Forum

rdr udskudt til 28 maj,og tilbage igen til 21/5 "opdate

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Nicocp » ons 19 maj 2010 16:06

Rechain skrev:Mit RDR Limited Edition (Xbox 360) er lige blevet afsendt fra CoolShop idag.

/Rechain


Hvordan kan det være, at den allerede er det? Og hvordan har du fået afvide at den er sendt afsted?
Nicocp
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf crockett » ons 19 maj 2010 16:07

Krisp skrev:Gamestop ringede som sagt til mig idag. Jeg frygtede at de ikke kunne levere det. Men det var istedet en glædelig nyhed, jeg kan afhente mit på fredag. Yay! :)


Kanin! :D

Man skal aldrig tage sorgerne på forskud. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf andr2999 » ons 19 maj 2010 16:08

Nicocp skrev:
Rechain skrev:Mit RDR Limited Edition (Xbox 360) er lige blevet afsendt fra CoolShop idag.

/Rechain


Hvordan kan det være, at den allerede er det? Og hvordan har du fået afvide at den er sendt afsted?


De har vel fået det før tid, og man får en mail når det sendt :D
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf andr2999 » ons 19 maj 2010 16:17

hvornår bliver red dead konkurrcen afgjort?
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Rechain » ons 19 maj 2010 16:20

andr2999 skrev:
Nicocp skrev:
Rechain skrev:Mit RDR Limited Edition (Xbox 360) er lige blevet afsendt fra CoolShop idag.

/Rechain

Hvordan kan det være, at den allerede er det? Og hvordan har du fået afvide at den er sendt afsted?


De har vel fået det før tid, og man får en mail når det sendt :D

Ja, fik en mail om det for nogen timer siden...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf jakobv » ons 19 maj 2010 16:24

De sagde såmænd også i game at det var ankommet på hylderne under disken.... Men derfor er det stadig mega ufedt overfor andre butikker at de sender afsted før tid. Men det er velkendt hos Coolshop.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf andr2999 » ons 19 maj 2010 16:26

Håber også at jeg får en mail med at det er sendt ;)
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf mrlenniboy » ons 19 maj 2010 16:42

I GAME i Odense sagde de det var en produktionsfejl der havde resulteret i mangel på PS3-udgaven

har ikke hørt om det var en produktionfejl, men at der er så mange forespørgelser på det at de ikke har kunne nå det

i bb i randers har vi fået 7 til xbox idag og en mail om vi får 2-3 styk til ps3 på fredag
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf NielChill » ons 19 maj 2010 17:10

GameStop har endelig ringet til mig, og jeg får mit eksemplar fredag!
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf kornrocks » ons 19 maj 2010 17:41

Fik den skidte nyhed fra Gamestop om de ikke kunne levere det til mig da jeg var for langt nede på listen... men heldigvis har jeg sikret spillet et andet sted så er glad alligevel :D
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Indlægaf KeenEx » ons 19 maj 2010 19:28

Fik besked fra coolshop idag om mit var flyttet til midten af næste uge ...grundet leverings problemmer. Så jeg annulerede orderen og bestilte det til xboxenistedet for det er der rigligt af "tror jeg" ... trist men sådan skal det så ende !! så det sku lige pludselig rart at ha to consoler :)
Billede
KeenEx
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Indlægaf EvilDingbat » ons 19 maj 2010 19:29

Fik mail fra CoolShop om at Nordic Games ikke har fået nok hjem af PS3 versionerne, og derfor ikke kan levere til den 21. men må vente til den 28. Jeg tænker hvorfor vente en uge? Man kan da håbe at de ryger ud ligeså snart de får flere eksemplarer hjem
Billede
EvilDingbat
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf armorking » ons 19 maj 2010 19:35

ingen spil for os fra Gamestop .. det bliver først næste uge
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Indlægaf Erroneus » ons 19 maj 2010 19:38

EvilDingbat skrev:Fik mail fra CoolShop om at Nordic Games ikke har fået nok hjem af PS3 versionerne, og derfor ikke kan levere til den 21. men må vente til den 28. Jeg tænker hvorfor vente en uge? Man kan da håbe at de ryger ud ligeså snart de får flere eksemplarer hjem


Mon ikke det er fordi Nordisk Film sender samlet ud, er nok billigere :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf KeenEx » ons 19 maj 2010 19:41

Erroneus skrev:
EvilDingbat skrev:Fik mail fra CoolShop om at Nordic Games ikke har fået nok hjem af PS3 versionerne, og derfor ikke kan levere til den 21. men må vente til den 28. Jeg tænker hvorfor vente en uge? Man kan da håbe at de ryger ud ligeså snart de får flere eksemplarer hjem


Mon ikke det er fordi Nordisk Film sender samlet ud, er nok billigere :)

bare sjovt Xbox version er kommet .... i stor stil ?
Billede
KeenEx
Niveau 0
 
Indlæg: 16


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 115 gæster