Forum

Det mest undervurderede spil til ps3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Det mest undervurderede spil til ps3

Indlægaf arnel925 » tors 22 jan 2009 21:54

Nu har jeg spillet Heavenly Sword rigtig meget gennemført spillet 3 gange og er igen begyndt på ny at spille det, bare super spil hvis man ikke har noget at tag sig til, med en super historie og gøre rigtig godt brug af controlleren og så er grafikken top.... Nariko er for lækker :lol:

Og andet spil er efter min mening Uncharted fordi det spil har ikke fået anmeldelser som det har fortjent spillet skulle mindst have 9.5 ud af 10 alle steder. Det er super spil og et af de bedste til ps3... Spillet har fortjent alt den ros som f.eks MGS, BioShock og andre gode spil fik...

Hvilket spil synes du er mest undervurderet?
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf TuXX » tors 22 jan 2009 22:04

Ferrari Challenge.. synes lidt det lever i skyggen.

Fed grafik, fed lyd og fantastisk realisme og styring. Det oser af kvalitet det spil.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf arnel925 » tors 22 jan 2009 22:14

TuXX skrev:Ferrari Challenge.. synes lidt det lever i skyggen.

Fed grafik, fed lyd og fantastisk realisme og styring. Det oser af kvalitet det spil.

Så TuXX du vil råde mig til at købe Ferrari Challenge? :D Skal have et nyt racing spil men ved ikke om det skal være Ferrari Challenge eller Midnight Club - Los Angeles
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf SoulDecapitate » tors 22 jan 2009 22:15

Midtnight club , super fedt spil. Lever også lidt i skyggen
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Maurozarate7 » tors 22 jan 2009 22:19

Midnight Club er bedst :)
Manchester United - Red Devils
Maurozarate7
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf TuXX » tors 22 jan 2009 22:19

Det er 2 vidt forskellige spil Arnel. Ferrari er realisme hvor Midnight groft sagt er sandkasse.

Begge super i hver deres klasse, men sammenlignes kan de ikke.

Det svarer til om du skal købe et æble eller en banan - kommer helt an på hvilken smag du går efter.. :)
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf SoulDecapitate » tors 22 jan 2009 22:24

100% enige med dig tuxx :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf arnel925 » tors 22 jan 2009 22:27

TuXX skrev:Det er 2 vidt forskellige spil Arnel. Ferrari er realisme hvor Midnight groft sagt er sandkasse.

Begge super i hver deres klasse, men sammenlignes kan de ikke.

Det svarer til om du skal købe et æble eller en banan - kommer helt an på hvilken smag du går efter.. :)

Jamen så bliver jeg nødt til at købe begge spil :P
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Det mest undervurderede spil til ps3

Indlægaf Joko » tors 22 jan 2009 23:25

arnel925 skrev:Nu har jeg spillet Heavenly Sword rigtig meget gennemført spillet 3 gange og er igen begyndt på ny at spille det, bare super spil hvis man ikke har noget at tag sig til, med en super historie og gøre rigtig godt brug af controlleren og så er grafikken top.... Nariko er for lækker :lol:

Og andet spil er efter min mening Uncharted fordi det spil har ikke fået anmeldelser som det har fortjent spillet skulle mindst have 9.5 ud af 10 alle steder. Det er super spil og et af de bedste til ps3... Spillet har fortjent alt den ros som f.eks MGS, BioShock og andre gode spil fik...

Hvilket spil synes du er mest undervurderet?


Hvad angår Heavenly Sword, så har jeg ikke spillet det endnu (spil med trofæer trækker mere end et spil uden:P ).. men er det ikke lidt trivielt hack'n'slash??

hvad angår uncharted kan jeg ikke forstå du mener det er undervurderet! det fik da sygt gode karakterer alle steder, og det var med i en PS3 bundel i sygt lang tid! Syntes det er det bedste PS3 spil der er kommettil dato (måske ikke pga. twisted i historien).

