe på, at vi ikke lægger for meget i de tal de forskellige sider giver os, og i stedet få læst nogle pre/reviews af spillet, videoer og demoer. Og som du også siger, så er det jo næsten kun vestlige spilsider der bruges på Metacritic (både kendte og ukendte), så gode spil fra Asien kan hurtig blive forbigået, ligesom scorerne kan variere med store gab, da en side ikke bryder sig om spillet, mens andre er vilde med.

Selvfølgelig er det godt at støtte sig op af gode karakterer, især når vi er oppe på 90+, men mere skal vi heller ikke lægge i det. Vores egen personlige holdninger er nu det bedste.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Rytteren » lør 12 dec 2009 21:52

NielChill skrev:Jeg tror generelt vi er enige hvis jeg forstår dig ret :)

Vi skal bare passe på, at vi ikke lægger for meget i de tal de forskellige sider giver os, og i stedet få læst nogle pre/reviews af spillet, videoer og demoer. Og som du også siger, så er det jo næsten kun vestlige spilsider der bruges på Metacritic (både kendte og ukendte), så gode spil fra Asien kan hurtig blive forbigået, ligesom scorerne kan variere med store gab, da en side ikke bryder sig om spillet, mens andre er vilde med.

Selvfølgelig er det godt at støtte sig op af gode karakterer, især når vi er oppe på 90+, men mere skal vi heller ikke lægge i det. Vores egen personlige holdninger er nu det bedste.


jeps. kloge ord, kloge ord :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Krisp » man 14 dec 2009 09:53

Det eneste gode spil på den liste, er Mirror's Edge IMO. Og det er da fra '08. :o
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 125 gæster