Forum

Demon's Souls

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Demon's Souls

Indlægaf Jensvoigt » søn 19 dec 2010 23:12

Hej

Jeg har lige bestilt demon's souls, og så vidt jeg kan læse mig frem til, er det muligt at spille co-op, så tænkte, at det ku være meget nice, at få hjælp i noget co-op især i starten. Jeg har prøvet at læse nogle guides og det ærligtalt svært at finde rundt i hele det her spil. Er det muligt at gennemfører missioner i co-op? at lvl'e up i co-op osv.?? Så hvis nogen er klar på dette, så skriv, jeg sku' gerne få spillet indenfor et par uger :).
Billede
Jensvoigt
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Demon's Souls

Indlægaf Randløv » tirs 01 feb 2011 20:39

Jeg er lige startet på dette spil idag, i forbindelse med at jeg lige har købt en Playstation. Jeg render rundt i banen kaldet Boletarian Palace, men hva f*nden sker der med at jeg ryger helt tilbage til det sted hvor jeg spawner fra Nexus hver gang jeg dør? Hvad gør jeg forkert, eller hvad gør jeg IKKE som jeg burde gøre? Er umiddelbart små-forvirret... Hjælp
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Demon's Souls

Indlægaf Dummiz » tirs 01 feb 2011 20:44

Randløv skrev:Jeg er lige startet på dette spil idag, i forbindelse med at jeg lige har købt en Playstation. Jeg render rundt i banen kaldet Boletarian Palace, men hva f*nden sker der med at jeg ryger helt tilbage til det sted hvor jeg spawner fra Nexus hver gang jeg dør? Hvad gør jeg forkert, eller hvad gør jeg IKKE som jeg burde gøre? Er umiddelbart små-forvirret... Hjælp


Sådan er spillet. du ryger "Død" tilbage til starten af banen. og for at komme i live igen skal du nakke bossen for enden i banen. vel og mærke uden at "Dø" for så ryger du til start igen. så ingen save point :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Demon's Souls

Indlægaf Randløv » tirs 01 feb 2011 21:47

Dummiz skrev:
Randløv skrev:Jeg er lige startet på dette spil idag, i forbindelse med at jeg lige har købt en Playstation. Jeg render rundt i banen kaldet Boletarian Palace, men hva f*nden sker der med at jeg ryger helt tilbage til det sted hvor jeg spawner fra Nexus hver gang jeg dør? Hvad gør jeg forkert, eller hvad gør jeg IKKE som jeg burde gøre? Er umiddelbart små-forvirret... Hjælp


Sådan er spillet. du ryger "Død" tilbage til starten af banen. og for at komme i live igen skal du nakke bossen for enden i banen. vel og mærke uden at "Dø" for så ryger du til start igen. så ingen save point :)


Mercyless.... Okay. Tak.
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Demon's Souls

Indlægaf Randløv » ons 02 feb 2011 01:59

Det her spil er ubarmhjertigt. Og jeg er vist pænt dårlig til det, oh.. Jeg væbner mig med en tålmodigheds-perk og satser på man bliver lidt bedre.. ;)
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Demon's Souls

Indlægaf BlodbadDK » tors 10 feb 2011 15:23

At straffen for at dø er så brutal, specielt når man er "levende" gør stemningen i det her spil helt speciel. Også den konstante risiko for at blive invaderet af en fremmed hvis eneste formål er at nakke en.
Forleden opdagede jeg at jeg var blevet invaderet mens jeg sad og studerede en guide uden at opdage det. Fandt ud af det da jeg pludseligt kunne høre dragen, som ellers fløj i et fast mønster, meget tæt på og der kort efter stod at "Black phantom XXX was slain" hen over skærmen. He he.

Til OP: der er koop ja, men det er straks sværere at koordinere med folk man kender, da mulighederne for kommunikation er ringe og forudsætningerne er lidt specielle (den spiller der summon'er SKAL være levende og de spillere der skal summon'es SKAL være sjæle, den der vil summones skal efterlade en markør i verdenen som enhver i princippet kan bruge til at summon'e vedkomne) Det kan desuden også først lade sig gøre efter den første boss. Så lidt af udfordringen er du tvunget til at klare selv. Det er først og fremmest et singleplayer spil, krydret med nogle rigtigt fede og innovative multiplayer elementer.
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Demon's Souls

Indlægaf Jensvoigt » lør 12 feb 2011 16:35

Synes ærligtalt ikke det her spil er så svært som I gør det til, men sjovt er det. Har dog lagt det en smule på hylden for tiden.
Billede
Jensvoigt
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Demon's Souls

Indlægaf BlodbadDK » man 14 feb 2011 10:50

Jensvoigt skrev:Synes ærligtalt ikke det her spil er så svært som I gør det til, men sjovt er det. Har dog lagt det en smule på hylden for tiden.

Man skal vide hvornår man skal angribe, hvad man skal gøre det med og hvornår man bare skal holde sig væk fra et sted.
Der er rigtigt mange overraskelsesangreb og fælder hvor du enten skal vide på forhånd de er der (formentligt ved at dø der først) eller reagere umanerligt hurtigt.
Som udvikleren har sagt "spicy but still edible".
Jeg synes det er fedt, men nogen gange lidt anstrengende og meget nervepirrende.

Er der forresten nogen der har en mening om den smarteste rækkefølge at tage banerne i? Er det klogest at tage den første boss i hver bane før man går til den næste?
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Demon's Souls

Indlægaf Rytteren » man 14 feb 2011 11:23

jensvoigt, du er jo heller ikke rigtig kommet igang med spillet (set ud fra dine trofæer)...

ved ikke om der er en god/smart rækkefølge. selv gjorde jeg det på den her måde.
1-1, 1-2, 2-1, 2-2, 2-3, 3-1, 4-1, 4-2, 4-3, 3-2, 3-3, 5-1, 5-2, 5-3, 1-3, 1-4
hoppede selvfølgelig rundt for at klare de små "quest" der er i spillet og for at finde alle NPC'erne
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Demon's Souls

Indlægaf BlodbadDK » man 14 feb 2011 12:03

læste lige det jeg selv skrev igen: Jeg mener naturligvis: Er det klogest at klare den første boss i alle verdenerne før man går videre til den næste boss i alle verdenerne.

Indtil videre har jeg kun klaret 1-1, 1-2, 2-1 i den rækkefølge er gået i gang med 2-2 og 3-1. Synes det er et lidt langt sejt træk i 2-2 (mange store bugbears der skal nakkes på vej ned).
BlodbadDK
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: Demon's Souls

Indlægaf Rytteren » man 14 feb 2011 12:31

kommer helt an på hvilken figur, udstyr, stats, magi osv du benytter. hvordan din tilgang til kampe, har også en stor indflydelse på hvor nemt du for det.

men selvfølgelig er bosserne i x-1 nemmere :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Demon's Souls

Indlægaf Jensvoigt » ons 16 feb 2011 15:26

Der er mange guides til rækkefølgen
http://demonssouls.wikidot.com/
Billede
Jensvoigt
Niveau 0
 
Indlæg: 42



Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 141 gæster