Forum

AC2 Ending wtf?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf JHCREATiON » ons 16 dec 2009 12:55

Rytteren skrev:.

hov spoiler alert. hvis i ikke lige kunne regne ud at der ville være sådan noget i en tråd om en slutning på et spil :shock: :lol: :roll: :roll:

http://eeuauaughhhuauaahh.ytmnd.com/ :)
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Erroneus » tors 17 dec 2009 04:00

Hmmm klokken er lidt i tre og så fik jeg blæst det igennem langt om længe :P Slutningen er oki, naturligvis ligges der op til en tre'er hvor man følger Desmond, men hele historien med Eizo var sq glimrende.

AC2 var en 7/10 i min bog først, det er vokset til blevet en 8,2/10 :) Det kunne have været tæt på 10 tal, hvis det ikke var for den kluntede styring, som jeg aldrig blev helt for glad for, den ville for meget selv :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Krisp » tors 17 dec 2009 11:08

Erroneus skrev:AC2 var en 7/10 i min bog først, det er vokset til blevet en 8,2/10 :) Det kunne have været tæt på 10 tal, hvis det ikke var for den kluntede styring, som jeg aldrig blev helt for glad for, den ville for meget selv :)


Jeg synes nu man vender sig ret hurtigt til styringen, hos mig er det mest grafikken (især i cutscenes) og de "slow-downs" man ser i spillet som trækker ned.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Re: AC2 Ending wtf?

Indlægaf Joko » tors 17 dec 2009 15:14

Krisp skrev:Nu har jeg netop gennemført Assassin's Creed 2. Det skal siges at jeg kun har spillet 1'eren ganske kort, da jeg hurtigt synes det manglede variation.

Men jeg står med den største WTF følelse, efter at have gennemført 2'eren. Ikke nok med at jeg synes historien har været meget forvirrende igennem hele spillet, så er det da blevet endnu mindre indlysende nu.


Så er det vidst godt du ikke gennemførte 1'eren. Det er meget meget MEGET værre.. haha
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Erroneus » tors 17 dec 2009 15:47

Krisp skrev:
Erroneus skrev:AC2 var en 7/10 i min bog først, det er vokset til blevet en 8,2/10 :) Det kunne have været tæt på 10 tal, hvis det ikke var for den kluntede styring, som jeg aldrig blev helt for glad for, den ville for meget selv :)


Jeg synes nu man vender sig ret hurtigt til styringen, hos mig er det mest grafikken (især i cutscenes) og de "slow-downs" man ser i spillet som trækker ned.


Jeg syntes heller ikke det var så slemt i selve historie delen, men f.eks. de 3 ekstra baner (templar lairs) fra Black Box udgaven der fik jeg råbt højt et par gange pga. styringen. Det var heldigvis ikke så slemt i den crypt man kan få igennem Uplay.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 117 gæster