Forum

Til dig som spiller mw2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf jimmidlx » tirs 26 jan 2010 10:01

Jeg har gennemført alle cod spil. Glædede mig til mw2, da både single og multi i MW1 var kanon.
Single i mw2 er stadig fedt synes jeg, men min ærgelse er alt det pis de har dumpet ned i multi. Alle de her latterlige ting man kan have(HB sensor, termisk sigte osv) samt alle de her ting der flyver rundt i luften. I min mening er det blevet udviklet til campere. Banerne er i flere højder, der gør camping lettere, og det er oz hvad folk gør. Solgte mit til sidst, og har preorderet BFBC2. Det bliver KUN det jeg spiller. Skal siges at jeg stadig spiller MW1 multi, da det er mere lige på og råt action, ifhld til mw2.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf baunevej » tirs 26 jan 2010 11:11

Ud fra betaen af BFBC2 tror jeg ikke det er et spil jeg kommer til og spille online, skal dog prøve det og give en chance, men har ingen forventninger overhovedet. Syntes dog også at multiplayer i eteren ikke var noget der tiltalte mig. Men skal have spillet for kunne godt lide singleplayer i eteren. Når dog ikke op på COD efter min mening.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf LZS » tirs 26 jan 2010 11:32

Hopper helt klart over på BF:BC2 når det udkommer, synes betaen var super, men det er jo smag og behag :)
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf Rytteren » tirs 26 jan 2010 12:31

alt er bedre end skuffelsen som er CoD:MW2. så hopper på både BF:BC2 og MAG
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf BlackCloud_Z » tirs 26 jan 2010 14:24

Rytteren skrev:alt er bedre end skuffelsen som er CoD:MW2. så hopper på både BF:BC2 og MAG
MAG? Så er det forhåbentlig bedre end den lav-kvalitets BETA, med de robot bevægelser. :D
Billede


Billede
BlackCloud_Z
Niveau 3
 
Indlæg: 227

Brugeravatar

Indlægaf SaaN » tirs 26 jan 2010 14:39

Jeg vil hvert fald spille MW2. Prøvede demoen til Bad Company, og var ikke særlig imponeret. Single-player delen i MW2 var dog heller ikke noget at råbe hurra for, men Multi-player delen sparker røv. Nu har jeg altid synes, at det er sjovt at snipe, så camping er ikke noget problem for mig i MW. Synes dog ofte, at camperne er de samme steder, så man skal bare huske lige at kigge og eventuelt løbe derhen, så kan man sikkert få et par kills ;-)

Skal dog siges, at jeg ikke har spillet Multi-player delen i andre Call of Duty spil.
SaaN
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 26 jan 2010 17:05

Forsøger også med BFBC 2 når det kommer af den ene grund , at jeg synes Mw2 er voldsomt dårligt ofline og en totalt Børnehave online var fuldstændigt solgt i mw1 og kunne ikke få nok af det. Men Mw2 det gør ondt det sælger så godt for fuck hvor er det ødelagt. Det får mig virkelig til og se når sådan et dårligt spil sælger så godt, at der virkelig mangler en ordenlig shooter på konsol markedet.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 167 gæster