Forum

Killzone 2 fra Shopto.net

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Indlægaf SoulDecapitate » fre 27 feb 2009 17:34

fik også mit i dag :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » fre 27 feb 2009 18:05

Jeg går så ind og tracker forsendelsen igen, og så står der: 13:20 - Returneret Mit spil var med andre ord på vej tilbage til UK.. Så bliver far gal :evil:

Jeg stormer så ned på posthuset, og forklarer situation for en, iøvrigt meget venlig, skrankedame.. Hun taster så nummeret ind i hendes system, og synes også det virker mærkeligt - specielt da jeg forklarer hende at jeg fik en stort set identisk forsendelse i sidste uge fra samme sted! Hun ringer rundt og ingen ved tilsyneladende noget som helst, men hun går så ud og kigger efter returnerede breve, og der var det så (heldigvis, ellers var jeg sgu blevet nødt til at rive hovedet af en eller anden, og jeg havde ikke lyst til at blive sur på hende, da hun var meget rar og ingen skyld havde i at postbuddet havde været en klovn).

Pakkeposten havde simpelthen konstateret at adressen ikke fandtes ](*,) Det var sgu da pisse heldigt at jeg lige bestemte mig for at tjekke forsendelsen igen en sidste gang her til eftermiddag inden posthuset lukkede - ellers var spillet røget retur i løbet af natten..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Redman DK » fre 27 feb 2009 19:10

Har også modtaget mit i dag, uden problemer modsat andre :lol:

Fik lige spillet det lidt timer i dag, og multiplayer delen er virkelig noget af det bedste jeg har spillet i lang tid! 32 spillere i en stor bane og der er ingen lag overhovedet \:D/
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Indlægaf Laffer » fre 27 feb 2009 19:24

Øv har ikke modtaget noget, men der er til tider aften fordeling her.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Laffer » lør 28 feb 2009 17:15

Hvordan tracer jeg mit spile? virker som om jeg er den eneste der intet har modtaget..
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Eriksen » lør 28 feb 2009 18:31

Laffer skrev:Hvordan tracer jeg mit spile? virker som om jeg er den eneste der intet har modtaget..


http://postdanmark.dk/tt

Og så skriver du bare det nummer du har fra Shopto, det samme som du tracker det med på Royalmail
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Laffer » lør 28 feb 2009 18:39

hmm hvad betyder det her:
27. februar 2009 11:26 Anmeldt til senere afhentning på 806 H.c. Ørstedsvej Posthus
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Allanb » lør 28 feb 2009 18:43

Betyder du skal gå på posthuset med den lille seddel som er blevet lagdt i din postkasse...

Hvis du ikke har den, så tag noget billed legitimation med på posthuset og sig den er blevet væk, men du ved der er en pakke fra Shopto.net...
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Laffer » lør 28 feb 2009 18:45

Hvor fucket, så ku jeg ha haft spillet nu men pga et eller andet dovent postbud har jeg ikke fået sedlen!
Pis og papir.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf Allanb » lør 28 feb 2009 18:53

Ellers ligger den i stakken af reklamer ;-)
Men selv om du finder den, skal du huske id, da det er en registreret pakke..
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Foregående

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: kent j og 77 gæster