Forum

NHL 09

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

NHL 09

Indlægaf motZ » lør 21 feb 2009 15:31

Jeg overvejer meget for tiden om jeg skal købe NHL 09.
Har prøvet demoen til PS3 og er meget bidt af det, men ved ikke helt om jeg vil betale de 400-500 kr. som det koster til PS3 når jeg nu lige har fundet det på EA's hjemmeside til kun 149,- til PC. Ved ikke helt om jeg bare skal slå til og så købe det til 149 da det jo er et utrolig godt tilbud, men så er det der står "Tilgængelig som direkte download" og tror det betyder noget med at man kan købe det der på hjemmesiden og så downloade det, lovligt selvfølgelig, men er der nogen der kan forklare nærmere og hvilken skal jeg vælge spillet til? PC eller PS3?

LINK
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf FunteXDK » lør 21 feb 2009 15:38

Det er rigtigt nok som du siger, at du bare betaler også downloader det... Ligesom Steam fungere nu...

Synes helt klart at det skal erhverves til PS3 da det er MEGET lettere og styre med ps3 controlleren's sticks istedet for f.eks. piltasterne på et keyboard...
Men pga. prisen kan jeg godt se hvorfor det ville være logisk at vælge pc udgaven og kan man da også sagtens... - Hvis altså man har et gamepad der kan sluttes til ens pc...

Og spillet til ps3 kan erhverves for ca. 350 kr. fra en engelske side... (bla. amazon.co.uk)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf motZ » lør 21 feb 2009 15:44

Ja 336 kan det købes for på amazon. Men ved ikke helt om jeg vil købe det der. Kan det ikke fåes til en rimelig pris i DK? En der evt. har et link?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf FunteXDK » lør 21 feb 2009 15:49

Lige en hurtig pris-søgning på pricerunner.dk finder spillet til 345 kr. inc. porto hos billigespil.dk (har aldrig handlet med dem så ved ikke om de har god service og hvordan)
- Men ellers kan du se de forskellige resultater pricerunner fik her: http://www.pricerunner.dk/pl/624-111974 ... ign-Priser
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf motZ » lør 21 feb 2009 15:51

Det er vel en rimelig pris. For der kommer vel også fragt oveni inde på amazon.

Så kunne det godt være at man skal købe det til PS3, når det også er der at jeg er bidt af demoen! :)
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf motZ » lør 21 feb 2009 22:45

Men hvad er jeres erfaringer med spillet? Til PS3 selvfølgelig. Har valgt at jeg køber PS3-versionen men vil lige høre jeres meninger om det.
Er det godt og er det værd at købe?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf heroes » lør 21 feb 2009 22:47

motZ skrev:Men hvad er jeres erfaringer med spillet? Til PS3 selvfølgelig. Har valgt at jeg køber PS3-versionen men vil lige høre jeres meninger om det.
Er det godt og er det værd at købe?


Det er et rigtigt godt spil, hvis man er til NHL, jeg har det selv og syntes det er supert :)
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf FunteXDK » lør 21 feb 2009 22:48

Holder mig nu til NHL 3on3 Arcade :D - Det er lidt mere mig...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf motZ » lør 21 feb 2009 23:23

Okay - andre der har erfaringer med spillet?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Kondivand » lør 21 feb 2009 23:42

Har spillet det en smule på pc og xbox360 og det er et udemærket spil, hvis man ellers er til ishockey og EA. Skal måske her sige at jeg klart foretrækker EA's udgivelse frem for nogle af de andre ishockey udgivelser der har været.
Kondivand
Niveau 2
 
Indlæg: 118



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron