Forum

Killzone 2 [official]

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf motZ » lør 14 mar 2009 00:44

Så fik jeg købt Killzone 2 her tidligere i dag. Og glæder mig helt vildt til at komme til at spille det i morgen. :)
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Underdog dk » lør 14 mar 2009 12:55

For mig at se er det et komplet spil. Måske ikke så meget nytænkende men lige efter bogen. Spillet har en anderledes og mere realistisk styring end tilsvarende FPS (Cod4), hvilket kræver tilvending.

Det eneste irritations moment jeg har haft, er når ens "buddy" i singleplayer løber i forvejen og udrydder alle modstanderne. Så har man bare lyst til at skyde istedet for at redde ham, når han råber på "Medic"!

Online-delen er suveræn, hvor det virker logisk at missionerne (capture the flag) flyder over i hinanden, istedet for at spillet starter fra ny af.

/underdog dk
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf Tiger-T » lør 14 mar 2009 20:45

Underdog dk skrev:For mig at se er det et komplet spil. Måske ikke så meget nytænkende men lige efter bogen. Spillet har en anderledes og mere realistisk styring end tilsvarende FPS (Cod4), hvilket kræver tilvending.

Det eneste irritations moment jeg har haft, er når ens "buddy" i singleplayer løber i forvejen og udrydder alle modstanderne. Så har man bare lyst til at skyde istedet for at redde ham, når han råber på "Medic"!

Online-delen er suveræn, hvor det virker logisk at missionerne (capture the flag) flyder over i hinanden, istedet for at spillet starter fra ny af.

/underdog dk


Hehe. jeg er fuldstændig enig :D
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf dr_gonzo » lør 14 mar 2009 21:18

Jeg har endnu ikke forstået hvorfor folk synes det er en realistisk styring... hvis jeg vil dreje mit våben 90 grader til venstre i virkeligheden tager det en brøkdel af et sekund, skal vi prøve at måle hvor lang tid det tager KZ2. Forstil jer hvis virkelighedens soldater var så langsomme... lol det kunne være stenet at se på. Fair nok at man synes det er et fedt gameplay med den langsomme styring - men luk nu røven med at "det er mere realistisk."
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Laffer » søn 15 mar 2009 00:42

Så blev det gennemført, og hold da kæft det sparkede røv..
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Player_2 » man 16 mar 2009 00:49

dr_gonzo skrev:Jeg har endnu ikke forstået hvorfor folk synes det er en realistisk styring... hvis jeg vil dreje mit våben 90 grader til venstre i virkeligheden tager det en brøkdel af et sekund, skal vi prøve at måle hvor lang tid det tager KZ2. Forstil jer hvis virkelighedens soldater var så langsomme... lol det kunne være stenet at se på. Fair nok at man synes det er et fedt gameplay med den langsomme styring - men luk nu røven med at "det er mere realistisk."


Kan forstå hvad du siger og er enig i at mht. til realismen så ville det gå stærkere i virkeligheden, dog skal du også have i tankerne at våbene også vejer noget, og især sådan en raketskyder er ikke helt så let at svinge rundt med..

Så derfor alt i alt synes jeg selv at det formår at virke realistisk, dog her jeg selv valgt at skrue op for følsomheden fordi de går for langsomt i forhold til hvad jeg gerne vil nå at sigte på
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 93 gæster