Forum

rdr udskudt til 28 maj,og tilbage igen til 21/5 "opdate

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf kornrocks » ons 19 maj 2010 13:44

Gamestop ringede til mig og sagde jeg var en af de uheldige der IKKE får Red Dead Redemption på Fredag.
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Indlægaf NielChill » ons 19 maj 2010 13:46

Jeg har intet hørt fra dem, så jeg tager derud fredag morgen og håber på det bedste.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Erroneus » ons 19 maj 2010 13:58

crockett skrev:De ringede to gange til mig. Første gang for at sige det først kom d. 28., anden gang for at sige det alligevel kom d. 21... :wink:


... ok? Som de fleste andre herinde.

Men nu er der sket en ny udvikling i sagen, at det ikke er alle GS butikker som når at få den alligevel. Før var der tvivl om det blev den 21 eller 28 for alle butikker.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Dummiz » ons 19 maj 2010 14:03

kornrocks skrev:Gamestop ringede til mig og sagde jeg var en af de uheldige der IKKE får Red Dead Redemption på Fredag.


Er det ikke ved at være tit det sker? jeg har også prøvet det engang at de ikke fik nok eksemplare hjem til jeg kunne få spillet på release som jeg havde forudbestilt. Jeg mener det er ski** irriterende for der er jo en grund til så mange af os forudbestiller spil.. Så må de jo lade være med at lave de bytte tilbud hvis de mange af gangene alligevel ikke kan levere varen til tiden. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Annxii » ons 19 maj 2010 14:03

Jeg var lige en tur forbi GAME i Odense for at høre om min preorder. De sagde de regnede med at få 15-16 eksemplare og at de ville blive givet til dem, der havde preorder'et først....og de havde 40 preorders så der er en hel del, der bliver skuffede på fredag :(
Annxii
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf crockett » ons 19 maj 2010 14:05

Erroneus skrev:
crockett skrev:De ringede to gange til mig. Første gang for at sige det først kom d. 28., anden gang for at sige det alligevel kom d. 21... :wink:


... ok? Som de fleste andre herinde.

Men nu er der sket en ny udvikling i sagen, at det ikke er alle GS butikker som når at få den alligevel. Før var der tvivl om det blev den 21 eller 28 for alle butikker.


Og mit svar var nu også mere ment som en opmuntring... Der er vel ingen grund til at ærgre sig, før han får talt med GS, vel?
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf kofoed » ons 19 maj 2010 14:12

Dummiz skrev:
kornrocks skrev:Gamestop ringede til mig og sagde jeg var en af de uheldige der IKKE får Red Dead Redemption på Fredag.


Er det ikke ved at være tit det sker? jeg har også prøvet det engang at de ikke fik nok eksemplare hjem til jeg kunne få spillet på release som jeg havde forudbestilt. Jeg mener det er ski** irriterende for der er jo en grund til så mange af os forudbestiller spil.. Så må de jo lade være med at lave de bytte tilbud hvis de mange af gangene alligevel ikke kan levere varen til tiden. :)


Nu har jeg brugt GameStop en del det sidste års tid, og kender masser andre som også har, men jeg har da ikke set før at de ikke kunne få nok eksemplare hjem til dem som havde pre-ordered spil?

Det her med RDR, er jo ikke noget GameStop kan gøre for, da de nok først har fundet ud af det idag.
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Indlægaf jakobv » ons 19 maj 2010 14:13

Game, Gamestop, Fona, Blockbuster... alle oplever det samme. Det siges der er mere mandag. Jeg stod nummer fire, heldigvis, og burde få mit i overmorgen. Yea.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf Kehaan » ons 19 maj 2010 14:16

Hej.
Jeg blev også lige ringet op. Jeg blev tilbudt at vente og så spare de 99kr som jeg ellers skulle give, da jeg byttetede til nyt. Så jeg venter :) uncharted 2 og 3d dot game hero skulle gerne komme i denne uge. Så jeg overlever nok.

Mvh Kehaan
Billede
PS5 / PSVita / PS3 Super Slim
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Indlægaf Rothmann2217 » ons 19 maj 2010 14:25

Jeg har haft ringet til Blockbuster, og de siger at de godt kan få det, til dem der har forudbestilt, men de ved ikke om de kan få det inden fredag :(
Rothmann2217
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf Rechain » ons 19 maj 2010 15:30

Mit RDR Limited Edition (Xbox 360) er lige blevet afsendt fra CoolShop idag.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf andr2999 » ons 19 maj 2010 15:45

Rechain skrev:Mit RDR Limited Edition (Xbox 360) er lige blevet afsendt fra CoolShop idag.

/Rechain


heldige dig, min preorder på RDR(PS3) står stadig til den 21.maj
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf FIIGOv » ons 19 maj 2010 15:48

snakkede med en fra gamestop vejle idag.
han sagde at de havde lavet en fejl ved ps3 udgaven så de kun havde fået ganske få hjem. godt man skal have det til xboxen:)
FIIGOv
Niveau 2
 
Indlæg: 172

Brugeravatar

Indlægaf Annxii » ons 19 maj 2010 15:55

FIIGOv skrev:snakkede med en fra gamestop vejle idag.
han sagde at de havde lavet en fejl ved ps3 udgaven så de kun havde fået ganske få hjem. godt man skal have det til xboxen:)

I GAME i Odense sagde de det var en produktionsfejl der havde resulteret i mangel på PS3-udgaven. Så kan butikkerne vel dårligt bebregtes men det ændrer jo ikke på at det er noget lort :(
Annxii
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Krisp » ons 19 maj 2010 16:05

Gamestop ringede som sagt til mig idag. Jeg frygtede at de ikke kunne levere det. Men det var istedet en glædelig nyhed, jeg kan afhente mit på fredag. Yay! :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 157 gæster