Forum

Killzone 2 [official]

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf Joko » søn 01 mar 2009 00:43

Skal jeg forstå det sådan at de fleste folk er skuffet over killzone? well indtil videre har jeg spillet kampagne, og hvilken kampagne! Superfed grafik, fede miljøer og fjender, fede mellemsekvenser, fede mellembosser, fed historie! :D syntes virkelig singleplayerdelen rykker maks! jeg er ikke vant til at spille FPS så derfor syntes jeg styringen er helt fin som den er. virker rimelig realistisk. når jeg har gennemført kampagnen rykker jeg online :D !
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf BingoDK » søn 01 mar 2009 02:15

Hvorfor skal botkills overhovedet give nogen point? Man må da kunne lave nogle unranked servere, sådan så man kan spille med bots.
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf sonicspinna » søn 01 mar 2009 14:44

nu har jeg spillet den snart igennem. men ikke helt.

jeg synes spillet er pisse flot, og der er rigtig mange fede detalijer. og destructional envoirment er simpelthen for fede..

MEN MEN MEN.. jeg er godt nok skuffet over single player campaign...
Der er meget ensformigt. ikke noget variation med chasing, racin, eller riding.
synes banerne er flotte men kedelige. og træt af mørke baner for over halvedelen af spillet.

er lidt ked af det delay i analog, når man rykker til den reagere.

og er der virkelig ingen FFA mode online? eller er jeg blind?

men altså. flot er det..
havde det ikke være for grafikken havde det spil floppet.

Sonic
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf dr_gonzo » søn 01 mar 2009 15:34

Jeg er max enig med dig Sonicspinna, jeg har svært ved at forstå hvordan dette spil har fået så høje karaktere alle steder. Det hele er set før og det eneste vilde ved Killzone 2 er grafikken. Spillet bliver hurtigt kedeligt og monotomt. Jeg tror simpelthen at det hænger sammen med at der ikke har været nogle virkelig gode eksklusive shooters på PS3, så når der endelig kommer et, bliver det løftet til himlen, uden egentlig grund...

Og forsinkelsen i styringen er da den største brøler der lønge er set... Hvis det var sket for en shooters på PC, var der ingen der gad spille spillet. Er det rimeligt at man skal leve med det, bare fordi vi spiller på en konsol?

Killzone 2, et ok spil, som anmelderne fik gjort til årets største skuffelse.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf sonicspinna » søn 01 mar 2009 16:30

enig Gonzo.. men jeg tror sgu nok du har ret. med exlcusiv fps shooter. dah well. skal bare igennem. og teste online.

hvis det ikke holder, så er tilbage til cod4 :P
sonicspinna
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Klato » søn 01 mar 2009 17:12

Må desværre osse indrømme en vis form for skuffelse! :( Allerede når spillet startes og sproget vælges, ser det ud som om, at man har glemt at ta' sine 3D-briller på!? :?
Teksten ser mystisk ud, og hopper, når man vælger... Dette er dog til at leve med, men når så billedet under spil fryser, hver gang der indlæses, så syn's JEG det er et irritationsmoment...
Jeg er stadig mere imponeret over det grafiske indtryk jeg fik i COD4 for små halvandet år siden, men syn's absolut ikke Killzone er dårligt...
Havde bare håbet at få lidt mere WAUW-følelse grafisk, lidt a la første gang med"Black" på PS2'eren...
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf feinschmecker » søn 01 mar 2009 17:43

Enig, enig, enig! Det meste er set før, og med undtagelse af grafikken virker KZ2 ret middelmådigt. Og så længe controls er som de er (med den ENORME dead-zone på de analoge sticks) opfatter jeg spillet som halvfærdigt.

Ærgeligt...

