Forum

rdr udskudt til 28 maj,og tilbage igen til 21/5 "opdate

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Rechain » tors 20 maj 2010 22:39

Slimjay DK skrev:
jakobv skrev:De sagde såmænd også i game at det var ankommet på hylderne under disken.... Men derfor er det stadig mega ufedt overfor andre butikker at de sender afsted før tid. Men det er velkendt hos Coolshop.

Postdanmark siger 1 til 2 dages levering. Og hvis shoppen skal lover dig at du får det på release er de nødsaget til at holde sig til at Postdk kan være 2 dage om det :)

Det er skam ikke kun Coolshop der gør det :)

Nemlig, og Alan Wake blev i mit tilfælde desværre først sendt fredag pga. torsdag var en helligdag :( de sku have sendt det onsdag! Modtog det i mandags (Alan Wake - X360)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf andr2999 » fre 21 maj 2010 09:05

Får spillet idag YES!!!!
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf NielChill » fre 21 maj 2010 10:52

Er jeg den eneste der har fået et eksemplar uden PEGI, dog stadig region 2 fra GameStop? :D
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Dummiz » fre 21 maj 2010 11:24

Posten har været her for idag... ingen spil til mig.. PIS hehe mon ikke jeg overlever :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf mrlenniboy » fre 21 maj 2010 12:15

Er jeg den eneste der har fået et eksemplar uden PEGI, dog stadig region 2 fra GameStop

nop det fik jeg osse
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf KielBaabz » fre 21 maj 2010 12:18

heller intet her.

men så kan man jo glæde sig til imorgen (:
Billede
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf KielBaabz » fre 21 maj 2010 12:22

eller jo, lige da jeg skrev denne besked kom min mor ind og sagde, det her lå i postkassen (: NICE !

så skal der games!
Billede
KielBaabz
Niveau 1
 
Indlæg: 67


Indlægaf gnazz » fre 21 maj 2010 12:35

Så er jeg også klar på at game! Add mig hvis i vil spille noget online i aften! PSN : GnAzZ
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811


Indlægaf jakobv » fre 21 maj 2010 12:51

Så har jeg hentet mit eksemplar. Må jeg lige add'e at eftersom jeg troede Limited bare var med en download kode, så synes jeg det er super sweet ekstra indpakning. Nice! Glæder mig meget til at spille det.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf kornrocks » fre 21 maj 2010 13:39

Jeg er klar på at game noget RDR online iaften, add mig med : Lecavalier1575
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Indlægaf jakobv » fre 21 maj 2010 13:53

Rechain skrev:
Slimjay DK skrev:
jakobv skrev:De sagde såmænd også i game at det var ankommet på hylderne under disken.... Men derfor er det stadig mega ufedt overfor andre butikker at de sender afsted før tid. Men det er velkendt hos Coolshop.

Postdanmark siger 1 til 2 dages levering. Og hvis shoppen skal lover dig at du får det på release er de nødsaget til at holde sig til at Postdk kan være 2 dage om det :)

Det er skam ikke kun Coolshop der gør det :)

Nemlig, og Alan Wake blev i mit tilfælde desværre først sendt fredag pga. torsdag var en helligdag :( de sku have sendt det onsdag! Modtog det i mandags (Alan Wake - X360)

/Rechain
Min holdning er bare, maks 1 dag før. Ellers er det sku en kompetitiv fordel overfor dy fysiske butikker. Jeg er da tilbøjelig til at lave min bestilling hos cool shop næste gang da der er god chance for så at få den dagen før. Det er jo lidt snyd. Iøvrigt er reglen 1 dag, og somme tider længere. Det kan jo også tage 10 dage, så... Bare min mening, ikke for at diskutere. Jeg synes bare ikke det er i orden.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf Kehaan » fre 21 maj 2010 17:23

Så ringede gamestop lige og sagde at der var en kopi til mig, men at jeg alligevel ikke skulle betale de 100kr. Super!

Edit: de skulle have 100kr men fair nok nu sidder jeg med red Dead Redemption, oh yea :)
Senest rettet af Kehaan fre 21 maj 2010 18:13, rettet i alt 1 gang.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1087


Indlægaf Krisp » fre 21 maj 2010 17:25

Jeg hentede mit eksemplar i Gamestop idag og har lige spillet et par timer og må sige.. OH MAH FUCKING GOD, det her spil er fedt! :D. I love it! Og jeg synes ikke det ser dårligt ud på PS3'en. Det ser kanont ud og det kører flydende.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf morfar » fre 21 maj 2010 17:54

Fik en opringning fra EB Games,

Ingen spil til mig idag :-(

Men kan hente det i morgen, med 100 kr rabat :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf mrlenniboy » fre 21 maj 2010 18:13

hey hvor er alle sammen har ikke lavet andet end at skyde jordegern og heste
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 150 gæster