Forum

Street Fighter IV

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Street Fighter IV

Indlægaf tigerdyret » man 16 feb 2009 00:08

Er der andre der ser frem til at denne titel kommer i næste uge? Jeg glæder mig som et lille barn :D

Spillet har fået rigtigt gode anmeldelser, og skulle eftersigende have en rigtig god blanding af Street fighter II nostalgi og nye tiltag.. Jeg abonnerede i sin tid på "Nintendo magasinet" og der udkom en udførlig guide med alle special moves inden spillet kom, så jeg sad simpelthen og trænede alle de moves igennem på min SNES controller før jeg overhovedet havde fået spillet. Jeg powergamede simpelthen Street Fighter II på min SNES dengang jeg var de der knap 10 somre, nok 1-2 timer om dagen, og jeg var efter min egen overbevisning virkeligt god til det! Efter SFII har fighting genren ikke rigtigt sagt mig noget (Og dog jeg spillede faltisk også en del Killer Instinct til SNES, men slet ikke i samme omfang), men med denne udgivelse skal jeg helt sikkert igang igen..

Er der andre der der har forudbestilt spillet, eller tænker på at anskaffe det i den nærmeste fremtid? Eller blot har nogle gamle SFII minder som de lige vil lufte? :wink:

Lad høre..

SHORYUKEN :D

EDIT: IGN har forresten en glimrende anmeldelse.. (Jeg må godt linke til udenlandske anmeldelser, ik?)
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Muddi/Moussa » man 16 feb 2009 00:13

ikk så meget . det ser ud til at grafiken bliver dårlig. men gameplayet virker meget fint. er stadig lidt i tvivl om det?
Always In 1st Place;D
Muddi/Moussa
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf tigerdyret » man 16 feb 2009 00:18

Jeg synes grafikken er overfed.. Ikke på sådan en "nøj hvor det ligner virkelighed-måden", men den er bare superstilet.. Den er helt unik, og er meget tro mod stilen i de gamle spil, men alligevel helt up to date.. Men det er nok smag og behag :)
Senest rettet af tigerdyret man 16 feb 2009 00:19, rettet i alt 1 gang.
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » man 16 feb 2009 00:18

Ja jeg ser også frem til den , det bliver en rigtig fed titel.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FreakyFellini » man 16 feb 2009 00:19

Jeg glæder mig ikke helt vildt, men jeg ser frem til at prøve det. Specielt efter det flotte snit på 95/100 på Metacritic.

Jeg køber det nok ikke lige med det samme.

Muddi/Moussa skrev:ikk så meget . det ser ud til at grafiken bliver dårlig. men gameplayet virker meget fint. er stadig lidt i tvivl om det?


Grafikken er tværtimod rigtig god.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Muddi/Moussa » man 16 feb 2009 00:23

til freakyfellini: graffiken ser lidt tegnet ud. kan lide spillet fra 1'eren af. men ville nu sige at virtua fighter 5 ser mere realistisk ud.
Muddi/Moussa
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf Vinterbird » man 16 feb 2009 08:39

Muddi/Moussa skrev:til freakyfellini: graffiken ser lidt tegnet ud. kan lide spillet fra 1'eren af. men ville nu sige at virtua fighter 5 ser mere realistisk ud.


Det er den grafiske stil, det er ikke fordi de sigter mod realisme med SF4. Det er bare et stilvalg de taget fordi de mente det passer godt til spillet, og det gør det skam. SF4 er et af de absolut flotteste spil jeg har set i denne generation.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf UnrealPirate » man 16 feb 2009 09:52

Har det på samme måde som tigerdyret. Jeg har også tilbage i 90'erne siddet med mit SNES gamepad og trænet som gal til alle de små turneringer som jeg og mine kammerater holdte. Mener faktisk at jeg på et tidspunkt havde over 20 forskellige titler... ;-)

Men de to bedste SF spil må klart være Super Street Fighter 2/turbo og Street Fighter Alpha 3, de var så nice. Jeg er glad for at Capcom valgte at droppe deres EX serie, dvs. 3D SF. SF skal spilles i 2D... er jeg den eneste der synes det? :-)

Jeg er klar hvis der er en eller flere der vil booste SF4 online trophies og hvis man skal have en hygge aften blandt flere hvor vi bare kan spille imod hinanden :-)
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Indlægaf Diz- » man 16 feb 2009 09:54

glæder mig også meget til spillet. blev forudbestilt for nogle uger siden. har lige læst eurogamers review. de gav spillet 10...
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf salboy » man 16 feb 2009 11:47

glæder mig helt vildt, spillet er forudbestilt.
Kommer til at bruge mange timer på det. Stilen er meget passende og det virker til at de har beholdt den gamle Charme så det er bare super.
Hvis der er nogen der er friske på nogle kampe på et tidspunkt må i gerne tilføje mig. id= Salboy
salboy
Niveau 4
 
Indlæg: 472


Indlægaf tigerdyret » tirs 17 feb 2009 01:28

Shopto.net har allerede sendt mit eksemplar af spillet idag - det plejer at tage et par dage, så det ser ud som om jeg modtager det et par dage før release :D
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf sonicspinna » tirs 17 feb 2009 01:49

tigerdyret skrev:Shopto.net har allerede sendt mit eksemplar af spillet idag - det plejer at tage et par dage, så det ser ud som om jeg modtager det et par dage før release :D


hvad har de sendt den allerde?!?
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf heroes » tirs 17 feb 2009 06:55

tigerdyret skrev:Shopto.net har allerede sendt mit eksemplar af spillet idag - det plejer at tage et par dage, så det ser ud som om jeg modtager det et par dage før release :D


De har også sendt mit :D
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 17 feb 2009 08:19

mit er ikke sendt endnu hmm. Har også bestilt fra shopto
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Eriksen » tirs 17 feb 2009 08:29

De sendte også mit igår :D
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 91 gæster