Tråd kan lukkes ;-)

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tirs 03 mar 2009 12:48

Jeg var totalt hyped i starten , jeg vil næsten sige hvis man ser bort fra grafikken, at killzone er en af de ringeste shooter jeg har prøvet i mange år på en konsol
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Bateman » tirs 03 mar 2009 12:53

Overdriver du ikke lige en smule? Et er at man ikke bryder sig om spillet, men "ringeste shooter". Come on! :shock:
Bateman
Niveau 4
 
Indlæg: 600


Indlægaf tesoo » tirs 03 mar 2009 12:56

Hvis da nu bare det var nemmere styre havde det været feder, men et eller får mig nu stadig til at spille det åndsvage multiplayer :(
tesoo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Indlægaf Jb » tirs 03 mar 2009 12:59

ja jeg vil også sige WHAT, ringeste shooter.. langt fra.. jeg er ikk stor fan a killzone , synes 2'ern her er fed, men er enig i at controls er langsomme osv.. men derfor nyder jeg det stadig online, og har kun prøvet første bane i campaign indtil videre.. men ringeste shooter.. aah..
jeg er helt klart enig i at feelet og d hele i cod4 er bedre. controls er super i cod4, killzone 2 er næsten hurtigere gameplay end cod4 med hensyn til maps, og d at man kan sprinte som sindsyg. der oplever man virkelig at controls er alt for sløv.. MEN lad os nu ikke glemme vane følelsen, da jeg gik fra cod4 til Rainbow six v2 var jeg skuffet , indil jeg fik d spillet nok.. en patch til control i killzone2 og jeg er tilfreds..
men ringeste shooter kan ikk være kz2, fordi hvad fanden er haze, battle for world pasific så?
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 03 mar 2009 13:15

Bateman skrev:Overdriver du ikke lige en smule? Et er at man ikke bryder sig om spillet, men "ringeste shooter". Come on! :shock:
Styringen er alfa omega for mig , og det den stinker i killzone2. Og i mange år ja det mener jeg mange år , vi har haft både Cod2 , halo 3, cod4. Og en masse andre dette spil kan overhovdet ikke måle sig med dem , da styringen ødelægger hele spillet. Føj hvor en skuffelse.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf M-a-x-H » tirs 03 mar 2009 13:45

Synes styringen er fin, forstår ikke hvordan folk kan whine når der er 5-6 forskellige styringsmetoder, prøv evt. at sætte din sensitivity op hvis du synes det går for langsomt.
M-a-x-H
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 03 mar 2009 14:05

M-a-x-H skrev:Synes styringen er fin, forstår ikke hvordan folk kan whine når der er 5-6 forskellige styringsmetoder, prøv evt. at sætte din sensitivity op hvis du synes det går for langsomt.
Den er skam sat op, der er lige som dit sigte korn er forsinket, i forhold det hvad du gør. Synes helt klart killzone 2 har haft den dårligeste styring jeg har set i meget meget lang tid.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf DefenzZ » tirs 03 mar 2009 14:14

SoulDecapitate skrev:
Bateman skrev:Overdriver du ikke lige en smule? Et er at man ikke bryder sig om spillet, men "ringeste shooter". Come on! :shock:
Styringen er alfa omega for mig , og det den stinker i killzone2. Og i mange år ja det mener jeg mange år , vi har haft både Cod2 , halo 3, cod4. Og en masse andre dette spil kan overhovdet ikke måle sig med dem , da styringen ødelægger hele spillet. Føj hvor en skuffelse.


Jeg kan godt forstå dig.Synes sgu også at styringen er "lidt for alternativ" Guerrilla Games ville producere en mere realistisk shooter.FAIL...De endte derimod op med en gang sluggish crap hvor tilfældigheder afgør duellen.

Nu er jeg i forvejen røv dårlig med PS controlleren.Kan simpelthen ikke spille med den.Det gør det så ikke bedre.

Mit sidste håb er en XCM Cross Battle Adapter Plus så jeg kan tilslutte en xbox 360 controller med ledning.

Jeg er vant til en super tight styring som i fx COD3.

Jeg kunne selvfølgelig bare være en shotgun noob der ikke kan finde ud af at aime og som derfor vælger en shotgun med autoaim eller en camper der står og venter på at fjenden vader ind i hans crosshair.

Men det har aldrig været min spillestil og blir det heller aldrig.Har ingen respekt for disse spiltyper.Begge spiltyper vil uden tvivl kunne fremvise en fabelagtig K/D ratio.

Jeg SKAL ha oplevelsen af det er mine skills der afgør kampen,ellers mister jeg spilleglæden.

Nu må jeg vente på mit kommende setup og se om det ikke blir bedre.Ellers blender jeg fandme killzone 2 og oploader det på youtube som hån :D
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 81 gæster