Forum

Spil der kan anbefales?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf kleenex » man 28 dec 2009 21:30

Du bør heller ikke snyde dig selv for Metal Gear Solid 4... Det er mega fedt!!
Billede
kleenex
Niveau 3
 
Indlæg: 212


Indlægaf TuXX » man 28 dec 2009 22:09

DK Jakob skrev:Må bare frem med pengene og få fat i begge to. :)
Starter med 1´eren, så blir 2´eren lidt billigere når jeg er færdig med det :P


Sådan gjorde jeg også selv - havde endda 2'eren liggende uåbnet og puttede det ikke i før 1'eren var gennemført :-)

Er snart færdig med 2'eren - det bliver en lang ventetid til en evt. 3'er :-/
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Stavut » tirs 29 dec 2009 01:56

Har også et par forslag :)

Udover Uncharted og Metal Gear som er glimrende spil, er der følgende.

Heavenly Sword (PS3's mest underrated spil til dags dato, absolut smuk historie, smukt spil og bare gennemført hele vejen igennem) http://www.game.co.uk/Games/PlayStation ... /~r331560/ kan det fås til blot 40 kr når de får den preowned hjem.

Demon Souls
Der er en grundt til det er gamespots GOTY og at det har vundet et hav af priser igennem meget kort tid. Spillet er simpelthen en nydelse (en masochistisk en af slagsen) hele vejen igennem, det er svært, utilgivende og bare en god udfordring med mange timers spil.

Little big planet har også et genialt koncept med en masse underholdning hvis man er til den slags, fås til blot 84 kr preowned på gamestation.co.uk

Ellers er der også http://www.game.co.uk/Games/PlayStation ... /~r335235/ Motorstorm Pacific rift, kan fås ret billigt preowned lige knap og nap 110 kr.

Hvis du kunne lide Prototype er Infamous også et must som kan fås til blot 15£ på game.co.uk preowned hvilket er lige omtrent 120-130 kr.

Ellers er der også en masse PSN spil såsom WipeOUT HD + Fusion, Fat Princess & Flower som alle er glimrende spil til billige priser.

God fornøjelse, håber du kan bruge noget af det.
Stavut
Niveau 3
 
Indlæg: 201


Indlægaf Haugboelle » tirs 29 dec 2009 11:34

Infamous er et fedt spil. Man kravler meget rundt ala AC2, men ellers er historien rent sci fi kontra AC2, fedt spil... Det i 3rd person btw... Og det slår Prototype med længder!
Xbox tag = Hauvx
Haugboelle
Niveau 5
 
Indlæg: 975


Indlægaf DK Jakob » tirs 29 dec 2009 12:43

Stavut skrev:Har også et par forslag :)

Udover Uncharted og Metal Gear som er glimrende spil, er der følgende.

Heavenly Sword (PS3's mest underrated spil til dags dato, absolut smuk historie, smukt spil og bare gennemført hele vejen igennem) http://www.game.co.uk/Games/PlayStation ... /~r331560/ kan det fås til blot 40 kr når de får den preowned hjem.

Demon Souls
Der er en grundt til det er gamespots GOTY og at det har vundet et hav af priser igennem meget kort tid. Spillet er simpelthen en nydelse (en masochistisk en af slagsen) hele vejen igennem, det er svært, utilgivende og bare en god udfordring med mange timers spil.

Little big planet har også et genialt koncept med en masse underholdning hvis man er til den slags, fås til blot 84 kr preowned på gamestation.co.uk

Ellers er der også http://www.game.co.uk/Games/PlayStation ... /~r335235/ Motorstorm Pacific rift, kan fås ret billigt preowned lige knap og nap 110 kr.

Hvis du kunne lide Prototype er Infamous også et must som kan fås til blot 15£ på game.co.uk preowned hvilket er lige omtrent 120-130 kr.

Ellers er der også en masse PSN spil såsom WipeOUT HD + Fusion, Fat Princess & Flower som alle er glimrende spil til billige priser.

God fornøjelse, håber du kan bruge noget af det.


Tak for det. Det var sku noget jeg ku bruge. :)
DK Jakob
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf DK Jakob » tirs 29 dec 2009 12:43

Haugboelle skrev:Infamous er et fedt spil. Man kravler meget rundt ala AC2, men ellers er historien rent sci fi kontra AC2, fedt spil... Det i 3rd person btw... Og det slår Prototype med længder!


Ac2 har jeg har jeg til Xbox, så et gider jeg ikk købe til ps også. Men ja, det er et fedt spil. :)
DK Jakob
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf Marcceren » ons 13 jan 2010 21:08

Her er nogle spil som jeg syntes er gode:



Fallout 3: Mega fedt spil. Du kan selv vælge om du vil være god eller ond. Efter dine valg bliver spillet anderledes.

InFamous: Her kan du også vælge god/ond. Mega fedt gameplay.

LittleBigPlanet: Et spil hvor man skal bruge sin kreative side. Mulighederne er næsten uendelige!

Ratchet & Clank: A Crack In Time: Elsker det her spil, specielt fordi jeg har spillet næsten alle Ratchet & Clank spil. ( Hold Kæft Insomniac er skøre. De har lavet et våben med en frø der bøvser :lol: )
Billede
PS3 Trophies
PSN ID: Marccer
Spil: Dragon Age: Origins, FIFA 10 WC, LittleBigPlanet, Ratchet & Clank: A Crack In Time, ModNation Racers, Lego Harry Potter Years 1-4.
Marcceren
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 155 gæster