Forum

anbefal et spil.

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf ps2010 » ons 04 feb 2009 23:39

har du prø little big planet er det sjov???
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf skovbo » ons 04 feb 2009 23:39

ps2010 skrev:har du prø little big planet er det sjov???



ja det er rigtigt sjovt. man har fri mulighed for at gøre hvad man vil. super sjovt spil
skovbo
Niveau 4
 
Indlæg: 468

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » ons 04 feb 2009 23:41

ok du kan få ny bane til det gratis på internet
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf pauzen » tors 05 feb 2009 03:10

Pac-Man (パックマン, Pakkuman) er et af de tidligste computerspil som blev udgivet i 1980 og stammer oprindeligt fra Japan. I spillet er man en lille gul cirkel (en "ost"), der skal spise små gule oste, løbe rundt i en labyrint og flygte fra spøgelser. Hvis spøgelserne fanger dig mister du et liv, man har normalt 3 liv. Dog er der normalt ude i hjørnene et "Bonus-bær", som hvis du spiser gør sådan at du, i nogle sekunder, kan fange spøgelserne og få ekstra point. Spillet er bygget om omkring 'levels'. Når alle små gule oste er spist af din pac-man, avancerer spilleren til næste 'level'. Her er labyrintens udformning den samme, men spøgelsernes jagt på pac-man bliver intensiveret. Ligeledes er varigheden af "Bonus-bærenes" effekt aftagende jo højere level, spilleren har nået.

De små spøgelser, der jagter Pac-man rundt i labyrinten er navngivet: Turkis: 'Inkey', Lyserød: 'Pinky', Rød: 'Blinky' og Orange: 'Clyde'.

Oprindeligt skulle spillet hede "puck-man", men den ide kom man væk fra, da man ved at kradse lidt i p'et kunne lave navnet om til et bandeord. I nyere tid har man uden større succes forsøgt at lave en lignende 3-D-udgaver.

Prøv det.
Køb det eller stjæl det fra din mormor. Det det er fandeme sjov Lol
Setup: SONY KDL-HX46-723 + SONY KDL-40W5500. + Sony BDP-S480 Blu-Ray Player + Denon 3808CI 7,1 + Dali Blue 7,1 + Benq 7700 HD projektor + 160" lærrede motoriseret + PS3-Fat 3.55-320GB + PS3-Slim 4.41 320GB + PSP-2004 8GB + XBOX 360 20 GB + Sony Xperia Z 2.3.5.
pauzen
Niveau 4
 
Indlæg: 520
By: København K


Indlægaf Rytteren » tors 07 maj 2009 16:50

bliver sku nød til at anbefalde crystal defenders som kan kæbes på den japanske store (der er også en gratis demo) for 900 yen.
det er et tower def. spil, men er efter min mening bare det bedste der er blevet lagt ud på psn.

med alle de gode tower def. spil (pixeljunk monsters, savege moon og comet crash) så syntes jeg klart dette er det bedste.

hvis man ligesom jeg ikke kunne vente. så kan man købe yen på diverse sider, som så sender en kode til ens mail, som man herefter trykker ind.

jeg fik godtnok lide yen af sony for en af deres fejl:)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 85 gæster

cron