Forum

Afstemning: KILLZONE 2 godt eller skidt?!?

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Hvad er din holdning til KILLZONE 2, nu hvor du selv har spillet det?

Super fedt spil, syntes spillet fortjener alt den ros det har fået
38
50%
Syntes spillet skuffer en lille smule, men stadig et godt spil
25
33%
Spillet levet slet ikke op til forventingerne. Er meget skuffet!
13
17%
 
Afgivne stemmer : 76

Indlægaf the bifoman » søn 01 mar 2009 21:09

Hvorfor kan du ikke bare så de mange kommentarer, der i forvejen ligger i trådene?
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf feinschmecker » søn 01 mar 2009 21:14

the bifoman skrev:Hvorfor kan du ikke bare så de mange kommentarer, der i forvejen ligger i trådene?


Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener? Forklar venligst :-)

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf the bifoman » søn 01 mar 2009 21:19

feinschmecker skrev:
the bifoman skrev:Hvorfor kan du ikke bare så de mange kommentarer, der i forvejen ligger i trådene?


Jeg er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener? Forklar venligst :-)

/feinschmecker

Undskyld, jeg skulle have citeret trådstarteren, svaret var til ham. :)
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Joko » søn 01 mar 2009 22:05

the bifoman skrev:Hvorfor kan du ikke bare så de mange kommentarer, der i forvejen ligger i trådene?

Det kan jeg da godt sige dig; fordi ikke alle giver deres mening til kende i forumindlæggende! Som du kan se er der faktisk rimelig mange der syntes spillet er godt, hvilket man ikke kan læse sig frem til i "de mange kommentarer der i forvejen ligger i trådene"
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf the bifoman » søn 01 mar 2009 22:12

Joko skrev:
the bifoman skrev:Hvorfor kan du ikke bare så de mange kommentarer, der i forvejen ligger i trådene?

Det kan jeg da godt sige dig; fordi ikke alle giver deres mening til kende i forumindlæggende! Som du kan se er der faktisk rimelig mange der syntes spillet er godt, hvilket man ikke kan læse sig frem til i "de mange kommentarer der i forvejen ligger i trådene"

Jeg ved ikke, om du er træt af at skulle op og på arbejde i morgen, men drop lige den der tøsefornærmede attitude.
Og hvorfor kan du ikke læse dig frem til andetsteds, at mange ser spillet som godt? De fleste subjektive Killzone-tråde her på siden svømmer da i veltilfredse købere. Meningen med mit indlæg var at pointere, at denne tråd virker overflødig.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf dr_gonzo » søn 01 mar 2009 22:22

Bifoman, hvem fanden har gjort dig til dommer over hvilke tråde der er overflødige? Måske er du for træt (og skal op på arbejde i morgen) til at forstå at denne tråd på fornemmeste vis laver en afstemning, hvor man tydligt kan se hvad folks mening om KZ2 er, ingen af de andre tråde har en afstemning... Jeg synes det her er en god tråd, som viser at kun ca. 50% af alle KZ2 købere er tilfredse, hvilken anden tråd konkludere det så tydeligt, om jeg må spørge?

Jeg fristet til at citerer Rent Mel: Pas dit spasser, så passer jeg mit!

På forhånd undskyld for den hårde tone, jeg er bare lad og ked af folk der løber rundt og lege politibetjente på forummer som dette. Der er ingen der tvinger jer til hverken at læse eller skrive her!
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Joko » søn 01 mar 2009 22:36

Bifoman: jeg skal møde kl 10 så det er fedt :D, og jeg har ingen tøsefornærmet attitude på? jeg forklarer da bare hvorfor jeg syntes vi har brug for denne tråd. Jeg indsamler jo plot simpelt kvantitativ empiri, som giver et mere generelt overblik, end det kvalitative empiri jeg kan læse i andre tråde, hvor kun få giver deres kende til mening.

Som dr_gonzo siger: "Jeg synes det her er en god tråd, som viser at kun ca. 50% af alle KZ2 købere er tilfredse, hvilken anden tråd konkludere det så tydeligt, om jeg må spørge? "

Undskyld hvis jeg har ødelagt din aften ved at lave denne tråd ;)
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf the bifoman » søn 01 mar 2009 22:42

Joko skrev:Bifoman: jeg skal møde kl 10 så det er fedt :D, og jeg har ingen tøsefornærmet attitude på?
Fair nok, jeg har åbenbart misforstået tonen i dit indlæg. :)
Joko skrev: jeg forklarer da bare hvorfor jeg syntes vi har brug for denne tråd. Jeg indsamler jo plot simpelt kvantitativ empiri, som giver et mere generelt overblik, end det kvalitative empiri jeg kan læse i andre tråde, hvor kun få giver deres kende til mening.

