Forum

Killzone 2 [official]

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf DefenzZ » fre 20 feb 2009 18:28

Efter at ha set nogle Killzone 2 HD videos og læst Vinter´s anmeldelse måtte jeg simpelthen bare ha fat i spillet.

3 måneder forinden havde jeg solgt min 40G ps3.Hvad gør man så?

Køber en 80G + forudbestiller Killzone 2.

Men det er ikke helt nok i min verden.Der mangler stadig noget vigtigt.

Til min 360 Elite bruger jeg Turtle beach X4.

Så idag bestilte jeg Turtle beach PX1.

Så nu skulle jeg være klar til battle :D
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf Gamemakerman » fre 20 feb 2009 19:03

Personligt kunne jeg ikke lide demoen specielt meget.

Styringen virkede meget ubehagelig, det virkede lidt som om at det er en form for forsinkelse fra når man laver en ting, til selve bevægelsen slutter. Derudover var demoen sammensat af to meget standard og kedelige killboxe som ikke var specielt imponerende.

Jeg håber det fulde spil er lidt bedre, men demoen virkede ikke specielt sjov at spille.
Gamemakerman
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Indlægaf DefenzZ » fre 20 feb 2009 20:38

Jeg er nu ikke så bekymret for styringen.Ja den er anderledes og kræver tilvending.Da jeg begyndte at game på konsol havde jeg seriøse problemer bare med at gå.

Mit aim var enten i jorden eller oppe i luften.Når jeg skulle igennem tunellen i Ederdam (COD3) ramte jeg altid den ene side af døråbningen og gik i stå.

Men jeg ville lære det.Det tog nogle dage at lære at gå :D

4 måneder efter spillede jeg i en engelsk klan og efter yderligere 1 måned begyndte jeg at game med verdens absolut bedste xbox 360 COD gamere.

Når jeg joiner et tilfældigt map ligger min K/D på mellen 10-18.

Så ja,det KAN læres :D
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Indlægaf cyan » fre 20 feb 2009 20:55

Er glad for at høre din historie DefenzZ, har selv altid kun været til FPS spil på PC, men tror nu altså jeg bliver nød til at eje Killzone 2 og derved bliver jeg jo nød til at lære styringen i et FPS spil på konsol ordentligt :). Bliver spændende at se om jeg kan finde ud af det ;). Hvis det bliver en succes vil det helt sikkert hurtigt blive mit mest spillede spil :)!
cyan
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf feinschmecker » fre 27 feb 2009 23:59

Lad os lige få vækket denne tråd til live igen.

Spillet har ligget på mit skrive bord siden i onsdags, men jeg har omsider fået spillet lidt Killzone 2. Langt om længe! Jeg havde glædet mig sindssygt til at komme igang med det. Men den styring får jeg svært ved at vænne mig til. Jeg snakker ikke om at selve bevægelsen er langsom, for det er den - og det er på sin vis okay for at give spillet et mere realistisk feel. Men som Gamemakerman siger, er der et lille men mærkbar delay, fra man bevæger sine analoge sticks, til Sev reagerer. Hvordan kan det være? I et FPS er præcision da alfa og omega. Det handler dybest set om at tage sigte og skyde. Sidstnævnte virker iøvrigt upåklageligt...

Men det skal sgu have shancen fordi det er så sindssygt pis-hamrende flot og stemningsfyldt :-) Man kan vel vænne sig til alt (undtagen sten i skoene)

Glæder mig til at få spillet noget online (dermed ikke sagt at jeg er god til det - faktisk tværtimod)... :-D

/feinschmecker

EDIT: Fandt lige denne video som beskriver problemet. Han lyder som en vaskeægte red-neck shit-kicker, men han har fat i noget essentielt.


Gamemakerman skrev:Personligt kunne jeg ikke lide demoen specielt meget.

Styringen virkede meget ubehagelig, det virkede lidt som om at det er en form for forsinkelse fra når man laver en ting, til selve bevægelsen slutter. Derudover var demoen sammensat af to meget standard og kedelige killboxe som ikke var specielt imponerende.

