Forum

Killzone 2 fra Shopto.net

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Killzone 2 fra Shopto.net

Indlægaf BingoDK » tors 26 feb 2009 12:20

Nogen der har modtaget deres spil med posten i dag? Sidder selv og er lidt i tvivl om hvor langt spillet er nået.

"Your item, posted on 25/02/09 with reference XX has been passed to the overseas postal service for delivery in DENMARK."

siger den, når jeg tracker den inde på RoyalMail.com og det lyder som om det er klart til at blive sendt ud til mig i dag, men er det for godt til at være sandt? For ellers er der ingen grund til at jeg sidder og bevogter postkassen :P
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Blade dk » tors 26 feb 2009 12:31

jeg fik samme mail igår, der var intet med posten idag hvertfalde så i morgen er nok et mere realistisk bud. Men du skal nok regne med en 2 dages leverings tid så på lørdag el først mandag har du det
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf BingoDK » tors 26 feb 2009 12:32

eller bare fredag, hvis det er to dages leverings tid ;)
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Eriksen » tors 26 feb 2009 12:33

Tjek dit Reference nummer på http://postdanmark.dk/tt

Så kan du se hvor langt den er nået i her Danmark :)
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf BingoDK » tors 26 feb 2009 14:39

Har desværre kun fået reference nummer fra Royal Mail. Så tror ikke det virker hos Post Danmark :(
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Blade dk » tors 26 feb 2009 14:42

nope gør den ikke har lige prøvet
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Indlægaf tigerdyret » tors 26 feb 2009 14:45

BingoDK skrev:Har desværre kun fået reference nummer fra Royal Mail. Så tror ikke det virker hos Post Danmark :(


Det samme referencenr. virker fint med postdanmarks tracking system.. Min står der nu: "26. februar 11.14 ankommet til DANMARK" - Så mon ikke posten dukker op med det imorgen :)
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tors 26 feb 2009 15:46

Det håber jeg da :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf BingoDK » tors 26 feb 2009 15:50

ville dø hvis jeg skulle vente weekenden over på at få det!
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf xireuz » tors 26 feb 2009 16:14

Mit er kommet. Det vil sige det er det ikke helt alligevel, for var ikke hjemme da posten var her, men har sedlen til at afhente. Fik en mail om at de allerede begyndte at sende KZ2 i tirsdags pga. der var så mange der skulle sendes ud.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Joko » tors 26 feb 2009 16:32

Mit eksemplar kommer forhåbentlig med posten i morgen. Jeg er hjemme hele dagen (skrivedag på gymnasiet) så det er jo fint. Men jeg håber godt nok posten kommer op og ringer på døren. Kunne godt være han regner med der ingen hjemme er og derfor bare ligger en seddel i postkassen. Mine forældre er jo ikke hjemme så der er ingen bil i indkørslen. kunne være jeg skulle skrive en seddel på postkassen med beskeden "er hjemme" hæhæ :P bare for at være sikker
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Allanb » tors 26 feb 2009 16:48

Har lige modtaget det med posten idag :-) så mon ikke de dukker op imorgen. Skulle jo gerne have nogle at spille imod :-)
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Allanb » tors 26 feb 2009 17:09

Hmm. Dobbelt post ??
Senest rettet af Allanb tors 26 feb 2009 18:05, rettet i alt 1 gang.
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf Erroneus » tors 26 feb 2009 17:43

26. februar 2009 11:14 Ankommet til DANMARK

yaaaaay :P
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Klato » tors 26 feb 2009 18:08

Har siddet hjemme det meste af dagen, kun lige godt en time har jeg ikke været at træffe, og det var NATURLIGVIS lige dér posten kom!!! :evil:
Der lå så naturligvis en seddel til senere afhentning, så den tog jeg fluks, og gik til den lokale postbutik. :wink:
Tror i så den sure postekspedient ville udlevere den?! :evil: :evil:
Nej nej, den kan jeg da først få imorgen!!! :evil: :evil: :evil:
Det var en ny metode Postdanmark havde indført!!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Nu ska' de ENDELIG passe på, at de ikke kommer til at virke kundevenlige!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
-men så ER den der da imorgen! :lol:
Klato
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 119 gæster