Forum

Den Officele DC universe tråd

Generelt snak om spil til PlayStation konsollerne.

Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Rytteren » tors 20 jan 2011 10:09

baunevej skrev:Jeg syntes også det var sjovt de første 10-15 timer, mere end et gennemsnitligt singleplayer spil varer.

Har fumdet ud af samme fejl var i betaen, for mig er det uacceptabelt og sende et fuldt spil ud med nøjagtigt samme fejl som betaen, specielt når disse fejl er meget graverende og vigtige for spillet succes.

Hvis ikke de får rettet fejl snarest, tror jeg mange falder fra, ved ikke hvor mange herinde der vil betale fuldpris for et spil, og derefter betale 100 kr pr mdr for og få lov og spille et halvfærdigt produkt?? jeg vil ikke ihvert fald.

Ved godt chatten fungere med tekst, men og skrive på ordentlig plan med controller er = shit, og kan ikke være meningen man skal side med keaboard i sofaen, når det er ps3 man spiller på.


disse problemer skulle vist kun være på ps3en.. pcen er sluppet igennem nøglehulet...jubii..... bah.
du har helt ret i at det sociale aspekt i et MMO spil er essentielt. nu kommer der jo månedlige updates til dette spil (ugentlige hvis det er et stort problem), så tror nu nok de for det fixet hurtigt.. må man da håbe, ellers for du ret i at man nok lettere falder fra. vil anbefalde det lille keyboard/tastatur man kan sætte på sin kontroller. det virker RIGTIG godt til spil hvor man skriver megen tekst.

og øhh.. det er da nogle korte singleplayerspil du har haft i din maskine? eller var det længden på hvor underholdende de plejer at være for dig?

regner med at få støvet spilet op her på et tidspunkt. var vild med betaen.. men har stadig et problem med at skulle betale for at spille spillet... når jeg nu har købt det..
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf baunevej » tors 20 jan 2011 10:17

Syntes de fleste singleplayer spil kører 5-15 timer?? i 1. gennemspilning, det er kun singleplayer ikke online m.m jeg snakker om. Selvfølgelig er der spil der tager længere tid og gennemføre, men syntes flertallet ligger inden for det tidsrum.

Og håber da også de får rettet fejlene her hurtigt, og ja har haft kig på det keyboradt, men eftersom det eneste spil jeg har savnet det i er dette her vil jeg ikke give pengene for det, specielt ikke når det ikke burde være en nødvendighed.

Syntes spillet har kvaliteteter, pt ovejes det bare ikke af de minusser der er for mit vedkommende.

Men regner med og beholde spillet, og så bare vente med og begynde og spille indtil fejlene er rettet, desværre er de 30 dage man fik med ikke meget værd så.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » tors 20 jan 2011 15:13

Nogle der er på sent i aften? ved en 23:30 tiden måske? som er klar på at rende rundt i gotham og slagte mops :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Skjorten » tors 20 jan 2011 15:17

Dummiz skrev:Nogle der er på sent i aften? ved en 23:30 tiden måske? som er klar på at rende rundt i gotham og slagte mops :)


Jeg er muligvis klar, men kommer an på om vi skal spille black ops senere. Du kan altid lige add mit PSN hvis du kan gætte hvad det er :P
Billede
Skjorten
Niveau 2
 
Indlæg: 198


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Jensvoigt » tors 20 jan 2011 15:34

Af hvad jeg har kunne læse mig frem til har spillet klaret sig utroligt godt ifht. andre MMO releases (i deres start) og læg dertil at det er første af sin slags på PS3. Der er nogle irriterende fejl ja, men ikke nogen der gør jeg ikke gider spille - og er sikker på at fejlene nok skal blive rettet, ellers gider jeg heller ikke betale for det.

- Jeg kan ikke i aften:(
Billede
Jensvoigt
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » tors 20 jan 2011 15:50

Skjorten skrev:
Dummiz skrev:Nogle der er på sent i aften? ved en 23:30 tiden måske? som er klar på at rende rundt i gotham og slagte mops :)


Jeg er muligvis klar, men kommer an på om vi skal spille black ops senere. Du kan altid lige add mit PSN hvis du kan gætte hvad det er :P


Jeg er på vej på arbejde nu så kan du ikke lige add mig? for ellers har jeg sku glemt det når jeg kommer hjem :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Morteno » tors 20 jan 2011 18:04

Jeg kommer også online ca 23.30 tiden så er jeg også klar.. :D Spiller Village på Crossfire server og hedder Moonie.
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Skjorten » tors 20 jan 2011 20:55

Det skal jeg gøre Dummiz :) Men ser ud til at vi skal spille ops kampe i aften, så jeg er først klar til at spille imorgen. Jeg spiller pt. en healer ved navn Liza, lvl 8 so far. Ved ikke hvor langt i andre er.

sidenote: PvP er faktisk ret sjovt, en del ganking fra de højere classes, men stadig rigtig sjovt. Man skal lige vænne sig til styringen når det rigtigt går for sig :)
Billede
Skjorten
Niveau 2
 
Indlæg: 198


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » tors 20 jan 2011 21:55

Okay så spiller jeg bare selv :) det kan være jeg finder dig derinde moonie :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf gammelpot » tors 20 jan 2011 22:19

jeg er desværre på vagt i aften ville ellers gerne lige have nørdet det lidt mere synes det er super fedt og indtil videre har jeg kun spillet alene (dog fandt jeg lige hansssssolo og nørdede med ham i 4 - 5 min) :P men er frisk på at spille i morgen da skal damen nemlig på aftenvagt og jeg trænger til at slappe af =)
Stray & Liste
gammelpot
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Morteno » tors 20 jan 2011 23:10

haha nice gammelpoT :P
Ja jeg er klar Dummiz... jeg er lvl 10 nu :) og er damage/healer nature spec...
[url=http://ps3trophycard.com/profile/Moonie_DK][img]http://ps3trophycard.com/cards/Moonie_DK/card.png[/img][/url]
Morteno
Niveau 1
 
Indlæg: 99
By: Struer


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf gammelpot » tors 20 jan 2011 23:15

^^ cool cool jeg er Mental og martial arts mener jeg synes godt nok jeg får høvl engang imellem men skal nok bare lige lære knapperne og skillsne ordenligt =) overvejer at prøve at lave en tank det mener jeg var ice og fire :)
Stray & Liste
gammelpot
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf morten100 » fre 21 jan 2011 01:09

min chr heder paperboy inde i spilet ;)

han er gaget og rifel ;)
morten100
Niveau 1
 
Indlæg: 68


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Skjorten » fre 21 jan 2011 02:50

Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg faktisk vil spille. så er ved at prøve en masse forskelligt af. Pt synes jeg er ice med dual swords er ganske nice. Men efter lidt "ganking" på min healer tiltaler det sku også meget ;) Spiller pt. på DropHot og Liza
Billede
Skjorten
Niveau 2
 
Indlæg: 198


Re: Den Officele DC universe tråd

Indlægaf Dummiz » fre 21 jan 2011 04:16

Jeg Spiller Gagdets (Staves) og dual sword. Pt virker det rimelig fedt.

Forresten hvordan ved i hvad der er tank,healer osv? for jeg kan sku ikke finde ud af hvilke kategori jeg høre ind under :P
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


ForegåendeNæste

Tilbage til Spil snak

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 130 gæster