Forum

Sacred 2 (spoiler)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Cyrak » søn 06 sep 2009 08:15

Det lyder virkelig nice, at der heldigvis er nogle andre der har taget over :)

Jeg håber lidt, at der er nogen af jer derud, der kan hjælpe mig.
Mit spørgsmål drejer sig om blacksmithing, alchemy osv. Jeg forstår ikke helt princippet i disse "skills eller professions".
Min nuværende helt er en shadow warrior i level 25. Han har blacksmithing i level 2. Da jeg upgraderede den fra 1 til 2 stod der noget med at jeg kunne bruge blacksmithing uden forge og lave højere level items, men den eneste mulighed jeg har for at bruge min blacksmithing er, hvis jeg går ind til en by og snakker med en vendor.
Er der nogen der kan forklare mig, hvad jeg egentlig kan bruge blacksmithing til og om den egentlig overhovedet er værd at bruge points i.

Mange tak på forhånd.
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf SoulDecapitate » søn 06 sep 2009 08:45

Cyrak skrev:Det lyder virkelig nice, at der heldigvis er nogle andre der har taget over :)

Jeg håber lidt, at der er nogen af jer derud, der kan hjælpe mig.
Mit spørgsmål drejer sig om blacksmithing, alchemy osv. Jeg forstår ikke helt princippet i disse "skills eller professions".
Min nuværende helt er en shadow warrior i level 25. Han har blacksmithing i level 2. Da jeg upgraderede den fra 1 til 2 stod der noget med at jeg kunne bruge blacksmithing uden forge og lave højere level items, men den eneste mulighed jeg har for at bruge min blacksmithing er, hvis jeg går ind til en by og snakker med en vendor.
Er der nogen der kan forklare mig, hvad jeg egentlig kan bruge blacksmithing til og om den egentlig overhovedet er værd at bruge points i.

Mange tak på forhånd.
Blacksmith er god nok og have , men ikke en must. grunden til du ikke kan bruge det er de items du har nu kræver 11+ i level derfor skal der lidt flere point i den. Dog er den eneste fordel at du sparer lidt guld som du har masser af alligevel senere i spillet.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Cyrak » søn 06 sep 2009 16:09

Mange tak for hjælpen :)
Cyrak
Niveau 3
 
Indlæg: 250


Indlægaf Trekamp » ons 03 feb 2010 16:27

Er der nogen der kunne tænkes at være klar på en gang online?

Har en lvl midt-30erne Dryad, der snart starter et spil i Gold
To fingre i bussen, så kører bussen
Trekamp
Niveau 5
 
Indlæg: 893
By: Aarhus


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 144 gæster