Forum

Bedste storyline i et spil

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Excellon » tors 19 feb 2009 09:52

MGS4 eller sådan set hele MGS serien...
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf brwnx » tors 19 feb 2009 09:58

Lunar: Silver Star Story Complete

jeg græd...
brwnx
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf andeo1707 » tors 19 feb 2009 10:36

Final Fantasy (mange af dem)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Kabura » tors 19 feb 2009 10:53

Af de nyere spil synes jeg Fallout 3.

Men ellers er KOTOR 1 og 2 nok dem med den bedste storyline.
Kabura
Niveau 0
 
Indlæg: 4

Brugeravatar

Indlægaf BlueCoffee » tors 19 feb 2009 11:05

Silent Hill 2 (bedste slutning nogensinde)
Bioshock ....(måske mere bedste univers, end bedste historie)
Final Fantasy 7 + 8 (elsker altid et godt oversentimentalt japaner RPG)
MGS 3
Dreamweb
Alt hva' Tim Schafer nogensinde har rørt ved.


Ku' blive ved et godt stykke tid endnu, men det var de første jeg tænkte på :)
BlueCoffee
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Indlægaf Joko » tors 19 feb 2009 12:06

Bechmann skrev:Jeg synes Uncharted har en af de bedste historier.

Aldrig har jeg følt mig så meget som en del af en film. Ingen loadtider, flotte film og det hele foregår på en stor location.


Vil give dig så evig ret.. dog ødelagde dele af slutningen det meste for mig :(.. men elsker det stadig!
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Abcent » tors 19 feb 2009 12:47

Fallout 3 og Uncharted.
Begge helt fantastike historier, og spil.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Rytteren » tors 19 feb 2009 17:01

monkey island 1 og 2. Indiana Jones and the Fate of Atlantis,. Day of the Tentacle, Sam & Max Hit the Road,Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards mmmm gode gamle adventure spil :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tors 19 feb 2009 17:42

Rytteren skrev:monkey island 1 og 2. Indiana Jones and the Fate of Atlantis,. Day of the Tentacle, Sam & Max Hit the Road,Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards mmmm gode gamle adventure spil :)
Også nævner du ikke den største af dem alle Maniac manision , 1eren til day of tentacle SKAM DIG
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Christian » tors 19 feb 2009 19:18

Jeg har aldrig spillet Uncharted eller MGS4, så dem kan jeg ikke udtale mig om. Men ellers:

Final fantasy X

Jeg forstod ikke Bioshocks historie
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Rytteren » tors 19 feb 2009 19:25

SoulDecapitate skrev:
Rytteren skrev:monkey island 1 og 2. Indiana Jones and the Fate of Atlantis,. Day of the Tentacle, Sam & Max Hit the Road,Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards mmmm gode gamle adventure spil :)
Også nævner du ikke den største af dem alle Maniac manision , 1eren til day of tentacle SKAM DIG


haha, ville gerne havde smidt den på, men men men.. havde helt glemt den, selvom jeg da vist lige havde kommenteret et af dine indlæg om den. vil heller lige understrege hvor fed historien i Monkey island 1 og 2 er... DE ER FOR FEDE!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf fengis » tors 19 feb 2009 19:26

Til Christian: Hvis du ikke forstod bioshock synes jeg det er det værd at lige læse historien på nettet, det tog også mig lidt tid at forstå det hele, men den er simpelthen så genial når man forstår den, og jeg kan ikke vente til filmen udkommer, og for den sags skyld også Bioshock 2: Sea of Dreams
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf Bab » tors 19 feb 2009 19:27

Jeg tror mange forveksler bedste historie med bedste spil. Fordi de fleste historier ligner hinanden. Bioshock (som jeg selv er igang med nu og har gennemført på PC) følger historien fra mange andre spil i den genre. Rent faktisk er det jo en clone af Diablo 2. Overvind den onde boss imens du udvikler dig.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf fengis » tors 19 feb 2009 19:36

Du kan sgu ikke sige det er en direkte clone af diablo 2, du kan nævne sindssygt mange spil der følger den der model, og bioshock er simpelthen så velskrevet en historie, at selve spillet kunne være blevet lavet som en bog, en film (som de jo er i gang med), og så endelig det faktum at der er så meget kød og løse ender på historien at de har nok materiale til at lave 5 spil mere, som der alle vil blive filmatiseret hvis det er muligt.
Bioshock's historie skiller sig sgu ud, og jeg følte mig vildt betaget af den.
SPOILER NEDENUNDER
Alt det med de falske forældre, og ''would you kindly'', og afsløringen af at man i virkeligheden blev instrueret til at sprænge flyet i luften i starten af spillet med ovennævnte frase^^, betog mig virkelig og fik mig til at ønske at jeg stadig havde spillet til gode. Selvom der bestemt er genspilningsværdi i det, er det ikke det samme som første gang, da alle overraskelserne simpelthen er så godt lagt ud, og uforudsigelige.

-fengis
Yndlingsspil: Uncharted 1 og 2
fengis
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Indlægaf SoulDecapitate » tors 19 feb 2009 19:42

Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:
Rytteren skrev:monkey island 1 og 2. Indiana Jones and the Fate of Atlantis,. Day of the Tentacle, Sam & Max Hit the Road,Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards mmmm gode gamle adventure spil :)
Også nævner du ikke den største af dem alle Maniac manision , 1eren til day of tentacle SKAM DIG


haha, ville gerne havde smidt den på, men men men.. havde helt glemt den, selvom jeg da vist lige havde kommenteret et af dine indlæg om den. vil heller lige understrege hvor fed historien i Monkey island 1 og 2 er... DE ER FOR FEDE!
Ok det var godt , så fik du lige lidt respekt igen :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 91 gæster

cron