Forum

Killzone 2 [official]

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf M-a-x-H » tirs 03 mar 2009 14:31

Soul, er du ikke bare generelt i dårligt humør fordi Brøndby tabte?

Synes langt fra det er langsomt, og hvis det var hurtigere ville det bare være endnu sværere at kunne ramme noget som helst, det er sku i forvejen svært nok at få aimet på en der sprinter over en vej eller lignende, ja jeg foretrækker endda lavere sens end standarden.. Tror det er smag og behag omkring hvad man synes, men derfor skal dine iagttagelser vel stadig tages i betragtning, dog synes jeg ikke KZ2 er den dårligste shooter i lang tid.
M-a-x-H
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf feinschmecker » tirs 03 mar 2009 14:32

Der ud til at vores bønner er blevet hørt (i hvert fald nogle af os):

http://boardsus.playstation.com/playsta ... .id=217956

Nu krydser jeg bare fingre for, at GG gør noget ved det...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf feinschmecker » tirs 03 mar 2009 14:34

M-a-x-H skrev:Soul, er du ikke bare generelt i dårligt humør fordi Brøndby tabte?

Synes langt fra det er langsomt, og hvis det var hurtigere ville det bare være endnu sværere at kunne ramme noget som helst, det er sku i forvejen svært nok at få aimet på en der sprinter over en vej eller lignende, ja jeg foretrækker endda lavere sens end standarden.. Tror det er smag og behag omkring hvad man synes, men derfor skal dine iagttagelser vel stadig tages i betragtning, dog synes jeg ikke KZ2 er den dårligste shooter i lang tid.


Soul snakker vel ret beset ikke om den langsomme styring - men mere om det mange gange før omtalte delay (den store deadzone). Spillet reagerer sent på det analoge sticks bevægelse...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf MopStyle » tirs 03 mar 2009 16:06

Tror personligt ikke de kan gøre noget ved styringen, da grunden til den smule "lag" der er, nok er et cover-up for frameraten.

Så jeg tror ikke det bliver anderledes end det er nu :)
MopStyle
Niveau 1
 
Indlæg: 86

Brugeravatar

Indlægaf baunevej » tirs 03 mar 2009 19:14

Kan være jeg lagger selv, for finder ikke nogen problemmer ved styringen overhovedet, heller ikke med sigte. Efter min personlige mening er killzone den fedeste shooter på markedet pt, elsker våbene deri :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf Ostemad » tirs 03 mar 2009 20:28

Lige et hurtigt spørgsmål.
Hvornår dukker man op på fjendes radar som en rød prik?
Er det som i COD, når man skyder, eller som i BF når man bliver ramt af fjenden?
Ostemad
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Player_2 » søn 08 mar 2009 01:51

Ostemad skrev:Lige et hurtigt spørgsmål.
Hvornår dukker man op på fjendes radar som en rød prik?
Er det som i COD, når man skyder, eller som i BF når man bliver ramt af fjenden?


Det kan man indstille hvis man laver banen.. til 3 muligheder

1. slet igen prikker
2. Prik når man skyder
3. Prik hele tiden

Synes 1 eller 2 er bedst

Den nye opdatering der kommet retter i øvrigt en meget lille forsinkelse når man styrer ved at gå fra 2-sekunders forsikelse til 1.9-sekunders forsikelse.. har ikke Selv prøvet om man kan mærke forskel endnu
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf feinschmecker » søn 08 mar 2009 10:23

Player_2 skrev:
Ostemad skrev:Lige et hurtigt spørgsmål.
Hvornår dukker man op på fjendes radar som en rød prik?
Er det som i COD, når man skyder, eller som i BF når man bliver ramt af fjenden?


Det kan man indstille hvis man laver banen.. til 3 muligheder

1. slet igen prikker
2. Prik når man skyder
3. Prik hele tiden

Synes 1 eller 2 er bedst

Den nye opdatering der kommet retter i øvrigt en meget lille forsinkelse når man styrer ved at gå fra 2-sekunders forsikelse til 1.9-sekunders forsikelse.. har ikke Selv prøvet om man kan mærke forskel endnu


1.9 sekunders forsinkelse lyder af meget. Tja, selv 0.01 sekunds forsinkelse er meget. Hvor har du læst at de har fjernet noget forsinkelse?

Iøvrigt undrer det mig meget, at folk begrunder den langsomme kontrol med at spillet dermed bliver mere strategisk præget. Alt hvad jeg har set indtil nu, er et rent blodbad hvor folk VÆLTER rundt imellem hinanden! Jeg har iøvrigt vænnet migtil de langsomme controls, men jeg savner en mere tight styring...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf the bifoman » søn 08 mar 2009 12:38

feinschmecker -->

Jeg er enig i, at Killzone 2 ikke just er noget taktisk paradis online, men jeg tror nu også det har noget at gøre med banernes størrelse samt antal af spillerne på banen. Det er ikke nær så intimt som i COD4, og det er for mig at se nok det eneste, COD4 gjorde bedre.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf FreakyFellini » søn 08 mar 2009 16:06

Hjælp Hjælp!

Jeg har lige gennemført Killzone 2, og tænkte så at jeg ville spille noget multiplayer. Problemet er bare at den siger der er en fejl, så jeg kan ikke komme ind i 'warzone'. Fejlen kalder den noget lignende "20007". Jeg er ikke sikker på det sidste tal.

Er der nogen der har oplevet noget lignende, eller som bare ved hvad problemet er?
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf M-a-x-H » man 09 mar 2009 10:28

Udover at man kan indstille det på serveren hjælper Scoutens Spot and Mark og Tacticians bot også med at spotte fjender på radaren
M-a-x-H
Niveau 0
 
Indlæg: 10


Indlægaf motZ » tirs 10 mar 2009 16:43

Er der sniper missioner i Killzone 2 som der f.eks også er i Call of Duty 4?
motZ
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf andeo1707 » tirs 10 mar 2009 16:56

motZ skrev:Er der sniper missioner i Killzone 2 som der f.eks også er i Call of Duty 4?


Ikke på samme måde. Du kan dog godt bruge en sniper ret så ofte..

Men alle FPS burde have sådanne sniper missioner.

Lidt off-topic, men er der andre der har spillet SNIPER? kæft det nice og følge en kugle helt frem til kranieåbningen :D
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Muddi/Moussa » tirs 10 mar 2009 21:05

hvormange missioner er der i killzone 2 ?
Always In 1st Place;D
Muddi/Moussa
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf Player_2 » ons 11 mar 2009 01:45

Muddi/Moussa skrev:hvormange missioner er der i killzone 2 ?


Tror at der var 9 Kapitler, Har netop gennemført det og det tog 7 Timer
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 77 gæster