Hvad angår det mest undervurderede tror jeg jeg vil sige Mirrors Egde eller Prince of Persia..

mest OVERvurderede er efter min mening nok littlebigplanet.. men jeg har måske heller ikke spillet det nok endnu..
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Re: Det mest undervurderede spil til ps3

Indlægaf arnel925 » tors 22 jan 2009 23:46

Joko skrev:
arnel925 skrev:Nu har jeg spillet Heavenly Sword rigtig meget gennemført spillet 3 gange og er igen begyndt på ny at spille det, bare super spil hvis man ikke har noget at tag sig til, med en super historie og gøre rigtig godt brug af controlleren og så er grafikken top.... Nariko er for lækker :lol:

Og andet spil er efter min mening Uncharted fordi det spil har ikke fået anmeldelser som det har fortjent spillet skulle mindst have 9.5 ud af 10 alle steder. Det er super spil og et af de bedste til ps3... Spillet har fortjent alt den ros som f.eks MGS, BioShock og andre gode spil fik...

Hvilket spil synes du er mest undervurderet?


Hvad angår Heavenly Sword, så har jeg ikke spillet det endnu (spil med trofæer trækker mere end et spil uden:P ).. men er det ikke lidt trivielt hack'n'slash??

hvad angår uncharted kan jeg ikke forstå du mener det er undervurderet! det fik da sygt gode karakterer alle steder, og det var med i en PS3 bundel i sygt lang tid! Syntes det er det bedste PS3 spil der er kommettil dato (måske ikke pga. twisted i historien).

Hvad angår det mest undervurderede tror jeg jeg vil sige Mirrors Egde eller Prince of Persia..

mest OVERvurderede er efter min mening nok littlebigplanet.. men jeg har måske heller ikke spillet det nok endnu..

Yes det er Hack'n'slash min ynglings genre.... synes ikke selv det er trivielt da historien gøre, at du gerne vil gennemføre spillet så hurtigt som muligt eneste skuffelse er at spillet er lidt for kort... men ja hvis man ikke er til hack'n'slash så er det nok ikke spillet for en....

uncharted er undervurderet (Det er et mesterværk) se bare på en hjemmeside som gamespot.com (nok den største game hjemmeside) der fik den 8.0 ud af 10 og ligger på en 72 plads over ps3 spil i karaktere.... synes du selv der er 72 bedre spil end uncharted til ps3? nej vel.... så den er undervurderet af nogle...
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Indlægaf Joko » fre 23 jan 2009 01:08

Hæhæ ja okay hvis du kun tager ud for hvad gamespot mener.. hos ign fik det 9.1. gamereactor gav det 9 vurderer det som nr 4. bedste ps3 spil!
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf GoNuts_DK » fre 23 jan 2009 11:13

Ja, Uncharted har da fået gode karekterer. Det ligger på 88 inde på metacritic
Billede
GoNuts_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Christian » søn 01 feb 2009 19:04

GoNuts_DK skrev:Ja, Uncharted har da fået gode karekterer. Det ligger på 88 inde på metacritic


Ja, men jeg synes heller ikke 88 er nok. Det har de bedste cutscenes jeg nogensinde har set, god musik, fedt gameplay og fantastisk grafik
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf SoulDecapitate » søn 01 feb 2009 19:09

Synes faktisk Alone in the dark , er et ganske godt spil. Det kom lidt bag på mig jeg godt kune lide det , for det havde ikke fået det bedste score på de forskelige sitets.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf toa » søn 01 feb 2009 21:17

SoulDecapitate skrev:Synes faktisk Alone in the dark , er et ganske godt spil. Det kom lidt bag på mig jeg godt kune lide det , for det havde ikke fået det bedste score på de forskelige sitets.


Det gik vist fra 5 til 7 i gennemsnit dengang det bliver opdateret kraftigt fra PC/X360 udgaven til PS3.
toa
Niveau 0
 
Indlæg: 47

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 110 gæster