c-storm skrev:Pinligt at du ikke prøver at søge selv på den side du er moderator for.
Der har længe været en god tråd herinde som der kan svare på alle dine spøgrsmål.
viewtopic.php?t=1754
dummiz skrev:sort eller hvid tendency <---------- hvad går det ud på? eller er der en der kan forklare mig det nærmere
Og er det virkelig SÅ svært som der bliver sagt jeg mener bare så umuligt burde det da ikke være
Rytteren skrev:dummiz skrev:sort eller hvid tendency <---------- hvad går det ud på? eller er der en der kan forklare mig det nærmere
Og er det virkelig SÅ svært som der bliver sagt jeg mener bare så umuligt burde det da ikke være
nej. det er enlig ikke svært. men folk er vel bare blevet bekvæmt med savepoints, chekpoints, og at man beholder sine ting når man dør.
i demons souls: dør du, så er det tilbage fra start, alle fjender genopliver, og du har nu kun halvt så meget liv som før. samtidig mister du dine souls (din valuta til at købe, våben, levels og items). samtidig så bliver monstrene faktisk stærkere gennem spillet (et slag and your dead)
og hvis man ingen toldmodighed har, ja så dør man. man kan nemlig ikke bare run and gun (man har selvfølgelig ingen gun i dette spil ).
men prøv da, og se om du har hvad der skal til
tendency: ja der er sikkert en wiki hvis man søger på google med et godt svar. men giver da lige et kort forsøg. tendency er hvordan du har spillet dig gennem en bane, eller blevet slået ihjel. i hvid er monstrene nemmere, og der åbnes for genveje (som ofte føre til et rigtig godt våben - hvis du er i pure white), og de phenoms der er kan give miniqueste. dog er dropraten og det antal souls man for, lav i white. dette er slemt hvis man gerne er på jagt efter sten og levels.
hvid opnås ved ikke at dø og klare alle bosserne.
sort derimod, går selvfølgelig ud på at være mere vanskelig. hvis du dør og bruger en "sten" som for dig tilbage i fysisk for (og hermed for mulighed for at kunne få fuld liv) så bliver din verden sort. fjenderne er stærker og der er flere (dark phantoms). de npcer som i hvid giver miniquest er nu ude på at slå dig ihjel, en slags miniboss.
så hvid = lettere fjender, og små genveje + våben/items. laver droprates og souls
sort = fjenderne bliver flere og stærker. dropraten og souls bliver støre.
køb det og nyd musikken i spillet, den er god til at skabe en stemning af håbløshed
Erroneus skrev:Man kan gøre det på et par forskellige måder. Hvis man har en short range figur, så går det for det meste ud på man lærer fjendernes angrebsmønster, dodger dem og så går til modangreb.
Nogle gode tip:
Hold øje med stamnia, ingen stamnia, så kæmper du som en gammel mand.
Brug lock on R3(pas på du ikke laver lock on og angriber på en fjende som er på vej ud over en kant).
Lad værd med at hoppe ud over kanter, der er falldamage
Lad værd med at angribe venlige NPC's, de kan godt dø og de kommer IKKE tilbage
Hold øje med hjørner, når du går ind i et nyt rum, der elsker de at stille sig.
Loot alt hvad du kan, specielt er det en god ide at få fat i Cling Ring i første verden, da den giver 75% liv når man er i Soul form
Soul form = hvis man er blevet dræbt, man kan kun komme ud af soul form ved at besejre en boss, dræbe en anden spiller i deres spil, hjælpe en anden spiller i deres spil (mener jeg også virker) eller smide et hint, som andre mener er godt og stemmer op.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 162 gæster