Forum

GT5 academy ude på Jap

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf LZS » tors 17 dec 2009 22:54

Synes godt nok allerede nu, at de hurtigste tider er pænt hurtige :) jeg kan i hvert fald ikke følge med.
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf Brofelde » tors 17 dec 2009 22:55

Rytteren skrev:
Tiger-T skrev:...

dette er kun lavet som et pr stunt til at få folk til at deltage i konkurrencen :)


Nemlig, det er en konkurrence.. Ikke en full blown demo i mine øjne..

Syntes folk hyler UTROLIGT meget..
Jeg har set dårligere demoer før..
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf baggi94 » tors 17 dec 2009 23:06

Hvordan ser jeres tider efterhånden ud? Min bedste tid i den tunede udgave er 1.40,2. Min bedste i standard 370Z er 1.52.649

Men de hurtigste er på 1.36.5 i tuner, så det bliver da vist svært at nå.
Senest rettet af baggi94 tors 17 dec 2009 23:54, rettet i alt 1 gang.
baggi94
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf gnazz » tors 17 dec 2009 23:41

damn hvor er folk bare hurtige! kan slet ik følge med... me, fail xD epic
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf dr_gonzo » tors 17 dec 2009 23:50

danm jeg er skuffet... det ligner lort! Og hvis det passer at de har "nedgraderet" grafikken, synes jeg det er et maks dumt træk, det skræmmer da bare folk væk. Min forventninger til det færdige spil er nu lig nul.

Jeg tror jeg holder mig til Forza 3. Og til dig der sagde at Forza's styring er lige som NFS i forhold til GT5, har du prøvet at slå assist fra? Det er sq da mindst lige så svært at holde bilen lige på vejen i Forza, hvis du slår assist fra.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf andeo1707 » fre 18 dec 2009 04:20

baggi94 skrev:Hvordan ser jeres tider efterhånden ud? Min bedste tid i den tunede udgave er 1.40,2. Min bedste i standard 370Z er 1.52.649

Men de hurtigste er på 1.36.5 i tuner, så det bliver da vist svært at nå.


min tunede er 1.39.752
og almindelige er: 1.52.976

skal lige siges jeg ikke har spillet med den almindelige så pokkers meget.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Krisp » fre 18 dec 2009 10:02

dr_gonzo skrev:danm jeg er skuffet... det ligner lort! Og hvis det passer at de har "nedgraderet" grafikken....


Hvis det passer at de har nedgraderet grafikken? Eeeh.. Med 200~ mb, hvad tror du så selv? :?

Du er godt klar over der kan være 50.000 mb på en blu-ray (multi layer) disc, som PS3 spil laves på?

Sæt det lidt i perspektiv.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf JHCREATiON » fre 18 dec 2009 11:35

dr_gonzo skrev: Og til dig der sagde at Forza's styring er lige som NFS i forhold til GT5, har du prøvet at slå assist fra? Det er sq da mindst lige så svært at holde bilen lige på vejen i Forza, hvis du slår assist fra.

ja hvis du har hænder som Morten og Peter, styringen er ingenting ..
arcade**** :roll:
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf dr_gonzo » fre 18 dec 2009 19:02

ok I vinder I har ret - Fanboys har altid ret.

Krisp jeg ved godt hvad der kan være på en Blu-ray disc, men du læser da hvis kun det du vil læse, for som jeg skriver, så synes jeg at det er et dumt træl, da det giver et dårligt indtryk af spillet, især for alle dem som ikke følger med på nettet og derfor ikke har information om at spillet er ned graderet.

Desuden betyder det, at der på en skive, er plads til 50gb, ikke at spillene også fylder så meget, faktisk fylder langt de fleste spil MEGET mindre!
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf baggi94 » lør 19 dec 2009 16:56

andeo1707 skrev:
baggi94 skrev:Hvordan ser jeres tider efterhånden ud? Min bedste tid i den tunede udgave er 1.40,2. Min bedste i standard 370Z er 1.52.649

Men de hurtigste er på 1.36.5 i tuner, så det bliver da vist svært at nå.


min tunede er 1.39.752
og almindelige er: 1.52.976

skal lige siges jeg ikke har spillet med den almindelige så pokkers meget.


Min tunede er nu: 1.39.384
og almindelige er: 1.51.190
baggi94
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Krisgebis » tirs 22 dec 2009 13:58

Det giver ingen mening at spillets grafik skulle være nedgraderet i denne demo. Som dr_gonzo skriver, så giver det blot folk et dårligere indtryk af spillet (hvilket INGEN udvikler er interesseret i).
Spillet kan sagtens komme til at se bedre ud i fuld version, men bevist at nedgradere grafikken lyder tydeligvis som en undskyldning.

Og forza = arkadestyring? Tro på det :-)

PS. Bilen i GT ser dog rigtigt godt ud, og kan rigtigt godt lide belysningen.
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Indlægaf baggi94 » tirs 22 dec 2009 15:43

Jeg vil også give dig ret i, at det lyder lidt som en (temmelig) dårlig undskyldning, at grafikken skulle være blevet nedgraderet. Der er vel heller ingen grund til, at demoen kun skulle fylde 220 mb - der var vel ikke nogen begrænsning.
baggi94
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Rechain » tirs 22 dec 2009 16:09

Det jeg stadig savner i GT spillene er at man ka dreje kameraet hele vejen rundt om bilen, så man ka se det hele. Ligesom i Forza spillene, så det er virkelig trist. Hvis man kigger til siderne i GT, så ser man ikke bilen, kun til siderne...håber snart de tager sig sammen og giver os dét! Det er faktisk den ting jeg savner mest i GT i forhold til Forza, UDOVER skadesmodelering!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf JHCREATiON » tirs 22 dec 2009 17:28

Rechain skrev:Det jeg stadig savner i GT spillene er at man ka dreje kameraet hele vejen rundt om bilen, så man ka se det hele. Ligesom i Forza spillene, så det er virkelig trist. Hvis man kigger til siderne i GT, så ser man ikke bilen, kun til siderne...håber snart de tager sig sammen og giver os dét! Det er faktisk den ting jeg savner mest i GT i forhold til Forza, UDOVER skadesmodelering!

/Rechain

enig!
har faktisk aldrig tænkt over det før nu! :P
JHCREATiON
 
Indlæg: 726


Indlægaf Laffer » tirs 22 dec 2009 23:42

Må poste mine tider når jeg er tilbage hos min playstation, ellers må jeg smutte ned til en kammerat i julen og få sat nogle tider :)
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 126 gæster