Forum

Street Fighter IV

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf SoulDecapitate » tirs 17 feb 2009 08:34

Mit er sku også sendt, kunne jeg se. Så det er sku lækkert nok
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf heroes » tirs 17 feb 2009 11:24

Så har vi måske spillet imorgen, hvis vi er heldige, eller torsdag. Men man ved aldrig med pestdanmark.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf tigerdyret » tirs 17 feb 2009 12:23

otkjær skrev:Så har vi måske spillet imorgen, hvis vi er heldige, eller torsdag. Men man ved aldrig med pestdanmark.


Tror desværre først det kommer torsdag. Det blev tilsyneladende først sendt igår aftes, og prøver man at tracke forsendelsen ved royal mail giver det ikke noget resulatet endnu..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Eriksen » tirs 17 feb 2009 13:04

Ja jeg tror også først det kommer torsdag, men det er da stadig 1 dag før release :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 17 feb 2009 14:00

ja torsdag er et godt bud , men lad os nu se , som hereos skriver man ved aldrig med postDK
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf heroes » tors 19 feb 2009 00:24

Krydser finger for at det kommer imorgen, det bliver kanont :D
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf tigerdyret » tors 19 feb 2009 00:35

Når jeg tjekker tracking koden står der stadig: "...it is being processed for delivery abroad". Synes der plejer at stå noget med at forsendelsen er overgået til postselskabet i det andet land, aftenen inden spillet kommer med posten.. Så jeg sætter ikke forventningerne for højt, og regner nu først med at modtage det fredag!
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Eriksen » tors 19 feb 2009 00:38

tigerdyret skrev:Når jeg tjekker tracking koden står der stadig: "...it is being processed for delivery abroad". Synes der plejer at stå noget med at forsendelsen er overgået til postselskabet i det andet land, aftenen inden spillet kommer med posten.. Så jeg sætter ikke forventningerne for højt, og regner nu først med at modtage det fredag!


Jeg har lige tjekket mit.

"... passed to the overseas postal service for delivery in DENMARK. "

Og så tjekker jeg lige nummeret på postdk og der står:

18. februar 2009 11:31 Ankommet til DANMARK

Så der er en da en chance for at modtage det imorgen :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf tigerdyret » tors 19 feb 2009 00:59

Eriksen skrev:
tigerdyret skrev:Når jeg tjekker tracking koden står der stadig: "...it is being processed for delivery abroad". Synes der plejer at stå noget med at forsendelsen er overgået til postselskabet i det andet land, aftenen inden spillet kommer med posten.. Så jeg sætter ikke forventningerne for højt, og regner nu først med at modtage det fredag!


Jeg har lige tjekket mit.

"... passed to the overseas postal service for delivery in DENMARK. "

Og så tjekker jeg lige nummeret på postdk og der står:

18. februar 2009 11:31 Ankommet til DANMARK

Så der er en da en chance for at modtage det imorgen :)


Det er sgu mærkeligt der er forskel på hvor hurtigt det kommer til DK når de har sendt på samme tidspunkt :? Anyways.. Selvom det ville være nice at modtage spillet imorgen, kan det som ikke ødelægge min dag - bare jeg får det fredag.. ellers bliver jeg knotten :wink:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Eriksen » tors 19 feb 2009 01:06

Ja jeg er sådan set også tilfreds hvis det først kommer på fredag, da det er releasedagen :) man kan heller ikke forlange det skal komme en dag før, men jeg er da positivt overrasket, da det er første gang jeg forudbestiller et spil fra england, og at det så vil komme på release, det havde jeg faktisk ikke regnet med :)

Men selvfølgeligt ville det være fedt hvis det kom imorgen :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf SoulDecapitate » tors 19 feb 2009 01:16

tror nu også det ligger der i morgen , men lad os nu se som Eriksen skriver hvis det kommer fredag går det nok også :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf heroes » tors 19 feb 2009 01:45

Ja det er jo kommet til Danmark onsdag kl 11.32, så postbudet skulle gerne komme med det på torsdag, men med sådan et fjols jeg har til postbud, så ved man aldrig :)

Men jeg overlever nok, har mange spil jeg spiller :)

Så må vi håbe at de også sender Killzone 2 så tidligt :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf tigerdyret » tors 19 feb 2009 02:17

Det kan da tyde på at det bare mig der er uheldig :cry:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf heroes » tors 19 feb 2009 14:40

Jeg har modtaget spillet idag, ved ikke helt hvad jeg mener om det endnu, men flot det er det.
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf SoulDecapitate » tors 19 feb 2009 14:44

Mit kom ikke :-(
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 89 gæster