Forum

Mangler gode PS3 titler

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Mangler gode PS3 titler

Indlægaf Prozel » ons 06 jan 2010 19:30

Hello folks,

Jeg vil så småt gerne igang, med at game på min PS3, da den efterhånden har samlet for meget støv.

Jeg vil spørge jer, garvede medlemmer, hvad i vil anbefale?

Spillene skal helst være eksklusive, da jeg i forvejen, ejer en Xbox 360.

Af titler jeg allerede ejer kan der nævnes:

Killzone 2
Uncharted 1 og 2

Ynglings genre er klar FPS og RPG (Gælder også JRPG), og generelt har jeg en bred smag (Så længe det ikke er sport).

Lad mig høre fra jer! :)
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Indlægaf SnoobyFly » ons 06 jan 2010 19:35

Jeg vil da helt klart anbefale Warhawk, hvis du bare har den mindste interesse inden for krigs-genren.. Simpelthen et suverænt multiplayer (online-spil), som også kan spilles i selskab med vennerne ;)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Blodstrupmose » ons 06 jan 2010 19:43

Metal Gear Solid 4 er en af mine favoritter.

Jeg havde frygtet at det ikke ville leve op til hypen, men jeg synes det leverer kvalitet hele vejen rundt.

Desuden kan downloades et lille program fra PSN, med beskrivelser af personer og alle de løse tråde man får samlet undervejs.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SoulDecapitate » ons 06 jan 2010 19:54

God of War Collection (1 & 2) kan købes hos coolshop for 340 incl porto , kanon fede spil og er efter min mening noget af det bedste til ps3 ( selv om det er ps2 spil lavet i 720p) Så du havde uncharted 1 + 2 . så god of war 1&2 er fede titler og have i ens samling.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf heroes » ons 06 jan 2010 20:05

Dead Space er rigtigt godt efter min mening. Glæder mig til dead space 2.

Ellers vil jeg anbefale Batman: Arkham Asylum :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf SoulDecapitate » ons 06 jan 2010 20:31

heroes skrev:Dead Space er rigtigt godt efter min mening. Glæder mig til dead space 2.

Ellers vil jeg anbefale Batman: Arkham Asylum :)
Det er kun ps3 exclusive titler har er ude efter :-) begge disse er til xboxen også :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Krisp » ons 06 jan 2010 20:42

LittleBigPlanet (et af de bedste PS3 spil IMO)

Ratchet And Clank: Tools of Destruction

Rachet and Clank: A Crack In Time

WipeOut HD

evt. Fat Princess

Og af spil som snart kommer:

Heavy Rain

Gran Turismo 5

God of War 3
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Prozel » ons 06 jan 2010 20:57

Tak for svarene indtil videre! :)

God of War er der vidst ingen tvivl om, at det skal ejes. :)

SnoobyFly skrev:Jeg vil da helt klart anbefale Warhawk, hvis du bare har den mindste interesse inden for krigs-genren.. Simpelthen et suverænt multiplayer (online-spil), som også kan spilles i selskab med vennerne ;)


Multiplayer er klart et plus i min bog, vil det helt klart og overveje at købe det. :)

Blodstrupmose skrev:Metal Gear Solid 4 er en af mine favoritter.

Jeg havde frygtet at det ikke ville leve op til hypen, men jeg synes det leverer kvalitet hele vejen rundt.

Desuden kan downloades et lille program fra PSN, med beskrivelser af personer og alle de løse tråde man får samlet undervejs.


Hmm, jeg prøvede demon kort, sagde mig ikke så meget. Men da spillet efterhånden, kan købes for en slik, er det stadigvæk en mulighed ;)

Krisp skrev:LittleBigPlanet (et af de bedste PS3 spil IMO)

Ratchet And Clank: Tools of Destruction

Rachet and Clank: A Crack In Time



LBP sagde mit intet, da jeg prøvede demoen, fandt det alt for kedeligt, men måske har jeg overset konceptet?
Ratchet And Clank er klart en mulighed, spillet var superfedt på PS2, og jeg antager, at spillet kun er blevet bedre?
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Indlægaf Krisp » ons 06 jan 2010 21:01

TheDon skrev:LBP sagde mit intet, da jeg prøvede demoen, fandt det alt for kedeligt, men måske har jeg overset konceptet?
Ratchet And Clank er klart en mulighed, spillet var superfedt på PS2, og jeg antager, at spillet kun er blevet bedre?


Tja, LBP kræver selvfølgeligt at du kan lide platform spil. Men jeg synes spillet er helt unikt. Det er klart et af de spil jeg har nydt mest på min PS3, men sådan er vi jo forskellige.

Jeg har aldrig prøvet Ratchet and Clank før jeg fik min PS3, men spillene er rigtigt gode. Rigtigt flot grafisk, fedt gameplay og masser af humoristisk sans. :).
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Prozel » ons 06 jan 2010 21:02

Krisp skrev:
TheDon skrev:LBP sagde mit intet, da jeg prøvede demoen, fandt det alt for kedeligt, men måske har jeg overset konceptet?
Ratchet And Clank er klart en mulighed, spillet var superfedt på PS2, og jeg antager, at spillet kun er blevet bedre?


Tja, LBP kræver selvfølgeligt at du kan lide platform spil. Men jeg synes spillet er helt unikt. Det er klart et af de spil jeg har nydt mest på min PS3, men sådan er vi jo forskellige.

Jeg har aldrig prøvet Ratchet and Clank før jeg fik min PS3, men spillene er rigtigt gode. Rigtigt flot grafisk, fedt gameplay og masser af humoristisk sans. :).


Lyder super godt, tak for dine inputs! :)
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Indlægaf NielChill » ons 06 jan 2010 21:12

Kan kun give folk ret herinde :D
Begge Ratchet & Clank spillene er superfede! LBP er en NY-DEL-SE, det mest holdbare spil til PS3 (udover Fifa 10) og et sandt mesterværk.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Rytteren » ons 06 jan 2010 21:44

valkyria chronicles: en grund til at det vinder et hav af priser.
Demons souls: samme grund, masser af priser, super spil.
yakuza 3: når nu gtaiv var en gang lort, så er det godt vi har yakuza
cross edge: old fucking school game. fokus på firgure, historie og våben.
white knight chronicles: kommer her om en månede. har prøvet den asiatiske udgave. og det er lækkert.

nu har du en xbox (og vil af underlige "idiotiske" grunde ikke havde multiplat spil på ps3en) men disse er og bliver bedre på ps3en, grundet flere items, figure, grafik, menu, historie.

bioshock (flere tonics, dlc og en endnu survivor sværhedsgrad)
tales of vesperia: ja xboxens betatestning har gjort dette til et fantastisk spil. hvis du ikke kan japansk, må du dog vente på us udgaven.
Star ocean iv: international: kan selvfølgelig ikke sige om det er bedre endnu, men bedre menu og kampsystem er noget af de forbedringer som var i den xboxudgaven.
eternal sonata: flere items, våben og spilbare figure gør oplevelsen bedre.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf kraftonia » tors 07 jan 2010 00:50

Ratchet and Clank: Quest for Booty ikke at glemme, så er alle 3 vist nævnt (selvom dette er et minieventyr, men derfor også BILLIGT) ;o)
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf heroes » tors 07 jan 2010 07:40

SoulDecapitate skrev:
heroes skrev:Dead Space er rigtigt godt efter min mening. Glæder mig til dead space 2.

Ellers vil jeg anbefale Batman: Arkham Asylum :)
Det er kun ps3 exclusive titler har er ude efter :-) begge disse er til xboxen også :-)


Ja rigtigt nok, jeg må have været blind da jeg skrev denne besked :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Prozel » tors 07 jan 2010 18:05

Rytteren skrev:valkyria chronicles: en grund til at det vinder et hav af priser.
Demons souls: samme grund, masser af priser, super spil.
yakuza 3: når nu gtaiv var en gang lort, så er det godt vi har yakuza
cross edge: old fucking school game. fokus på firgure, historie og våben.
white knight chronicles: kommer her om en månede. har prøvet den asiatiske udgave. og det er lækkert.

nu har du en xbox (og vil af underlige "idiotiske" grunde ikke havde multiplat spil på ps3en) men disse er og bliver bedre på ps3en, grundet flere items, figure, grafik, menu, historie.

bioshock (flere tonics, dlc og en endnu survivor sværhedsgrad)
tales of vesperia: ja xboxens betatestning har gjort dette til et fantastisk spil. hvis du ikke kan japansk, må du dog vente på us udgaven.
Star ocean iv: international: kan selvfølgelig ikke sige om det er bedre endnu, men bedre menu og kampsystem er noget af de forbedringer som var i den xboxudgaven.
eternal sonata: flere items, våben og spilbare figure gør oplevelsen bedre.


valkyria chronicles: Har prøvet demoen, og det fangede mig ike rigtig desværre.
yakuza 3: Ser rigtig godt ud, en titel jeg vil holde øje med.
Resten skal jeg lige ha' tjekket ud.

Mht. multiplat titler, så har jeg spillet dem alle på xbox, bortset fra Tales of Vesperia, og der bliver nok købt til PS3, til den tid ;)
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 141 gæster