Forum

GT5 academy ude på Jap

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf andeo1707 » tors 17 dec 2009 16:25

baggi94 skrev:Jeg ligger p.t. nr. 94 i den tunede bil, og er den 12. hurtigste dansker.


Kan du give mig din tid i den tunede bil, for jeg har godt nok hentet spillet fra JAP store, men jeg kan ikke se nogen danskere foran mig på listen. JEg kan se en masse andre fra Europa.

Siger ikke at du siger noget forkert, virker bare underligt at jeg ikke kan se nogen og du kan se 12 :S .

Ellers må jeg sku hen og hente spillet fra EU Store
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf andeo1707 » tors 17 dec 2009 16:54

ligemeget. nu kan jeg se at der er forskel fra den leaderboard jeg selv kan se og så den der er på gran-turismo.com.

Men hvorfor er det sådan?
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf kraftonia » tors 17 dec 2009 17:59

Jeg er skuffet, men kan være det "vokser" på mig med tiden (har nok ikke ydet GT5 retfærdighed ved de 30 min jeg har prøvet det) - og efter lang tids dødvande på min xbox, og indtil jeg fornylig fik forza 3 til stor positiv forbavelse, så er det sgu BILSPILLET for mig... NFS Shift til min PS3 er dog også et dejligt spil he he...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf Chaui » tors 17 dec 2009 18:04

kraftonia skrev:Jeg er skuffet, men kan være det "vokser" på mig med tiden (har nok ikke ydet GT5 retfærdighed ved de 30 min jeg har prøvet det) - og efter lang tids dødvande på min xbox, og indtil jeg fornylig fik forza 3 til stor positiv forbavelse, så er det sgu BILSPILLET for mig... NFS Shift til min PS3 er dog også et dejligt spil he he...


Tror ikke helt du kan regne med denne GT Academy demo i forhold til den fulde version. Men hvad angår styringen, så kan man tydeligt mærke forskel på Forza og GT, Forza er nærmest NFS Arkade ræs i forhold til GT's realisme.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf pingo1969 » tors 17 dec 2009 18:26

hvordan for i lige G25 sat ordentligt op til det her ??? syntes ikke jeg kan få kobling sat op

MVH
kenneth
Billede
pingo1969
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf pingo1969 » tors 17 dec 2009 18:26

hvordan for i lige G25 sat ordentligt op til det her ??? syntes ikke jeg kan få kobling sat op

MVH
kenneth
Billede
pingo1969
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf andeo1707 » tors 17 dec 2009 18:35

pingo1969 skrev:hvordan for i lige G25 sat ordentligt op til det her ??? syntes ikke jeg kan få kobling sat op

MVH
kenneth


Ved det desværre ikke, men jeg kan se at 90% af de gode tider er gjort med et steering wheel... Måske skulle jeg investere i sådan et.

Hvor meget fylder sådan et G25 når det forsøges gemt væk?
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf PHybjerg » tors 17 dec 2009 18:46

Rimeligt meget Andeo :)
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf CaveDK » tors 17 dec 2009 19:20

Skuffende! - et mere overhyped spil skal man lede længe efter. Spillet hører til tiden, hvor ps3 netop kom ud - ikke et par år senere.
CaveDK
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf JHCREATiON » tors 17 dec 2009 20:03

CaveDK skrev:Skuffende! - et mere overhyped spil skal man lede længe efter. Spillet hører til tiden, hvor ps3 netop kom ud - ikke et par år senere.

begrundelse? :roll:
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Brofelde » tors 17 dec 2009 20:24

Årh yeah! Så strøg man lige ind på en 2003 plads?!? Hvor er jeg über l33t! :D
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf andeo1707 » tors 17 dec 2009 21:54

CaveDK skrev:Skuffende! - et mere overhyped spil skal man lede længe efter. Spillet hører til tiden, hvor ps3 netop kom ud - ikke et par år senere.


Det er en demo.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Tiger-T » tors 17 dec 2009 22:02

spillet som sagt fylder spillet kun 220mb. Jeg har hørt, at der kun er blevet lagt vægt på fysikken og ikke grafikken i demoen. Mon ikke vi får en ordenlig demo når vi kommer tættere på marts måned.
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf Ponduus » tors 17 dec 2009 22:20

Brofelde skrev:Årh yeah! Så strøg man lige ind på en 2003 plads?!? Hvor er jeg über l33t! :D


Smukt! Jeg tør slet ikke give mig i kast med det :lol:
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Rytteren » tors 17 dec 2009 22:22

Tiger-T skrev:spillet som sagt fylder spillet kun 220mb. Jeg har hørt, at der kun er blevet lagt vægt på fysikken og ikke grafikken i demoen. Mon ikke vi får en ordenlig demo når vi kommer tættere på marts måned.


dygtig. en der faktisk har undersøgt sagen lidt. der er nemlig mange ting de ikke har "lagt med" i denne "demo". skadesystemet er f.eks. en af dem. grafikken er blevet "nedgraderet" hvordan hulen man dog gør det.. og mange andre ting.

dette er kun lavet som et pr stunt til at få folk til at deltage i konkurrencen :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 124 gæster