Forum

NFL 10 + NHL 10

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

NFL 10 + NHL 10

Indlægaf BaconBaronen » fre 15 jan 2010 13:29

NFL 10 + NHL 10, er de værd at købe?
Jeg har spillet NHL04 tror jeg den hedder, på den gamle xbox mediacenter, og det var ret fedt synes jeg.

Nogen der har erfaringer med de to spil, inden jeg kaster nogen $$$ i grams efter dem? :)
BaconBaronen
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf crockett » fre 15 jan 2010 14:23

Jeg spiller NHL10 til den helt store guldmedalje, især Be A Pro-delen er feeed! :D

Sidst jeg spillede NHL var på PS2en, og der er sq godt nok sket noget siden. Jeg skulle lige bruge et par kampe for at vænne mig til alle de nye funktioner der er kommet med siden dengang, men jeg har da efterhånden fået spillet en 50-60 kampe (og der skal edderbankeme spilles mange kampe på en hel sæson!), men er dog begyndt at simulere ligakampene så jeg snart kan komme i playoffs så jeg kan få mig det Stanley Cup trofæ! :wink:

Med andre ord, kan du lide ishockey som sportsgren, nærkampene og ikke mindst slåskampene, så er det helt suverænt. Det skal bemærkes at du selv kan indstille hvor ofte du vil slås, og hvor mange penalties og offsides der skal fløjtes for, så der er faktisk stor mulighed for at skræddersy spillet efter dine evner og hvor realistisk det skal være.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Lynggaard CR » fre 15 jan 2010 16:10

Har spillet NHL-spillene siden de kom frem i 92-93, eller hvornår det nu var. De sidste par års udgivelser har klart været de fedeste, så du kan roligt investere. NHL synes jeg også er det fedeste af EA´s sports-spil. Grafisk rigtig flot, og super gameplay.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf Stallion89 » fre 15 jan 2010 17:01

NFL 10 er ret middlemådig, der er kommet et par små justeringer siden 09, men ikke det helt store.. Er det fordi du vil spille med NFL hold at det skal være NFL? Eller skal det bare være et Football spil? For så er NCAA 10 klart det fedeste football spil på markedet!
Stallion89
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf BaconBaronen » fre 15 jan 2010 19:53

Stallion89 skrev:NFL 10 er ret middlemådig, der er kommet et par små justeringer siden 09, men ikke det helt store.. Er det fordi du vil spille med NFL hold at det skal være NFL? Eller skal det bare være et Football spil? For så er NCAA 10 klart det fedeste football spil på markedet!


NFL på Wii virker umiddelbart som et ok spil (har prøvet det hos en kammerat), så overvejer derfor at investere i det til min PS3....

Om det er NFL hold eller ej er mig ret lige meget, det er mere gameplayet, grafikken osv. der tæller her. :D
Jyde hjemvendt til moderlandet
Billede
BaconBaronen
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf Stallion89 » fre 15 jan 2010 22:56

Specielt hvis du går efter gameplay, så skal du ha fat i NCAA 10.. Vandvittig mange hold, bedre "road to glory" del. Selve spillet er federe, men grafikken er lidt bedre i Madden 10. Dog er Madden 10 et godt spil :)
Stallion89
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf BaconBaronen » lør 16 jan 2010 21:16

Har lige spillet demo'en af NHL 10, kæft det er fedt :D

Tror jeg bestiller den fulde version inden for et par dage :)
Jyde hjemvendt til moderlandet
Billede
BaconBaronen
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf BaconBaronen » man 18 jan 2010 14:44

BaconBaronen skrev:Har lige spillet demo'en af NHL 10, kæft det er fedt :D

Tror jeg bestiller den fulde version inden for et par dage :)


Bestilte NHL 10 + AC II her i weekenden, glæder mig sgu til det kommer!
Jyde hjemvendt til moderlandet
Billede
BaconBaronen
Niveau 1
 
Indlæg: 83



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 137 gæster