Forum

Street Fighter IV

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Eriksen » tors 19 feb 2009 18:09

Mit kom idag :) tigerdyret, modtog du det idag ?
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf tigerdyret » tors 19 feb 2009 18:22

Eriksen skrev:Mit kom idag :) tigerdyret, modtog du det idag ?


Nope.. og der står stadig det samme når jeg tracker det på Royal Mail :?
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Da Senzai » lør 21 feb 2009 11:30

Jeg synes, at det er nogle kedelige figurer, de har valgt at tage med Street Fighter IV. Det virker som, at hele rosteret er basseret på en populæritets afstemning, hvorefter de så har været nødt til at undlade de lidt mere specialle figurer.

Det er så mange figurer jeg savner; Hugo, Makoto, Karin, Adon, Guy, Mika for at nævne nogen.

Det er cool nok, at de har taget 4 figurer fra Alpha med (Især Gen, Rose), men skulle det virkeligt være det ultimative SF spil, burde de da inkludere 2 eller 3 fra Street Fighter III også, og så havde det været kongen, og så kunne de sige at de havde det bedste af det bedste fra alle Street Fighter spil (måske også en figur fra SF EX?). Kunne især godt havde Tænkt mig Hugo, Makoto (KARATE REPRESENT!) og..tja... Yun. Så kunne de passende droppe Rufus (Fed hurtig fyr er åbenbart denne generations trend, hvor Luchadore, var det sidste gen ( men der var intet SF der, så Hej, El Fuerte)), Seth og Gouken, hvis de manglede tid og plads. Det er måske heller ikke nødtvendigt med 6 Shoto-Fighters i form af Ken, Ryu, Dan, Gouki, Gouken og Sakura.

Capcom har så mange fede figurer, så det er syndt, at de ikke bruger den.

Når det så er sagt, spillet meget, meget bedre end jeg havde regnet med. Gameplayet er simpelthen ikke mindre end fantastisk! :D

Mit GamerTag er Shin Senzai, hvis I vil battle;

:D

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Indlægaf tigerdyret » man 23 feb 2009 13:08

Så har jeg fået spillet.. Jeg synes det er mega fedt, men shit hvor er jeg ringe. Jeg har tabt de 4 første kampe jeg har spillet online, én enkelt runde vandt jeg :lol:

Men hva' pokker.. man kan jo heller ikke forvente at man kan det hele fordi man var god til et spil for 15 år siden - Jeg må i øveren :)
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf DeX » man 23 feb 2009 13:21

Jeg syntes jeg er kommet godt med... men de Revenge/Sepcial moves syntes jeg ikke lige jeg kan fyre af uden at faceroll min controller... har godt nok googlet for at få nogen tips til det... men ikke rigtig noget der hjælper syntes jeg...
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Laffer » fre 03 apr 2009 08:04

Jeg har netop fået spillet, hvis der er nogle der er friske på nogle online kampe skal i bare adde mig på psn.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 90 gæster