Forum

Killzone 2 [official]

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Killzone 2 [official]

Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 08:19

*opdateres i løbet af ugen*
Billede
BilledeBilledeBilledeBilledeBilledeBillede

Billede
---

Rifleman
Engineer
Medic
Scout
Assault
Tactician
Saboteur

Billede
- [03.01.09] 5/5: PlayStation: The Official Magazine

Billede
Billede

Billede
Billede Billede

Billede Billede

Billede
- - -

Billede
Billede

Billede
Billede Billede

Billede Billede

Billede Billede

Billede Billede
Senest rettet af Anastacio lør 03 jan 2009 10:18, rettet i alt 73 gange.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 08:20

Jeg indrømmer gerne at den officielle 'Uncharted 2: Among Thieves' tråd var hurtigt ude med et år igen, mens et samlingspunkt over Killzone 2 er mere passende med kun to måneder til release. Så jeg har givet mig i kast med den umulige opgave, at samle alt info omkring Guerilla Games kommende titel.

GIFS:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Post #1 opdateres løbende henover dagen.

Så der er ingen der ser frem til Killzone 2?
Senest rettet af Anastacio lør 03 jan 2009 10:39, rettet i alt 2 gange.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf spiff » tors 01 jan 2009 12:08

Selv er jeg lidt skeptisk overfor Killzone 2. Det oprindelige Killzone til PlayStation 2 fik en gennemsnits-score på cirka 73%, mens efterfølgeren Killzone Liberation til PSP fik 80%. Så jeg er ikke umiddelbart vildt begejstret, da ingen af spillene faldt i min smag.

Killzone 2 udkommer nogenlunde samtidigt med et brag af andre spil som: The Sims 3, Street Fighter 4, Silent Hill 5, The Godfather II, Halo Wars og sikkert mange andre. Så umiddelbart er Killzone 2 er ikke et spil, jeg vil hoppe på, da andre af spillene mere er mig.

Men man kan vel ikke helt komme udenom på et eller andet tidspunkt at investere i Killzone 2 - man har trodsalt en PS3. Hvis jeg skal vælge noget, så glæder jeg mig nok mest til at se hvordan hele hold-samarbejdet er implementeret - altså hvordan de tre andre soldater, der er i ens gruppe reagerer. Det bliver også spændende at se hvilken form for downloadable indhold (DLC) som Sony finder på at smide ud.

De seneste rygtger jeg har hørt går på at der vil komme en demo af spillet i slutningen af januar / starten af februar - hvis det er rigtigt, så skal jeg i al fald prøve den :-)
spiff
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 12:48

spiff skrev:Selv er jeg lidt skeptisk overfor Killzone 2. Det oprindelige Killzone til PlayStation 2 fik en gennemsnits-score på cirka 73%, mens efterfølgeren Killzone Liberation til PSP fik 80%. Så jeg er ikke umiddelbart vildt begejstret, da ingen af spillene faldt i min smag.

Killzone 2 udkommer nogenlunde samtidigt med et brag af andre spil som: The Sims 3, Street Fighter 4, Silent Hill 5, The Godfather II, Halo Wars og sikkert mange andre. Så umiddelbart er Killzone 2 er ikke et spil, jeg vil hoppe på, da andre af spillene mere er mig.

Men man kan vel ikke helt komme udenom på et eller andet tidspunkt at investere i Killzone 2 - man har trodsalt en PS3. Hvis jeg skal vælge noget, så glæder jeg mig nok mest til at se hvordan hele hold-samarbejdet er implementeret - altså hvordan de tre andre soldater, der er i ens gruppe reagerer. Det bliver også spændende at se hvilken form for downloadable indhold (DLC) som Sony finder på at smide ud.

De seneste rygtger jeg har hørt går på at der vil komme en demo af spillet i slutningen af januar / starten af februar - hvis det er rigtigt, så skal jeg i al fald prøve den :-)

Det gør der, men jeg mener det er i form af et pre-order program.
Desuden er anmeldereksemplarer allerede sendt ud til både Debug maskiner og PlayStation 3 konsoller. =)

Min Killzone profil kan man desuden finde her:
http://www.killzone.com/kz/mykillzone.p ... =Anastacio

Hvis der er andre der har eller opretter en Killzone profil så lad os endelig høre fra dig.
Senest rettet af Anastacio tors 01 jan 2009 13:08, rettet i alt 1 gang.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Ostemad » tors 01 jan 2009 13:04

Endnu en super lækker official tråd. nice...
Ostemad
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf FreakyFellini » tors 01 jan 2009 14:22

Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om KillZone 2. 1'eren kendte jeg ikke noget til, mens dette er blevet hyped så umådeligt meget. Og når man så ser videoerne, ser det ikke ud til at det lever op til den hype der er omkring det.

