Forum

Sacred 2 (spoiler)

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Muqqe » man 29 jun 2009 17:13

Det er satme bittert yess! :(

Jeg har selv lige været i gang med samme trofæ. Så snart min karakter bare i det mindste lagde sig på jorden, skyndte jeg mig for en sikkerheds skyld at afslutte via XMB menuen.

Jeg fik trofæet for lidt siden sammen med Dedicated og Dark Ruler of Ancaria.

Det så godt nok lidt sort ud for mig i går aftes. Jeg havde tidligere på dagen startet en "Speed Run" på Bronze med en "Shadow Warrior", som samtidigt med de førnævnte trofæer, også skulle opnå Level 15. Da jeg nåede Facettelion var min karakter Level 18. Efter en del forsøg måtte jeg opgive, og begyndte i stedet på at satse på en højere Level først. Det var lidt omstændigt at "backtracke" for at finde monstre, uden at opdage mere af landkortet.

I dag fortsatte jeg, hvor jeg slap, og efter 20 minutters nærkamp, lykkedes det endeligt at komme forbi. :D
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf Blade dk » man 29 jun 2009 17:46

Jeg er virkelig i tvivl ang dette spil , nu er jeg fan af baldurs gate og Champions of norrath. så er dette her bare i nærheden af de 2 titler ?
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf Ponduus » søn 05 jul 2009 13:17

Efter en ordenlig omgang læsning af anmeldelse af Sacred 2 står jeg kun tilbage med et spørgsmål: hvor meget påvirker de omtalte bugs i spillet dets gameplay værdi?
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf yess » søn 05 jul 2009 15:27

Ponduus skrev:Efter en ordenlig omgang læsning af anmeldelse af Sacred 2 står jeg kun tilbage med et spørgsmål: hvor meget påvirker de omtalte bugs i spillet dets gameplay værdi?
Meget lidt.jeg ved ikke om jeg har været heldig, men har ikke oplevet nogle bugs endnu og har 5 charr på pc lv 100+ og 2 på ps3 lv 50+ . Der har dog været en del problemer på pc men de blev hurtigt løst med et par patches.Det er et vidunderligt spil som jeg kun ka anbefale :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Ponduus » søn 05 jul 2009 15:38

yess skrev:
Ponduus skrev:Efter en ordenlig omgang læsning af anmeldelse af Sacred 2 står jeg kun tilbage med et spørgsmål: hvor meget påvirker de omtalte bugs i spillet dets gameplay værdi?
Meget lidt.jeg ved ikke om jeg har været heldig, men har ikke oplevet nogle bugs endnu og har 5 charr på pc lv 100+ og 2 på ps3 lv 50+ . Der har dog været en del problemer på pc men de blev hurtigt løst med et par patches.Det er et vidunderligt spil som jeg kun ka anbefale :wink:


Hm, ja. Du må da i hvert fald have tilbragt en del tid i spillet :) Jamen så skal det da købes. Tak :)
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf yess » søn 12 jul 2009 14:25

bum.. bum bum bum bump... bum bump :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Ponduus » søn 12 jul 2009 15:08

Jamen en lille update da :)

Spillet har snurret i den sorte boks i nogle timer snart og jeg vil vove at påstå, at det kræver lidt tilvænning.

Der er mange ting og man får ingen videre introduktion af meget af det.

Alt i alt er jeg ikke blevet hooked.. Endnu ;)

Måske nogle start tips? :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf yess » søn 12 jul 2009 15:29

Ponduus skrev:Jamen en lille update da :)

Spillet har snurret i den sorte boks i nogle timer snart og jeg vil vove at påstå, at det kræver lidt tilvænning.

Der er mange ting og man får ingen videre introduktion af meget af det.

Alt i alt er jeg ikke blevet hooked.. Endnu ;)

Måske nogle start tips? :)
Undgå større bosser indtil Lv. 15 de smider ikke nogen setitems før husk og equipe dine buff og CA(Combat Arts) og overveje hvad du vælger af skills det har stor betydning senere i spillet, og ikke putte point i flere forskelige CA udvælg nogen stykker som du Lv. op.
Du må ikke sælge CA som du ikke kan bruge til din class du kan bytte dem senere til din class, når du finder blacksmith kan du custumisere dine våben og armor start med kun og bruge blacksmith arts du kan senere bruge ringe og amuletter.Hvis du har nogen spørgsmål om noget så bare spørg, jeg er her stort set hele tiden :wink:
Billede
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Ponduus » søn 12 jul 2009 20:12

Det opklarede en del, tak :)

Mener at have læst nogen omkring side quests og campaign. Kan man klare sin campaign og så starte forfra på en højere sværhedsgrad og så klare sine side quests? Hvis ja, hvilken fordel giver dette så?

