Forum

LBP2

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

LBP2

Indlægaf Ipwn Margasm » tirs 26 jan 2010 09:36

hej
ja jeg har hørten del rygter om et little big planet 2 og jeg står i den situation at jeg overvejer at anskaffe mig en PS3 og little big planet, men hvis der snart kommer en 2'ere så ville jeg vente med at købe spillet.

På forhånd tak
Ipwn Margasm
Niveau 0
 
Indlæg: 14


Indlægaf Krisp » tirs 26 jan 2010 10:07

De har udtalt, at der ikke kommer en 2'er. Idéen med spillet, er jo ligesom at communitiet bliver ved med at udvikle og der kommer nye baner hver dag. Det ville ødelægge hele konceptet med LBP, hvis de udgav en 2'er.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Chefska » tirs 26 jan 2010 12:28

Har også hørt det samme som krisp fortæller. Du kan få LBP til 150 kr. Hvis du er kreativ og syntes det fedt at lave dine egne baner og pusle med det, er det nok det bedste spil køb du nogensinde vil lave. Du får ihvertfald mere end hvad du betaler for. Så må du så bare også regne med at skulle slippe lidt for alle udvidelserne hvis du vil have dem med.
Chefska
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Indlægaf Krisp » tirs 26 jan 2010 16:06

Chefska skrev:Hvis du er kreativ og syntes det fedt at lave dine egne baner og pusle med det, er det nok det bedste spil køb du nogensinde vil lave. Du får ihvertfald mere end hvad du betaler for. Så må du så bare også regne med at skulle slippe lidt for alle udvidelserne hvis du vil have dem med.


Enig. Det er uden tvivl et spil, som jeg aldrig vil bytte væk og et af de spil jeg har nydt mest på min PS3. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 139 gæster