Så nu må vi se. Det er i hvert fald et af de spil, som skal have de helt vilde anmeldelser til at understøtte det, før jeg vil betale for det.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 16:10

FreakyFellini skrev:Jeg ved ikke hvad jeg skal mene om KillZone 2. 1'eren kendte jeg ikke noget til, mens dette er blevet hyped så umådeligt meget. Og når man så ser videoerne, ser det ikke ud til at det lever op til den hype der er omkring det.

Så nu må vi se. Det er i hvert fald et af de spil, som skal have de helt vilde anmeldelser til at understøtte det, før jeg vil betale for det.

Læs nogle af indtrykkende fra dem der har spillet betaen ufatteligt mange gange og dem der allerede har anmeldereksemplaret og lige nævner et ord eller to. Killzone kan meget vel gå over og blive det største spil i 2009, hvis Heavy Rain og Uncharted 2 på mystisk vis glipper året.

Men jeg forstår skam godt den pessimisme der er omkring det danske folk.

Men jeg forstår ikke, hvad det er i videoerne, der kan give indtrykket af, at det ikke lever op til hypen. Der er ganske få videoer med en hel mission og grafikken overgår nu engang på flere punkter den target-render CG video der blev vist frem i 2005.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf the bifoman » tors 01 jan 2009 16:24

Stemningen i 1'eren var så tyk og fyldt med krig. Det var med en nogenlunde solid styring og stor underholdning i kampene. Desuden var Multiplayer virkelig fedt. Jeg mindes også et vist dansk gamerblad give spillet 9/10, en karakter jeg kun kan bakke op om. Jeg glæder mig meget til 2'eren, som ud fra videoerne ser ud til at blive et megahit.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf PHybjerg » tors 01 jan 2009 18:43

Glæder mig så skide meget til Killzone 2.. Bliver jo helt klart det fedeste spil 2009 efter min mening! Gameplayet ser så godt ud, det ser satme realistisk ud. Grafikken tror jeg er for VILD! Har hørt noget om at det er det spil som virkelig for lov til at prøve Playstation's 3 kræfter!
PHybjerg
Niveau 4
 
Indlæg: 511


Indlægaf Hgudmand » tors 01 jan 2009 20:08

Det er helt klart et spil jeg glæder mig meget til, her i 2009, sammen med RE5 :!:
Hgudmand
Niveau 1
 
Indlæg: 54


Indlægaf Anastacio » tors 01 jan 2009 21:48

Det var uhyggeligt at Killzone 2 ikke er mere populært end dette herinde, men det skal vel først i gang. Det har en utrolig stor skare af folk bag sig og med god grund. Jeg håber da i hvert fald at Killzone 2 kan gøre det lige så godt som Rainbow Six 3 og Call of Duty 2 gjorde det i sin tid.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf SoulDecapitate » tors 01 jan 2009 21:52

Glæder mig rigtig meget til det, tror nu ikke det skuffer
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Laffer » tors 01 jan 2009 23:05

Det bliver nok det bedste FPS spil i 2009.
Ser utroligt meget frem til den her titel selvom jeg ikke har spillet 1'eren, de videoer jeg har set ser fantastiske ud.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Vinterbird » tors 01 jan 2009 23:10

Vores hands-on preview af singleplayerdelen fra august 2008: http://www.pslife.dk/sneak/16/Killzone-2.html
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf bjaelkesex » fre 02 jan 2009 15:54

Havde også muligheden for at prøve betaen her i slutningen af 2008. Min erfaringer med FPS spil på konsoller er ikke særligt gode, hvilket som regel skyldes mine egne forventninger.

Alligevel var jeg forholdsvis imponeret over spillet som helhed. Især de forskellige classes i mp fungerer efter hensigten. Grafisk var det også en fryd for øjet og ulig noget man har set før inden for genren (Crysis undtaget).

Som altid ødelagde den manglende talekommunikation meget af oplevelsen. Det føles ikke som et holdspil, når man har en flok hovedløse høner, der alle kæmper for sig selv. Dette er også en opfordring til jer andre - anskaf et bluetooth headset. I vil elske jer selv for det.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster