Forum

Mangler gode PS3 titler

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Rytteren » tors 07 jan 2010 19:18

TheDon skrev:
Rytteren skrev:valkyria chronicles: en grund til at det vinder et hav af priser.
Demons souls: samme grund, masser af priser, super spil.
yakuza 3: når nu gtaiv var en gang lort, så er det godt vi har yakuza
cross edge: old fucking school game. fokus på firgure, historie og våben.
white knight chronicles: kommer her om en månede. har prøvet den asiatiske udgave. og det er lækkert.

nu har du en xbox (og vil af underlige "idiotiske" grunde ikke havde multiplat spil på ps3en) men disse er og bliver bedre på ps3en, grundet flere items, figure, grafik, menu, historie.

bioshock (flere tonics, dlc og en endnu survivor sværhedsgrad)
tales of vesperia: ja xboxens betatestning har gjort dette til et fantastisk spil. hvis du ikke kan japansk, må du dog vente på us udgaven.
Star ocean iv: international: kan selvfølgelig ikke sige om det er bedre endnu, men bedre menu og kampsystem er noget af de forbedringer som var i den xboxudgaven.
eternal sonata: flere items, våben og spilbare figure gør oplevelsen bedre.


valkyria chronicles: Har prøvet demoen, og det fangede mig ike rigtig desværre.
yakuza 3: Ser rigtig godt ud, en titel jeg vil holde øje med.
Resten skal jeg lige ha' tjekket ud.

Mht. multiplat titler, så har jeg spillet dem alle på xbox, bortset fra Tales of Vesperia, og der bliver nok købt til PS3, til den tid ;)


haha ja havde også alle de nævnte spil til xboxen (fik jo at vide de aldrig kom til ps3) men jeg er bare en sucker for mere indhold i spil jeg holder af, så jeg har købt/køber dem igen (når nu ps3en er regionsfri kan man jo finde dem mega billigt rundt omkring).
men god gaming til dig i hver fald.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Prozel » tors 07 jan 2010 23:43

Mange tak Rytteren! :)
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Indlægaf Blodstrupmose » fre 08 jan 2010 01:07

TheDon skrev:Hmm, jeg prøvede demon kort, sagde mig ikke så meget. Men da spillet efterhånden, kan købes for en slik, er det stadigvæk en mulighed ;)


(Ang. Metal Gear Solid 4)
Jeg havde samme mening efter at have spillet demoen. Det var først da jeg havde købt spillet og brugt en times tid, at jeg blev indfanget af det. Det er en indviklet historie hvor mange tråde bliver samlet, men den er godt fortalt. Stealth-delen fylder tilpas meget, det er ofte den oplagte måde at tilgå missionerne på, men takket være muligheden for at opgrafere våben, så kan mere offensive strategier også anvendes.
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Prozel » fre 08 jan 2010 07:18

Blodstrupmose skrev:
TheDon skrev:Hmm, jeg prøvede demon kort, sagde mig ikke så meget. Men da spillet efterhånden, kan købes for en slik, er det stadigvæk en mulighed ;)


(Ang. Metal Gear Solid 4)
Jeg havde samme mening efter at have spillet demoen. Det var først da jeg havde købt spillet og brugt en times tid, at jeg blev indfanget af det. Det er en indviklet historie hvor mange tråde bliver samlet, men den er godt fortalt. Stealth-delen fylder tilpas meget, det er ofte den oplagte måde at tilgå missionerne på, men takket være muligheden for at opgrafere våben, så kan mere offensive strategier også anvendes.


Lyder super lækkert, det må jeg få anskaffet på et tidspunkt, tak! :)
Prozel
Niveau 4
 
Indlæg: 378


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 154 gæster