Og er der en class som er nemmere som en begynder class?

Der kommer nok flere spørgsmål hen ad vejen, så håber du er tålmodig :p
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf yess » søn 12 jul 2009 20:24

Ponduus skrev:Det opklarede en del, tak :)

Mener at have læst nogen omkring side quests og campaign. Kan man klare sin campaign og så starte forfra på en højere sværhedsgrad og så klare sine side quests? Hvis ja, hvilken fordel giver dette så?

Og er der en class som er nemmere som en begynder class?

Der kommer nok flere spørgsmål hen ad vejen, så håber du er tålmodig :p
Du kan på et hvilket som helst tidspunkt starte et nyt spil og forsætte med den class du har Lv. op alt hvar du har samlet af loot følger med.
Hvis du starter en ny class vil alt du har smidt i din hoved kiste fra tidligere class være tilgænlig for den nye.
Du kan vælge kun at følge historie quest og gennemføre og du vil kunne starte en ny sværhedsgrad plus der et par Trophy og hente.
de nemeste class at starte med er Shadow Warior og Seraphim,Hvor den sidst nævnte ka blive lidt besværlig og holde i live på NIOB( sidste sværhed) hvis du har opbygget din class forkert.

Husk ikke at dø da din survivel bonus gir nogle fede bonus som er rare at ha plus en trophy for gennemført uden at dø.

Du spørger bare, tålmodighed er en af mine skills :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Ponduus » søn 12 jul 2009 21:28

Perfekt. Giver det en chance så. Tak tak :)
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Ponduus » man 13 jul 2009 08:16

Meh, det er lidt pinligt det her. Har spillet et utal af (MMO)RPG, men hvordan pokker equip'per jeg et sværd og skjold? Hvis jeg giver skjoldet sin egen plads i min actionbar(?) bruger han ikke sværdet og omvendt.

Tillagt:

Jeg har valgt en Shadow Warrior. Når jeg går ind i Combat Arts og skal vælge skills, så har jeg to af de der røde diamanter ved et skill tree som hedder Astral Lore, men jeg kan ikke vælge nogen skills i træet. Hvorfor ikke?
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf yess » man 13 jul 2009 09:20

Ponduus skrev:Meh, det er lidt pinligt det her. Har spillet et utal af (MMO)RPG, men hvordan pokker equip'per jeg et sværd og skjold? Hvis jeg giver skjoldet sin egen plads i min actionbar(?) bruger han ikke sværdet og omvendt.

Tillagt:

Jeg har valgt en Shadow Warrior. Når jeg går ind i Combat Arts og skal vælge skills, så har jeg to af de der røde diamanter ved et skill tree som hedder Astral Lore, men jeg kan ikke vælge nogen skills i træet. Hvorfor ikke?
Godmorgen Hr. som jeg sagde så er jeg her hele tiden :lol:
Spøg til side jeg kunne ikke sove, men fedt og se du er på så tidligt lol

Skjold og sværd skal equipes i samme slot, det vil sige at når du trykker trekant for sværd og ligger den i kryds så ligger du ligeledes skjold i kryds, det samme gælder for Dualwield,de skal ligge i samme slot.

Den anden må du lige forklare nærmere :wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Ponduus » man 13 jul 2009 10:09

Ah, på den måde.

Når man går ind i Combat Arts skal man bruge, ikke skill points, men de der der er vist som små røde prikker, for at gøre sin combat art bedre. Men jeg har ikke adgang til at udvikle andre combat arts end den jeg starter med. Det vil sige, at jeg kun har én skill at bruge i kamp. Så hvordan får jeg adgang til flere skills i combat arts?
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf yess » man 13 jul 2009 10:43

Ponduus skrev:Ah, på den måde.

Når man går ind i Combat Arts skal man bruge, ikke skill points, men de der der er vist som små røde prikker, for at gøre sin combat art bedre. Men jeg har ikke adgang til at udvikle andre combat arts end den jeg starter med. Det vil sige, at jeg kun har én skill at bruge i kamp. Så hvordan får jeg adgang til flere skills i combat arts?
du har fundet ud af at kan "æde" CA som du finder, som opgrderer dine Combat arts, de findes i din inventory, side 4 til højre tror jeg;-)
Og de diamanter du snakker om kun kan opgraderes hvis du "æder" CA og vælger Skill's som du gir point i,håber du fortstår ellers er jeg lige her
:wink:
yess
Niveau 4
 
Indlæg: 357


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 139 gæster