Forum

Det mest undervurderede spil til ps3

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf anlun5 » søn 01 feb 2009 21:47

Jeg synes også at spil som pixeljunk eden ligger i skyggen.. Når jeg kører træt i nogle af de større spil jeg har, så er det altid det jeg falder tilbage på..

Og så synes jeg også at sony skulle give et "gavekort" på et psn spil, når man køber en ps3??
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf Scoring » man 13 jul 2009 13:00

Wolverine, fantastisk spil! god styring, det holder virkelig en fanget gennem hele spillet.. Negativt er bare at man ikke har lyst til og spille det igen da det kan blive utroligt ensformet :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Rytteren » man 13 jul 2009 13:08

Valkyria Chronicles er nok det mest undervuderet spil... eller det var det.

da det kom i 2008 solgte det ikke yderliger godt.
men er det jo et af de spil der har solgt rigtig godt.

hvis man ikke ejer dette spil, så bør man virkelig få skaffet det!

anlun5: den ide med at give et gratis download spil til en eller anden pris fra storen.. det var faktisk ikke en dum ide :) der er nemlig rigtig mange gode spil.

Crystal defenderes, puzzel quest og supersonic acrobatic rocket powered battle cars. bare 3 udaf mange :)

men en god tråd. håber der kommer en masse små "gems", og ikke bare en masse af de "store" spil mainstream.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Blodstrupmose » lør 25 jul 2009 14:17

Efter at have læst denne tråd, downloaded jeg demoen af Uncharted - og købte det derefter.

Det er en perle af et spil. God og godt fortalt historie, stemningmættet grafik og lyd - og en fed genre der indeholder alt det bedste fra Broken Sword, Indiana Jones, Tomb Raider og Tintin :D

Så tak for anbefalingerne!
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Haugboelle » lør 25 jul 2009 23:10

Hmm vil nok sige Ninja Gaiden: Sigma, til trods for gode anmeldelser blev der aldrig rigtigt snakket om det synes jeg. Super fedt og langt spil...
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf JollyBuu » lør 25 jul 2009 23:20

Blodstrupmose skrev:Efter at have læst denne tråd, downloaded jeg demoen af Uncharted - og købte det derefter.
Så tak for anbefalingerne!


Hvor downloader man den henne ? US
Billede
JollyBuu
Niveau 3
 
Indlæg: 281


Indlægaf Blodstrupmose » søn 26 jul 2009 03:14

Den skulle være EU-tilgængelig, det var den jeg downloadede.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf navizzimo » søn 26 jul 2009 16:42

Må tilslutte mig at Heavenly Sword er en af de mest undervurderede spil til ps3.

Missionerne med Motion control var virkelig godt lavet.
navizzimo
Niveau 1
 
Indlæg: 51


Indlægaf Stavut » tirs 18 aug 2009 14:14

Elskede at spille heavenly sword, virkelig et flot spil på samtlige punkter hvor det hele bare gik op i suverænt gameplay. Utrolig flot, historien er rigtig godt fortalt, man formår at få en god forståelse for de karakterer der er i spillet og derudover er det bare rigtig hæftig action. Jeg spillede Uncharted lige efter, og selv om begge er geniale spil, er Heavenly sword den klare favorit bag de to, og det var nedtur at se at der ikke ville komme en fortsættelse. Et spil som burde prøves af samtlige PS3 ejere.
Stavut
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 132 gæster