Som dr_gonzo siger: "Jeg synes det her er en god tråd, som viser at kun ca. 50% af alle KZ2 købere er tilfredse, hvilken anden tråd konkludere det så tydeligt, om jeg må spørge? "

Undskyld hvis jeg har ødelagt din aften ved at lave denne tråd ;)

Dog ikke. :)
Men gonzo, du har vist misforstået meningen i mit oprindelige indlæg; det var udelukkende af nysgerrighed. Jeg har ikke tænkt mig at lege politi - men der har været stor opmærksomhed omkring Killzone 2 på det seneste, hvilket har udmyntet sig i for mig at se mange ensartede emner på denne side. Derfor havde jeg umiddelbart svært ved at se meningen i en ny tråd, men hvis nogen kan bruge det, er det sgu fint med mig.
Og du behøver ikke at kalde mig spasser.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Bab » søn 01 mar 2009 22:42

Jeg synes tilgengæld ikke, at afstemningen passer til kommentarene. Der er "kun" 4 som har skrevet at spillet er katestrofalt og det skal ses i forhold til alle dem, som synes, at styringen er umulig.

Igen, jeg har ikke spillet, så jeg følger med på sidelinien. Men hvis jeg i mit GT5P drejede mit rat, og bilen først svingede 2 sekunder efter, så blev spillet smidt ud. Jeg ville ikke engang kalde det acceptabelt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Joko » søn 01 mar 2009 23:06

Angående det med at styringen er umulig: jeg har set de der videoer hvor sigtekornet først bevæger sig efter man har rykket analogen et godt stykke ud, men jeg oplever det ikke selv herhjemme på værelset? og jeg mærker ingen form for lag? har lige spillet quantum of solace inden killzone, og jeg syntes da ikke at kunne mærke forskel på reaktionsmønstrerne.. godt vær det bare er mig der er en dør :P
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf dr_gonzo » man 02 mar 2009 00:26

the bifoman skrev:Og du behøver ikke at kalde mig spasser.


det var ikke fordi jeg vil kalde dig en spasser, men sådan er teksten, der er citeret fra, nu engang bare. Jeg føler mig helt sikker på, at du ikke er spasser... og er der egentlig noget galt med at være spasser, ud over at det nok ikke gør det nemmere at aime i KZ2 :D
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Player_2 » man 02 mar 2009 01:42

Synes at Killzone 2 som helhed er rigtigt godt og står iblandt de bedste spil til Playstation 3 (GTA4, MGS4, R2)

Har mest prøvet det online og det er sjovt og vanedannende og skal nok give mig masser af timers spilletid
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf FreakyFellini » man 02 mar 2009 09:10

dr_gonzo skrev:som viser at kun ca. 50% af alle KZ2 købere er tilfredse, hvilken anden tråd konkludere det så tydeligt, om jeg må spørge?


Hvordan er du kommet frem til den konklusion?

Hvis man ser på afstemningen er der 34 der syntes det er et godt spil eller bedre. Og kun 4 som syntes det er dårligt. :)
Jeg udfordrer dig!!!! --> http://hanniste.mybrute.com<--Jeg udfordrer dig!!!!
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf dr_gonzo » man 02 mar 2009 09:26

FreakyFellini skrev:
dr_gonzo skrev:som viser at kun ca. 50% af alle KZ2 købere er tilfredse, hvilken anden tråd konkludere det så tydeligt, om jeg må spørge?


Hvordan er du kommet frem til den konklusion?

Hvis man ser på afstemningen er der 34 der syntes det er et godt spil eller bedre. Og kun 4 som syntes det er dårligt. :)


"Syntes spillet skuffer en lille smule, men stadig et godt spil" hvis det skuffer en smulle mener jeg ikke det betyder at man er tilfreds, man vil da gerne ha' haft noget mere!

Jeg har selv stemt "Syntes spillet skuffer en lille smule, men stadig et godt spil" og jer er ikke tilfreds.
Billede
dr_gonzo
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Joko » man 02 mar 2009 13:22

Det man kan konluderer indtil videre er jo at 51 % mener at spillet fortjener alt sin ros, 36 % syntes spillet skuffer en smule, og 12 % syntes spillet skuffer fælt og slet ikke er tilfredse
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 95 gæster