Jeg håber det fulde spil er lidt bedre, men demoen virkede ikke specielt sjov at spille.
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Jb » lør 28 feb 2009 00:35

Jeg er enig i det med styringen.. sidder stadig og skifter mellem controller settings efter hver kamp online..

kan ikke finde ud af om det virkelig gør det nemmere at aime ved at zoom.. så jeg skifter mellem standart settings (med zoom på R3) og alternative 2 (zoom på hold på L1) = ligesom Cod4...

Sensivity ændre jeg konstant men hjælper ikk d store da det er den der delay der gør det svært.. har kun spillet første bane igennem indtil videre og spillet ca 20 online kampe pt.. (singleplayer fps har aldrig sagt mig det store) , jeg kommer til at tilbringe størstedel af tiden med killzone online..
venter spændt på at der kommer flere og flere spiller til så jeg kan spille noget search and destroy istedet for bodycount / deathmatch..

Men lækker grafik, ved feel.. i like.. alot :)
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf Player_2 » lør 28 feb 2009 02:56

Jeg synes at alternative 2 er den der fungere bedst og dobbel op på følsomheden så har man en meget bedre fordel end de fleste der spiller med normale indstillinger.
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » lør 28 feb 2009 07:15

Jeg må nok også indrømme . jeg kan slet ikke få det til og fungere med den styring.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf dr_gonzo » lør 28 feb 2009 13:56

Jeg må ærligt indrømme at jeg er skuffet over spillet, har dog kun spillet det 2 timer, men har svært ved at sætte mig ned og game det i lang tid, fordi at jeg kommer til at kede mig... Hvad sker der for at der ikke er noget coop??? Spillet egne sig jo max til det. Og Hvad sker der for de hicups der kommer hele tiden fordi at spillet skal loade eller saver, det ødeligger altså indlevelsen max at det fryser ind imellem, også selv om at det er i meget kort tid. Spillet er helt sikkert supper flot, men for mit vedkommende er det altså ikke bedre end at jeg bliver træt af det når jeg har siddet i 30-40 minutter og så bliver jeg nød til at tage en pause. Jeg er ellers super FPS-fan. Øv. Hvis bare der havde været coop, så var jeg gået amok. Men jeg tror netop at grunde til at der ikke er coop er at den loader hele tiden, og det virker som bekendt jo ikke så godt med flere spillere. I dette spil giver det tydeligt bagslag at Sony har valgt at 256mb ram er nok til deres konsol.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Tiger-T » lør 28 feb 2009 14:00

Der er rygte om, at der måske ville komme en co-op patch?;)
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf dr_gonzo » lør 28 feb 2009 14:06

det rygte er blevet aflivet. Spillet kan ikke køre i coop. sikkert fordi at det loader hele tiden, hvilket vil gøre at den ene spiller vil blive "telepoteret" hele tiden, når den anden når frem til et sted hvor der skal loades.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf SoulDecapitate » lør 28 feb 2009 14:15

Er der slet ingen muligheder for at instalere sit spil på harddisken ?
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » lør 28 feb 2009 14:42

Der er kommet en opdatering (1.11) som fjerne Bots online.. :-(
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf tesoo » lør 28 feb 2009 16:22

Player_2 skrev:Der er kommet en opdatering (1.11) som fjerne Bots online.. :-(


Gør mig ikke noget :) folk brugte dem bare til at booste og det tager for lang tid med bots :P


Btw

Guerrilla says this is just a temporary solution, though, and a more permanent one is "forthcoming
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Player_2 » lør 28 feb 2009 22:07

tesoo skrev:
Player_2 skrev:Der er kommet en opdatering (1.11) som fjerne Bots online.. :-(


Gør mig ikke noget :) folk brugte dem bare til at booste og det tager for lang tid med bots :P


Btw

Guerrilla says this is just a temporary solution, though, and a more permanent one is "forthcoming


Så synes jeg at bots kun skulle tælle som et halvt dræbspoint eller sådan noget..

Har siden CS synes at bots er sjove at spille imod, da det nogen gange godt kan blive for strategisk kun at spille mod andre

Så ikke for pointene, men for underholdningen håber jeg også det er på vej tilbage
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster