Forum

shift fejl.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

shift fejl.

Indlægaf melander1994 » fre 15 jan 2010 16:48

Jeg har spillet nfs shift i cirka 3 uger. den første uge gik fint og så, lige pludselig havde jeg ikke noget bakspejl, og så idag mistede jeg point og spedometer oversigterne. men syntes også det hakker når man har kørt de første 5 ræs lige efter man har tændt ps3en. er der nogen der har samme problemer.
Billede
melander1994
Niveau 1
 
Indlæg: 54


Indlægaf SoulDecapitate » fre 15 jan 2010 17:00

*Shift er en stor fejl , den sjoveste er dog når man kører ind i andre bagfra så svæver bilerne stille og roligt forbi dig som og det var en plastik bold, også selv om det er en stor mustang.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf kraftonia » fre 15 jan 2010 17:07

Jeres problemer synes underligt for mig, har ikke oplevet noget af ovenstående, hmm... Men lyder satme træls dog...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Indlægaf SoulDecapitate » fre 15 jan 2010 17:28

Det lyder da utroligt, vi har godt nok haft mange grine flip over det spil. Iden er sød , men fuck hvor er det ringe.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » fre 15 jan 2010 17:40

Har heller ikke oplevede de fejl. Jeg ville prøve at slette spillet (ikke saves :-) ) og installere igen.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf heroes » fre 15 jan 2010 18:12

Har ikke haft de problemer, og har spillet spillet meget.

Det bedste bilspil efter min mening til ps3 :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf SoulDecapitate » fre 15 jan 2010 18:14

Bare tag en hurtig søgning på nettet bekæfter blot de fejl jeg har set, ikke det ringeste spil jeg har prøvet på ps3 men tæt på :-). og nej det hjælper ikke og slette sine save games eller instalere det igen , spillet er fyldt med fejl , det har været oppe og vende på mange forums. At man så ser bort for fejlene fordi man ikke har noget andet valg på ps3 er ikke mit problem , men der er mange bugs i det,. Om der er kommet en patch der fixer noget af det tør jeg ikke sige , Men det tror jeg næppe. Jeg kom selv på en 62% i spillet og min nevø tog platin i det , vi var begge enige om det skulle hurtig ud af døren.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » fre 15 jan 2010 19:18

Soul, nu skrev jeg ikke saves, da det nok ville være dumt. Men selve spil installationen. Og alle de fejl du nævner oplever jeg altså ikke i mit spil?? Og jo der er kommet flere patches, siden release.

IMO er det det bedste bilspil til dato. Har spillet både Grid, Dirt 2, Fuel og Ferrai Challeng.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf SoulDecapitate » fre 15 jan 2010 19:21

Allanb skrev:Soul, nu skrev jeg ikke saves, da det nok ville være dumt. Men selve spil installationen. Og alle de fejl du nævner oplever jeg altså ikke i mit spil?? Og jo der er kommet flere patches, siden release.

IMO er det det bedste bilspil til dato. Har spillet både Grid, Dirt 2, Fuel og Ferrai Challeng.
Der findes ikke gode bil spil til ps3, og shift i min verden heller ikke et af dem :-) , hvis man vil ha et ordenlig bil så køb en xbox 360 , eller kan man vente til de har lavet 89090248394 nye biler til gt5, og i 3D
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Allanb » fre 15 jan 2010 19:36

:-) tror man bliver fælt skuffet over GT5 hvis det nogen sinde dukker op.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Rytteren » fre 15 jan 2010 19:39

SoulDecapitate skrev:
Allanb skrev:Soul, nu skrev jeg ikke saves, da det nok ville være dumt. Men selve spil installationen. Og alle de fejl du nævner oplever jeg altså ikke i mit spil?? Og jo der er kommet flere patches, siden release.

IMO er det det bedste bilspil til dato. Har spillet både Grid, Dirt 2, Fuel og Ferrai Challeng.
Der findes ikke gode bil spil til ps3, og shift i min verden heller ikke et af dem :-) , hvis man vil ha et ordenlig bil så køb en xbox 360 , eller kan man vente til de har lavet 89090248394 nye biler til gt5, og i 3D


for at spille de samme spil? du mener vel ikke det lort til forza er godt? det er tydeligt en gang bras der blev smidt på gaden ALT for tidligt :roll:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » fre 15 jan 2010 19:41

Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:
Allanb skrev:Soul, nu skrev jeg ikke saves, da det nok ville være dumt. Men selve spil installationen. Og alle de fejl du nævner oplever jeg altså ikke i mit spil?? Og jo der er kommet flere patches, siden release.

IMO er det det bedste bilspil til dato. Har spillet både Grid, Dirt 2, Fuel og Ferrai Challeng.
Der findes ikke gode bil spil til ps3, og shift i min verden heller ikke et af dem :-) , hvis man vil ha et ordenlig bil så køb en xbox 360 , eller kan man vente til de har lavet 89090248394 nye biler til gt5, og i 3D


for at spille de samme spil? du mener vel ikke det lort til forza er godt? det er tydeligt en gang bras der blev smidt på gaden ALT for tidligt :roll:
Ja forza er heller ikke min kop te , men jeg synes PGR serien er klasse. Gad godt og have det spil på ps3.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » fre 15 jan 2010 20:12

SoulDecapitate skrev:
Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:
Allanb skrev:Soul, nu skrev jeg ikke saves, da det nok ville være dumt. Men selve spil installationen. Og alle de fejl du nævner oplever jeg altså ikke i mit spil?? Og jo der er kommet flere patches, siden release.

IMO er det det bedste bilspil til dato. Har spillet både Grid, Dirt 2, Fuel og Ferrai Challeng.
Der findes ikke gode bil spil til ps3, og shift i min verden heller ikke et af dem :-) , hvis man vil ha et ordenlig bil så køb en xbox 360 , eller kan man vente til de har lavet 89090248394 nye biler til gt5, og i 3D


for at spille de samme spil? du mener vel ikke det lort til forza er godt? det er tydeligt en gang bras der blev smidt på gaden ALT for tidligt :roll:
Ja forza er heller ikke min kop te , men jeg synes PGR serien er klasse. Gad godt og have det spil på ps3.


der fik du mig. troede du som alle tænkte på flopza. men lige præcis project gotham racing 4 er det spil jeg har mest i min xbox. bubbles til dig.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar


Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 139 gæster