Forum

Afstemning: KILLZONE 2 godt eller skidt?!?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvad er din holdning til KILLZONE 2, nu hvor du selv har spillet det?

Super fedt spil, syntes spillet fortjener alt den ros det har fået
38
50%
Syntes spillet skuffer en lille smule, men stadig et godt spil
25
33%
Spillet levet slet ikke op til forventingerne. Er meget skuffet!
13
17%
 
Afgivne stemmer : 76

Afstemning: KILLZONE 2 godt eller skidt?!?

Indlægaf Joko » søn 01 mar 2009 17:26

Hey alle!

Jeg syntes jeg kan fornemmer mange er skuffede for ikke at sige meget skuffede over KILLZONE 2. Jeg syntes lige vi skal ta en afstemning så vi kan få et bedre overblik over hvor mange der er skuffede over spillet.
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Bab » søn 01 mar 2009 17:34

Jeg har ikke spillet. Køber det måske af en af jer, når i er blevet trætte af det om en uges tid :wink:

Men vil da følge med i afstemningen. Det er sjovt at se, hvor hyped I kan blive over et spil. Og så skal man blive skuffet.

Værsgo' at stem.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf andeo1707 » søn 01 mar 2009 18:00

Jeg er en smule skuffet over spillet. Grafisk og adrenalinmæssigt er det over mine forventninger, men jeg synes at der er for lidt variation i banerne og måden hvorpå de skal gennemføres.

Men jeg er stadig yderst positiv alligevel :D
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf André » søn 01 mar 2009 18:18

spillet er ok fedt, dog er det mest grafikken der rykker resten har man set før, men styringen stinker seriøst, jeg tror at når jeg har gennemført sp bliver det solgt, det her må være årets skuffelse i forhold til den hype der har været , godt man har fået xbox360 igen så man kan spille GOW2 istedet
André
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf Tiger-T » søn 01 mar 2009 18:39

Ej jeg synes nu ikke at styringen er dårlig. Det er bare mere realistisk end andre skyde-spil. I øvrigt kan kan man så justere lidt på controller-settings, så det passer bedre til ens måde at styre på:D
Tiger-T
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Indlægaf André » søn 01 mar 2009 18:46

ja men der er control lag i spillet bare læs alt omkring det på nettet det kan man ikke justere sig fra og det er derfor det er så svært at styre det, håber bare at der kommer en patch
André
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf FunteXDK » søn 01 mar 2009 18:50

André skrev:ja men der er control lag i spillet bare læs alt omkring det på nettet det kan man ikke justere sig fra og det er derfor det er så svært at styre det, håber bare at der kommer en patch


Derfor købte jeg ikke spillet og derfor synes jeg det er skidt... man kan ikke lave et spil hvor de bevægelser man laver på controlleren er forsinket... og slet ikke i et fps spil...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf dr_gonzo » søn 01 mar 2009 19:48

Jeg får godt nok spat over controller lag... er den der også online? for så gider jeg slet ikke prøve det online....

Det er jo max latterligt at man rammer ved siden hele tiden fordi controlleren reagere for langsomt. Og hvad er det for noget fis at sige, at styringen er mere realistisk end i andre spil... Hvor når tager det nogen sinde en person flere sekunder at vende sig 180 grader i virkeligheden, for slet at snakke om, hvor tit er det at du vil bevæge dine arme og så går der lige lidt tid før de reagere... Faktum er at styringen sucks MAX i KZ2 - Basta. Hvis man synes det er en god styring så har man enten aldrig spillet FPS før eller også er man en fanboy.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf André » søn 01 mar 2009 20:08

ja online er det rigtigt svært at styre det da det jo kræver en hurtigere og mere precis styring for at være den første til at ramme, i SP går det lidt bedre da man ikke dør så hurtigt :D
André
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf qwarkqwark » søn 01 mar 2009 20:14

Men hvis alle har den samme "dårlige styring" online er det jo intet problem...
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf FunteXDK » søn 01 mar 2009 20:22

qwarkqwark skrev:Men hvis alle har den samme "dårlige styring" online er det jo intet problem...


- "god" kommentar... eller?
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf dr_gonzo » søn 01 mar 2009 20:24

qwarkqwark skrev:Men hvis alle har den samme "dårlige styring" online er det jo intet problem...


Nej det kan du ha' ret i, hvis altså man synes at online gaming skal være ren lotto.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf André » søn 01 mar 2009 20:31

qwarkqwark skrev:Men hvis alle har den samme "dårlige styring" online er det jo intet problem...
haha det kan man sige, det ser også pisse latterligt ud at 2 spillere står overfor hinanden og sidestrafer for at fin justere sigtekornet, det er vel ikke et danse spil man har købt?
André
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Indlægaf BingoDK » søn 01 mar 2009 20:31

Det kan sgu da sagtens tage 2-3 sekunder med alt det body armor de har på.... Det er jo ikke robotter for gods sake..
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf feinschmecker » søn 01 mar 2009 21:03

http://www.youtube.com/watch?v=5yFa_EZORYo

'nuff said!

Men nu vil jeg ind og prøve at vænne mig til controls :-) Ville hade hvis mine 500,- var spildt...
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 113 gæster