Forum

GT5 bytte-bytte

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf tokxz » tors 09 dec 2010 00:08

det var jeg også den har da tjent sig hjem? men man kommer jo sjovt nok længere og længere og har brug for nye biler? bare fordi jeg har sagt min Corvette var god nok til Allstars betyder det da bestemt ikke den nødvendigvis er god nok til like a wind? :S
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Bab » tors 09 dec 2010 00:23

af tokxz » man 06 dec 2010 23:03

min corvette trækker også fra din zonda ..


Men en Peugeot er nu hurtigere end en Zonda :)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf tokxz » tors 09 dec 2010 00:29

Bab skrev:
af tokxz » man 06 dec 2010 23:03

min corvette trækker også fra din zonda ..


Men en Peugeot er nu hurtigere end en Zonda :)

Bab



det kommer vist an på hvilken Peugeot men hvis du tænker på le mans raceren så gør den uden tvivl :)... hvaaaa hvad blev der af din Audi r10 sådan står jeg og mangler og du lovet jeg kunne låne en for en million :)?
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Bab » tors 09 dec 2010 00:34

En stor blå bil med ekstrem meget downforce :) Den er dog sløv i optræk.
Og jeg har da snart råd til at købe en Audi, så den handlen er da ikke aflyst endnu ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf tokxz » tors 09 dec 2010 00:38

Bab skrev:En stor blå bil med ekstrem meget downforce :) Den er dog sløv i optræk.
Og jeg har da snart råd til at købe en Audi, så den handlen er da ikke aflyst endnu ;)

Bab




lyder godt :)!
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf michaelblicher » tors 09 dec 2010 15:02

tokxz skrev:det var jeg også den har da tjent sig hjem? men man kommer jo sjovt nok længere og længere og har brug for nye biler? bare fordi jeg har sagt min Corvette var god nok til Allstars betyder det da bestemt ikke den nødvendigvis er god nok til like a wind? :S


Hvordan kan du vinde med covetten i All Stars, min kan slet ikke følge med, og den er fuldt tunet og racecar, men ser bare de andre kører væk i deres r8'er og jaguare..
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Portuz » tors 09 dec 2010 15:28

Samme her. Jeg er gået absolut i stå fordi intet jeg har kan følge med i all stars.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf tokxz » tors 09 dec 2010 23:13

michaelblicher skrev:
tokxz skrev:det var jeg også den har da tjent sig hjem? men man kommer jo sjovt nok længere og længere og har brug for nye biler? bare fordi jeg har sagt min Corvette var god nok til Allstars betyder det da bestemt ikke den nødvendigvis er god nok til like a wind? :S


Hvordan kan du vinde med covetten i All Stars, min kan slet ikke følge med, og den er fuldt tunet og racecar, men ser bare de andre kører væk i deres r8'er og jaguare..


jeg satte gear kassen til den bane jeg skulle bruge mh acceleration og top sped så sørgede jeg får at komme foran for start og blokke så vidt muligt de 3 første løb vandt jeg og de 2 sidste fik jeg sølv i :)... der var en anden der lå utrolig tæt på mig point messigt og hvis han vandt den sidste skulle jeg komme nummer 2 for at vinde det hele :) så jeg startede med at køre ham af banen så han røg på en 6 plads fik kæmpet mig selv til en 1 plads og på sidste omgang fløj han forbi mig :) men så længe jeg fik sølv vandt jeg stadig :D
tokxz
Niveau 4
 
Indlæg: 303


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Slowpoke » tors 09 dec 2010 23:42

Ligenu farmer jeg Turbo løbet.. 30000 på 9min + 4500 XP... er nu ikke dårligt. Men skal bare op i lvl 18 så jeg kan komme videre i expert.. Mangler dog liiiiige 2mil så har jeg en audi eller peugeot på vej.
Slowpoke
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Bab » tors 09 dec 2010 23:52

Jeg mener, at det er 3 løb i expert, som er godt at farme guld i. Men skal der farmes Xp, så er det kun Endurance som tæller. Det mindste jeg har fået i et af de 5 løb er vistnok 98.000 Xp :) Til gengæld er der også sindsygt langt imellem levels. Over en halv million Xp og det stiger sikker hver gang.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Portuz » fre 10 dec 2010 07:09

Digital Polyphony Cup - 195.000,- og ca. 15000 XP. På omkring 20 min alt afhængig af bilen og køre evne.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Bab » fre 10 dec 2010 09:57

I den får man kun bonus'en første gang.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Kofanger » fre 10 dec 2010 21:10

En Corvette ZR1 RM, fuld tunet. Skulle bruge den til Like the Wind. Vandt i Indy med 41 hundredele. :shock:
Kofanger
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Portuz » lør 11 dec 2010 01:06

Bab skrev:I den får man kun bonus'en første gang.

Bab


Ikke i følge de sidste 10 gange jeg har kørt den.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: GT5 bytte-bytte

Indlægaf Bab » lør 11 dec 2010 11:31

Det er fordi, jeg huskede forkert på navnet. Men det var det løb, som jeg anbefalede først. Det giver dog lidt mindre i B-specs, som jeg kører mest.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 169 gæster