Forum

one man produktion

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

one man produktion

Indlægaf Rytteren » tors 17 dec 2009 16:52

jeg har en nær ven af familien, som arbejde for Grin (blev fyret i første runde, så det var inden de gik neden om og hjem).
han havde så sammen med nogle andre lavet en "ide" til et psn spil, og ville deltage i en eller anden konkurrence (noget med burn zombie burn, pud challenge eller sådan noget). det gik dog ikke helt så godt, da de internt ikke kunne blive enig om hvordan og hvorledes.

nu er han så gået igang med et solo projekt (ligesom evryday shooter og briad menneskerne). og vil havde den klar til en eller anden udvikler konference.(finder lige udaf hvilken). han ville så gerne havde nogle indputs til alt mellem himel og jord.
hvad kunne i godt tænke jer af et psn spil?.

selv snakkede vi om et spil der kørte på unlockebel episoder. man køber et kapitel til 20kr (noget i den dur) også alt efter hvordan man spiller, så for man tilbudt at købe et nyt kapitel som forsættere historien i den retning man nu har valgt. nok svært at lave, og noget han har gemt væk for nu.

syntes det kunne være lidt fedt, at vi som community, kunne havde en lille indflydelse på et (7-9-13) kommende psn spil

men, hvad kunne i godt tænke jer på storen, og hvad kunne i godt tænke jeg specifikt i spillet. nu er lars en travl mand, men om ikke han lige kigger forbi forumet her, og giver sit besyv med.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf kazzi » tors 17 dec 2009 18:36

Hmm hvis jeg skal betale 20kr for at spille til xxx ting of så skal betale 20kr for at forsætte mod mit xxx mål, og så finder jeg ud af det faktisk en skod retning jeg har taget så skal jeg betale 20kr igen for at spille en anden retning? nok den værste ide du kan finde på det er dømt til at miste penge fra dag 1, folk vil have et fuldt spil lige nu ellers skal hver del være ret store 4-5timer min. spiltid efter min mening.

Det jeg savner er nogle fede platform spil eller noget some shadow complex på xbox360, syntes ret faktisk spil udvalgtet er ret tyndt på psn ved godt det mest indistudios men tit er prisen bare alt for høj for et par timer underholdning.
kazzi
Niveau 1
 
Indlæg: 80


Indlægaf hazzwar » tors 17 dec 2009 18:57

Platformers, beat-'em-up, shmup - det er lige de tre genrer jeg mangler noget i. Dog skal der være en eller anden form for innovation i spillet, for jeg gider at købe det.
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 386
By: Herning


Indlægaf Maurozarate7 » tors 17 dec 2009 19:03

Lidt a la Crash Bandicoot.
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf Rytteren » tors 17 dec 2009 20:20

kazzi skrev:Hmm hvis jeg skal betale 20kr for at spille til xxx ting of så skal betale 20kr for at forsætte mod mit xxx mål, og så finder jeg ud af det faktisk en skod retning jeg har taget så skal jeg betale 20kr igen for at spille en anden retning? nok den værste ide du kan finde på det er dømt til at miste penge fra dag 1, folk vil have et fuldt spil lige nu ellers skal hver del være ret store 4-5timer min. spiltid efter min mening.

Det jeg savner er nogle fede platform spil eller noget some shadow complex på xbox360, syntes ret faktisk spil udvalgtet er ret tyndt på psn ved godt det mest indistudios men tit er prisen bare alt for høj for et par timer underholdning.


det med episode delen, det vil jo være lige som blue toad og monkey island. man køber en episode af gangen. dog istedet for an man så ville (når man har gennemført, kapitel 1) gå videre til næste del. så ville man få et "specielt" kapitel 2, som hæfter sig i de valg du har lavet i kapitel 1. (man kan altså ikke bare købe næste kapitel, da man ikke har unlocked "sin egen" endnu). en slags mini fable eller dragon age (i måden hvorpå dine handlinger styre din historie og muligheder). det er dog noget han pt. arbejder på, på et andet plan.

er ikke selv vild med shádow complex, men det ved jeg Lars er, så om ikke han finder noget derfra. hvilke ting i spillet er det som du syntes bør "lånes" eller videreudvikles til et psn spil??
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 107 gæster